Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvis du tager ind til den lille cafe i ved det gamle hospital i det gotiske kvarter, så hils endelig! Hils fra "journalisten" fra Danmark som skriver den nye "Turen går til Barcelona", ham som derfor fik en masse gratis mad og drikke :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Haha. Dwt kan jeg godt huske du fortalte, godt lavet :D er kommet hjem fra La Bodegueta. Det var fremragende, men min kæreste var ikke meget for tapas og specielt ikke for foie gras. De får godt nok kørt nogen gæster i gennem dernede!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Haha. Dwt kan jeg godt huske du fortalte, godt lavet :D er kommet hjem fra La Bodegueta. Det var fremragende, men min kæreste var ikke meget for tapas og specielt ikke for foie gras.
Nå, det var ærgerligt det med damen, min kæreste stokede over alt maden :D Men godt at du var glad for det :)

Heartbreaker skrev:De får godt nok kørt nogen gæster i gennem dernede!
Var der mange ?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Rimeligt. Vi fik dog hurtigt plads. Hvad var din yndlings tapas?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Lækkert, deres vine er iøvrigt rigtig lækre! Uha! Yndlings tapas? Der var mange, men der var specielt en som gjorde rigtig godt indtryk, det var noget hønsekød som var paneret, noget som ingen andre (som vi besøgte) serverede. Deres iberiske pølser, de utallige af forskellige oste vi fik.. Der var masser af forskellige ting :) Hvad med din?

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jakob »

Jeg er i dag startet på min videregående uddannelse, som har bestemt at vores studietur skal gå til Barcelona. Da jeg har været i Barcelona 3 gange nu uden at se en kamp, håber jeg til det inderste at de spiller hjemme mens jeg er dernede.
Vi skal afsted i April måned, hvor der som bekendt spilles kvart- og semifinaler i Champions League. Selvfølgelig er ingen sikre på Barca når så langt, men chancen er der bestemt.
Mit spørgsmål er om der er nogen der kender prislejet for en eventuel kvart- eller semifinale? Har modstanderen indflydelse på prisen?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jakob »

Tillader mig at "bumpe". Det er hermed gjort.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg har kun set én champions league kamp med fcbarcelona og det var imod FCK i parken.. der kostede 2 billetter 90€ så vidt jeg husker..

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jakob »

Brombi skrev:Jeg har kun set én champions league kamp med fcbarcelona og det var imod FCK i parken.. der kostede 2 billetter 90€ så vidt jeg husker..
Okay, det var da rigtig billigt. Dog må man forvente en eventuel kvart- eller semifinale må være ret pepperet. Jeg snakkede med min kammerat hvis far har mange forbindelser til billetagenter, og han mener at det vil koste omkring 2.000 for en hjørneplads.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Fantomet »

Jakob skrev:Jeg er i dag startet på min videregående uddannelse, som har bestemt at vores studietur skal gå til Barcelona. Da jeg har været i Barcelona 3 gange nu uden at se en kamp, håber jeg til det inderste at de spiller hjemme mens jeg er dernede.
Vi skal afsted i April måned, hvor der som bekendt spilles kvart- og semifinaler i Champions League. Selvfølgelig er ingen sikre på Barca når så langt, men chancen er der bestemt.
Mit spørgsmål er om der er nogen der kender prislejet for en eventuel kvart- eller semifinale? Har modstanderen indflydelse på prisen?
Pris til Champions League er meget dyrt og vanskeligt at skaffe, men det kan godt lade sig gøre gennem det sorte børs på tredobbelt pris.... Hvad med La Liga-kampe? Hvilke dato i april skal I på studietur?

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Jeg var nede (sammen med Nyhuus herindefra) og se os spille hjemme mod Arsenal i 1/8-finalen - den der blev 3-1. Der sad vi ganske glimrende og de to billetter kostede os 172 euro. Altså omkring 1.300 kroner eller 650 kroner stykket. Det er ikke galt synes jeg :glad:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Mes Que Un Club

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mes Que Un Club »

Nogen der kender til siden: footballtravel.net?

Er den sikker?

Tak!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det er skrevet før: køb FC Barcelona fodboldbilletter hos FCB! Pengene går for det første direkte til klubben, det er typisk billigere og du er garanteret af det er 100% sikkert.

Mes Que Un Club

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mes Que Un Club »

Brombi skrev:Det er skrevet før: køb FC Barcelona fodboldbilletter hos FCB! Pengene går for det første direkte til klubben, det er typisk billigere og du er garanteret af det er 100% sikkert.
Det er bare svært at købe gennem klubben, da det er til kampen mellem Barcelona og Madrid :/

DanielSL

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af DanielSL »

hej ville høre om der nogen som kan hjælpe mig med at lave en billige rejse for 2 mig & dame, har været inde og kigge på priser og kigget på fly, hotel.

men vil høre om nogen af jer vil prøve og lave en tur for 2 hvor man gerne bor tæt på fcb station, og man flyver direkte til barcelona fra københavn

hotel:
Hostal Residencia Australia - pr nat 52euro

og så har jeg kigget på de her 2:

http://www.booking.com/hotel/es/madanis ... 413e7e43X8

http://www.booking.com/hotel/es/madanis ... 413e7e43X1

Fly:
ialt 599,96€ for 2 personer (4473 DDK)
tur/retur:
Copenhague (CPH): 13:30 - Barcelona (BCN): 16:15
Barcelona (BCN): 18:00 - Copenhague (CPH): 21:00

Kamp:
tribuna/granstand (priser i euro)
272 - 5% hvis man er medlem (258)

http://media1.fcbarcelona.com/media/ass ... 075461.gif

ville om der nogen der ved om det der fan noget på nettet som tæller eller det så noget andet medlem i selve klubben?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster