14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis vi vandt EL ville vores rivaler sikkert nærmest drille os med det… jeg er ok med at vi er ude… men ‘måden’ det skete på og mod et så ordinært hold.. hrmfff
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:12 pm
Jeg bliver en smule harm over alt den her”jaja, det er EL. Vi høre ikke til her”. Vi er Barca, uagtet om vi er i en opbyggelsesfase, så skal vi sgu bløde for trøjen - også som fans. Jeg har revet min t-shirt i stykker af blot frustration. Det havde jeg også gjort selvom det “bare” havde været en Copa del Ray kamp. Vi skal, efter min mening, ikke have sådan en middelmådig tilgang til kampene, ligemeget hvad turneringen hedder. Det kan godt være det bare er mig, men et hvilket som helst nederlag gør ondt. Specielt i en kamp om semifinalen i en turnering, hvis vundet virkelig kunne have givet udtryk om en tilbagevenden.

Av
Men sådan er det bare. Vi fans ville da godt se holdet vinde når nu vi var der men EL fylder intet i selve klubben. Det er ikke en del af klubbens selvforståelse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors apr 14, 2022 11:02 pm
Sikke en lorteaften, drenge.
Vi er ude af EL, det er noget forbandet møg og der er nogle ting, der er blevet tydelige.

- Vi skal have forstærket forsvaret.
- Auba ville ikke kunne tæmme en bold, om den så blev svejset fast til ham
- Adama skal videre


Suk. Nu skal vi kun koncentrere os om ligaen. Mega nedtur, havde forventet, at vi kunne vinde EL.
Jeg er også vildt skuffet. Europa League er ligeså spændende turnering som CL bare med andre hold.
Det var vores eneste chance for at vinde noget men jeg synes at vi træk den værst mulig modstander.
Vi skulle have spillet mere forsigtigt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Rekick »

Det værste det er måden vi taber på. Det er vitterligt kun kontra-angreb vi taber på og igen er det med til, at highlighte at vores backs simpelthen ikke er gode nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi: "The atmosphere has not helped us, it seemed like a final with divided fans. The club is checking what has happened, it has been a miscalculation on our part."
Der skete vel ikke andet end at en masse fans med sæsonkort solgte deres pladser til overpris? Så må man så gøre op med sig selv hvilken type fan der gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Det værste i dag var pedri. Og den mulige skade til araujo. Det kan blive dyrt i forhold til ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Culés2004
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs apr 27, 2021 8:58 am
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Culés2004 »

Piquénbauer skrev:
tors apr 14, 2022 11:14 pm
Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:12 pm
Jeg bliver en smule harm over alt den her”jaja, det er EL. Vi høre ikke til her”. Vi er Barca, uagtet om vi er i en opbyggelsesfase, så skal vi sgu bløde for trøjen - også som fans. Jeg har revet min t-shirt i stykker af blot frustration. Det havde jeg også gjort selvom det “bare” havde været en Copa del Ray kamp. Vi skal, efter min mening, ikke have sådan en middelmådig tilgang til kampene, ligemeget hvad turneringen hedder. Det kan godt være det bare er mig, men et hvilket som helst nederlag gør ondt. Specielt i en kamp om semifinalen i en turnering, hvis vundet virkelig kunne have givet udtryk om en tilbagevenden.

Av
Men sådan er det bare. Vi fans ville da godt se holdet vinde når nu vi var der men EL fylder intet i selve klubben. Det er ikke en del af klubbens selvforståelse.
Jeg er tildels enig, og jeg ser da heller ikke klubben i EL. Jeg synes bare at tilgangen når vi taber, tit bliver gjort til en “jaja men vi hører ikke til her” ting. Det synes jeg er forkert. Jeg har fulgt med længe herinde (kæmpe fan af forummet), og tilgangen bliver hurtigt at vi ikke vil vinde den turnering alligevel, fordi den skal nedprioteres - f.eks Copa. Jeg er med på at det er synsninger og folk skal have lov til deres egne holdninger, jeg vil bare gerne se mit hold vinde det de stiller op i, derfor synes jeg et nederlag i gør ondt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 14, 2022 11:12 pm
Hvis vi vandt EL ville vores rivaler sikkert nærmest drille os med det… jeg er ok med at vi er ude… men ‘måden’ det skete på og mod et så ordinært hold.. hrmfff
Ved du hvorfor eksisterer den turnering?
Fordi at folk skal ikke se på den lorte rigmands CL turnering hvor de samme klubber deltager år efter år ;-)
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
tors apr 14, 2022 11:06 pm
Kvoller skrev: Billede
Tja
Klokkeklar straffe. Ufattelig at den ikke blev dømt.
Hvorfor blev Chelseas mål annulleret hvis de ikke dømmer straffe her :devil:
Det er lige præcis også det jeg undrer mig over!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:20 pm
Piquénbauer skrev:
tors apr 14, 2022 11:14 pm
Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:12 pm
Jeg bliver en smule harm over alt den her”jaja, det er EL. Vi høre ikke til her”. Vi er Barca, uagtet om vi er i en opbyggelsesfase, så skal vi sgu bløde for trøjen - også som fans. Jeg har revet min t-shirt i stykker af blot frustration. Det havde jeg også gjort selvom det “bare” havde været en Copa del Ray kamp. Vi skal, efter min mening, ikke have sådan en middelmådig tilgang til kampene, ligemeget hvad turneringen hedder. Det kan godt være det bare er mig, men et hvilket som helst nederlag gør ondt. Specielt i en kamp om semifinalen i en turnering, hvis vundet virkelig kunne have givet udtryk om en tilbagevenden.

Av
Men sådan er det bare. Vi fans ville da godt se holdet vinde når nu vi var der men EL fylder intet i selve klubben. Det er ikke en del af klubbens selvforståelse.
Jeg er tildels enig, og jeg ser da heller ikke klubben i EL. Jeg synes bare at tilgangen når vi taber, tit bliver gjort til en “jaja men vi hører ikke til her” ting. Det synes jeg er forkert. Jeg har fulgt med længe herinde (kæmpe fan af forummet), og tilgangen bliver hurtigt at vi ikke vil vinde den turnering alligevel, fordi den skal nedprioteres - f.eks Copa. Jeg er med på at det er synsninger og folk skal have lov til deres egne holdninger, jeg vil bare gerne se mit hold vinde det de stiller op i, derfor synes jeg et nederlag i gør ondt
Og der er jeg komplet uenig. Jeg mener på ingen måder at man skal spille for at vinde alt. Slet ikke cdr feks som kræver en masse hårde kampe lige op til cl ko-kampe. En sæson er lang og det kræver at man tænker sig om. At gå efter alt er farligt og det mener jeg egentlig de seneste år har vist.

Hermed ikke sagt at vi ikke skulle have gået mere efter el. Det skulle vi netop da det var vores eneste chance for en titel. Men jeg ville også lyve hvis jeg sagde at Barca lignede et hold der gik efter EL. Vi var der ikke helt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
tors apr 14, 2022 11:07 pm
Araujo: "I was surprised that there were so many Frankfurt fans here, in our stadium... The club will have to see what happened."
Det her er et problem og det skal der gøres noget ved. Bevares der er mange fans som ikke giver ret meget for EL men det holder ikke.
Jeg tænker der er mange sæsonkortholdere der har kunnet sælge billetterne videre til rigtig mange penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Kvoller skrev:
tors apr 14, 2022 11:22 pm
Lopezzz skrev:
tors apr 14, 2022 11:06 pm
Kvoller skrev: Billede
Tja
Klokkeklar straffe. Ufattelig at den ikke blev dømt.
Hvorfor blev Chelseas mål annulleret hvis de ikke dømmer straffe her :devil:
Det er lige præcis også det jeg undrer mig over!
Det gjorde den fordi hands fra målscoren (i alle former) betyder en annullering.

Jeg vil hellere kigger på garcia situationen fra weekenden. Komplet ens men to dommere der tolker det forskelligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af kklaus »

Hatten af for Frankfurt og den indsats de leverer (i begge kampe). De fleste problemer, vi har, er selvforskyldte, men for pokker hvor er der da heller ikke meget, der går vores vej. I søndags bliver der dømt straffe mod os for en tilfældig hånd på bolden, i dag får vi ikke straffe i en lignende situation. To offside-mål, hvor især den første er træls, da det ikke havde gjort nogen forskel for chancen om Busquets havde været onside eller offside. Auba misser bolden helt fri lige foran et tomt mål, osv.

Så blev det selvfølgelig heller ikke bedre af, at dommeren sejler rundt. Han formår aldrig at sætte sig igennem og udvise nogen form for autoritet. Kamada sparker Dembele ned hele 1. halvleg og stopper også et potentielt farligt angreb i 2. halvleg med et frispark på Frenkie - ingen gule. Hans indsats var vel meget fint illustreret ved en situation i 2. halvleg, hvor bolden ryger ud til indkast og en Frankfurt-spiller sparker bolden væk - Barca-spillere appellerer til dommeren, der blot slår ud med armene... Der kom heller aldrig nogen replay, eller VAR-review, af en potentiel forseelse ved det ene offside mål. Groft frispark på Busquets i overtiden, hvor han stopper spillet i stedet for at give fordelen...

Og så er det jo pinligt, at der bliver solgt så mange billetter til Frankfurt-fans.

Af spillerpræstationer synes jeg primært Alba og Mingueza skiller sig negativt ud.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af nosslo15 »

Det var sådan en RIGTIG lortekamp.

Pique manglede og vort forsvar sejlede, fordi vi stod for højt i forhold til vor egen boldsikkerhed. Altså, når vi ikke er sikrere på bolden, så skal forsvaret som udgangspunkt stå lavere. Og vi var usikre på bolden, fordi vi mødte et hold, som havde held til at presse os fysisk, hver gang vi havde bolden. Og så var Pedri også fraværende og blev skiftet ud i halvlegen.

Dommeren var så heller ikke rigtigt med os, for de mange frispark, som blev begået imod os, blev ikke takseret - og så fortsatte de.

Vi kommer bagud på en dumhed og vi kommer endnu mere bagud på en aktion, som ikke rigtigt kan forbygges, altså et tordendrøn af et skud. Og så kom vi afgørende bagud, fordi vi satser og Frankfurt straffer. De kunne også have scoret flere.

Jeg havde helt klart på fornemmelsen, at vi kunne tabe denne kamp, fordi vi har haft et formdyk og fordi Frankfurt, som jeg sagde en måneds tid siden, er et stærkt hold og de står godt til os. Frankfurt har gjort ondt på mange af de store tyske hold de senere år, så for mig er resultatet ikke en kæmpe overraskelse.


Men vi skal huske, at vi for lidt over 3 måneder siden, var fuldstændigt til rotterne og vi skal minde os selv om at, vi i øjeblikket er i en rigtig god udvikling. Så op med humøret og Alves skal nok banke noget gejst ind i de unge igen. :lol:

Vamos!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster