18/4 FC Barcelona - Cádiz

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Xavi6Smede »


Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Antimadridista »

Vi ku næsten have sikret CL idag.

Ubegribelig fald i niveau på 14 dage.

Sociedad bliver umulig med det her :|

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af kklaus »

Imponerende, at vi kan være så ringe, og så er dommeren stadig banens dårligste.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Rekick »

Det er sjovt som den landsholdspause hvert eneste år formår at smadre holdet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Dytrax »

kklaus skrev:
man apr 18, 2022 10:58 pm
Imponerende, at vi kan være så ringe, og så er dommeren stadig banens dårligste.
Han var røvelendig.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Alias-A »

Der er ingen undskyldning for at tabe på Camp Nou til Cadiz's reserver. Hverken landsholdspause, skader, dommer eller noget andet. Jeg håber virkelig ikke det smuldrer mellem hænderne på Xavi nu.
93' Iniesta

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Ialocin »

Det var godt nok noget af det pinligste, jeg har været vidner til. Og det siger en del, når man er fan af Barcelona, der altid formår at ydmyge sig selv på nye måder.

Forfærdelig uge og pinligt på alle tænkelige måder. Xavi skal være glad for, at han er en legende i klubben. Det her minder om Koemans Barcelona, men med en langt stærkere trup på papiret.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af BarcaBarca »

En rigtig lorte påske ferie og afslutning,hold da kæft vi var elendige igen iaften,eneste som spillede Ok var Dembele,men mon ikke vi hiver en af de eftertragtede pladser til det forgyldte land Chl alligevel,da vi selv kan afgøre vores skæbne.
Vi skal bare skrabe de point til som det kræves og derefter så skal der fuld fokus på vores uhyrlige og til tider skammelige forsvar,vi skal prioritere forsvar forsvar forsvar,og så måske en enkelt stabil og habil goal- getter,som ikke skal misbruge 90% chancer for dermed kun at score på 1 af 10 alene mod målmanden,direkte ment mod Ferran Torres,købt for 50 millioner dollers som virker til at være penge lige ned i lokummet,medmindre han kommer op i gear næste season,jeg må sige at jeg desværre nu har mine tvivl om han er vores næste David Villa LMFAO.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Dytrax »

Er nærmest i granatchok, selv om man efterhånden burde være vaccineret ifm. de ydmygelser vi de seneste år har måtte æde.

Hvad fanden er det der sker? Vi burde kunne tvære Cadiz selv på en sløj dag, men taber på campen. Igen.

"Og på tredjedagen genopstod han...så Xaviball...og gik tilbage til graven igen" :sørgelig:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Rekick »

Jeg forstår ikke hvor alt det hurtige spil er forsvundet hen?
Før landsholdspausen blev der lavet hurtige overlap på fløjene og igennem midten. Alt det er forsvundet og det er blevet til en gang indlæg og inshallah.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af nosslo15 »

Lopezzz skrev:
man apr 18, 2022 9:00 pm
nosslo15 skrev:
man apr 18, 2022 8:20 pm
Jeg har lige smidt en 50èr på en uafgjort og en 50èr på et nederlag, så kan man da i det mindste få lidt profit, hvis formkrisen fortsætter.

Jeg bliver jo nødt til, at lære lidt af min gode ven Lopez, der lige nu står til en mindre formue, når Madrid har klammet den hjem mod City i semien.

Men Lopez, du skal indløse biletten efter semien, for Madrid får smadder af Liverpool i finalen. :wave:
Sådan min ven. Det er en win win situation. Du mister 50 kr hvis Barca vinder men hvis vi taber tjener du penge.
Sådan har jeg spillet lige siden sæsonstart og jeg spiller også på Real når de er bagud eller når der står uafgjort med maks 20 min tilbage af kampen.
Og jeg spiller også på X2 når Barca er foran.

Pøj pøj :mrgreen:

Kunne sagtens have vundet mere. men barca så truende ud i starten af 2 halvleg, så jeg lukkede og tjente 2000.

Jeg ved godt, det ser grimt ud, men jeg har vel også lov til at tjene lidt penge, når jeg kan.

Altså underforstået , jeg har intet arbejde og kan ikke tjene penge på den måde. :sad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Lopezzz »

At tabe 1:0 til Cadiz på Camp Nou er intet i forhold til at tabe 4:0 til Barca på Bernabeu :lol: :lol: :lol:
Visca Barca y Visca Catalunya!
Fcuk Champions League men vi skal nok sikre os en af de første 4 pladser.
Men vi er desværre først nødt til at accepter nederlaget til Sociedad på torsdag. De er meget bedre end Cadiz og igen vores forsvar eksisterer ikke mere :|
MDCCCXCIX

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Mt91 »

Det er til grin hvordan spillernes indstilling er.
De hopper i samtlige fælder, som man allerede inden kampen ved vil komme.

Vi spiller en omgang alibi fodbold, uden struktur, uden nogen der tager ansvar på bolden.Vi spiller, fra den ene til den anden side. Der er ikke NOGEN form for temposkift i bolden.
Når det så ikke føre til det helt store, tager dembele “taktstokken” og det meste af det han foretager sig er SÅ hovedeløst og ueffektivt. Han må for mig gerne rejse langt væk. Han ødelægger imø mere end han gavner.
Senest rettet af Mt91 man apr 18, 2022 11:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:
man apr 18, 2022 11:10 pm
Lopezzz skrev:
man apr 18, 2022 9:00 pm
nosslo15 skrev:
man apr 18, 2022 8:20 pm
Jeg har lige smidt en 50èr på en uafgjort og en 50èr på et nederlag, så kan man da i det mindste få lidt profit, hvis formkrisen fortsætter.

Jeg bliver jo nødt til, at lære lidt af min gode ven Lopez, der lige nu står til en mindre formue, når Madrid har klammet den hjem mod City i semien.

Men Lopez, du skal indløse biletten efter semien, for Madrid får smadder af Liverpool i finalen. :wave:
Sådan min ven. Det er en win win situation. Du mister 50 kr hvis Barca vinder men hvis vi taber tjener du penge.
Sådan har jeg spillet lige siden sæsonstart og jeg spiller også på Real når de er bagud eller når der står uafgjort med maks 20 min tilbage af kampen.
Og jeg spiller også på X2 når Barca er foran.

Pøj pøj :mrgreen:

Kunne sagtens have vundet mere. men barca så truende ud i starten af 2 halvleg, så jeg lukkede og tjente 2000.

Jeg ved godt, det ser grimt ud, men jeg har vel også lov til at tjene lidt penge, når jeg kan.

Altså underforstået , jeg har intet arbejde og kan ikke tjene penge på den måde. :sad:
:clap: :clap: tillykke! :glad:
Jeg smed en 20'er og vandt 100 kr på X2 til odds 5 :grin:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Antimadridista »

Vi har ikke tabt på Anoeta i 6 år, tænker tiden er kommet..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster