21/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 21/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Netop Busquets er vel i en liga for sig selv rent teknisk, hvis vi snakker defensive midtbanespillere - også selvom der er ikke mange stepovers. Piqué er også godt med, og der er ikke synderligt mange midterforsvarere, der er bedre på bolden end ham. Hvis overhovedet nogen.

Alba er jeg rørende enig i.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 21/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

nosslo15 skrev:
søn apr 24, 2022 6:22 pm
Ny kamptråd tak!
Den er skam oppe

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
søn apr 24, 2022 4:29 pm
Jeg glemte lige det omkring haaland. Jeg tror ikke du skal forvente at det var klubbens budget. Det var nogle penge man var klar til at smide efter et enormt talent. Det var penge man ikke havde men som man ville finde. Når nu det ikke bliver til noget så tror jeg at pengene bliver glemt/gemt og man i stedet bruger så lidt som muligt.
Så ikke lige denne før nu. Men det er ikke det, man hører på rygtestrømmen. Laporta skal være fast besluttet på at forstærke holdet betragteligt til næste sæson. Han vil have et hold, der kan fastholde klubben i den europæiske top og han tror på, det er den måde, man kommer ud af de økonomiske problemer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har nu set flere meldinger om at klubben kun vil hente gratis spillere eller spillere til meget lave transfersummer. Men det finder vi heldigvis meget snart ud af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster