Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Jep, fik Citysiesta anbefalet af den gode Skyde (hvis jeg ikke husker meget galt) og boede i en lejlighed i det gotiske kvarter. Alt gik som smurt - kunne jeg sagtens finde på igen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Download appen Airbnb til mobilen og søg efter Barcelona. Du bliver positivt overrasket ;)
Jeg har brugt det i snart 6 måneder og er vild med det.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Tolquhon »

Tak for tippene - jeg kigger på sagen :-)

Sebanman
Indlæg: 8
Tilmeldt: ons sep 17, 2014 11:08 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Sebanman »

emo skrev:
JonasV skrev:Der er en ganske lille risiko for at kampen kan blive rykket til fredag (det skete for mig, sidst jeg skulle derned - så jeg måtte ombooke flybilletter), men det hører vist virkelig til sjældenhederne.
... og dem har du heldigvis dips på herinde, så vi andre skal ikke frygte at blive ramt af dem.
Kampen blev rykket fra Søndag til Lørdag kl. 16.00.. så er glad for jeg spillede den "safe" og købte flybilletter så vi er der fredag :)

Morefews
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons jan 14, 2015 3:39 pm
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Morefews »

BarçaDK skrev:Nogen der har erfaringer med at købe billetter til liga-Clásico som ikke-socio?

Så vidt jeg ved sættes de til salg for ikke-socios to uger før kampen, right?

Mit egentlige spørgsmål er, hvordan tilgængeligheden er? Er det muligt at få fire billetter tæt på hinanden ved samme "boca", så man kan bytte lidt og sidde ved siden af hinanden? Det skal nok være en af de lidt billigere sektioner, altså lidt væk fra midterlinjen og så på 3. eller 4. niveau. Altså hvor udgangen hedder "4xx" eller "5xx".

Ku' være cool, på forhånd tak!
4 billetter i nærheden af hinanden til det offentlige "restsalg" er i mine øjne en umulig opgave. Bare at være heldig at købe 4 billetter er praktisk talt umuligt. Som medlem kan man købe 2 billetter og som en anden har nævnt så er der også her en udfordring at finde bare to pladser samlet.

Jeg ville satse på rejsebureau eller den sorte børs. Regn med 3 til 4 gange normal pris på den sorte børs. De billigste billetter til Barca - Real ligger efterhånden på +100 Euro og så skal man have kikkert med.

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Morefews skrev:4 billetter i nærheden af hinanden til det offentlige "restsalg" er i mine øjne en umulig opgave. Bare at være heldig at købe 4 billetter er praktisk talt umuligt. Som medlem kan man købe 2 billetter og som en anden har nævnt så er der også her en udfordring at finde bare to pladser samlet.

Jeg ville satse på rejsebureau eller den sorte børs. Regn med 3 til 4 gange normal pris på den sorte børs. De billigste billetter til Barca - Real ligger efterhånden på +100 Euro og så skal man have kikkert med.
Tak tak. Tæt på hinanden to og to vil være fint. Men problemet skulle være ovre nu.

Pjat, udsynet fra de øverste rækker er slet ikke så ringe som mange folk siger. Jeg køber næsten altid dem.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Er der nogen som har været dernede for nylig (og omkring stadion), der kan be- eller afkræfte at man er igang med at bygge en ny metrostation nærmest op ad Camp Nou, og altså tættere på end både Les Corts og Collblanc?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Jeg har ikke været dernede for nylig, men der var i hvert fald planer om det ved jeg.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Culé skrev:Er der nogen som har været dernede for nylig (og omkring stadion), der kan be- eller afkræfte at man er igang med at bygge en ny metrostation nærmest op ad Camp Nou, og altså tættere på end både Les Corts og Collblanc?
Jeg var dernede i august, og der var ikke noget.

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Culé skrev:Er der nogen som har været dernede for nylig (og omkring stadion), der kan be- eller afkræfte at man er igang med at bygge en ny metrostation nærmest op ad Camp Nou, og altså tættere på end både Les Corts og Collblanc?
Jeg ved ikke lige, hvor langt de er med byggeriet af den station, som vist kommer til at hedde "Camp Nou". Men jeg vil da mene, at jeg for det første kan bekræfte, at den kommer. For det andet må jeg nok sige, at den ikke kommer til at ligge tættere på end de nuværende. Badal, Les Corts og Maria Cristina må stadig være de tætteste alt efter hvor man har pladser henne.

Den kommer som en del af den nye L9 metro, som vist nu er udskudt til starten af næste år. Med at være helt oppe at køre altså. Det bliver til gengæld fedt, den går forbi begge terminaler i El Prat og så direkte hele vejen gennem Barcelona!!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg savner Barcelona :-(
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Jeg savner Barcelona :-(
Også mig :(

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Vi tager afsted. Os to, T&C :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Vi tager afsted. Os to, T&C :D
Hvad med New York? :D prøver virkelig at spare op til det.. :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tager til NY og Florida til sommer :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster