10/4 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi er nu op på 15 ubesejrede kampe i træk. 11 sejre og 4 uafgjort :clap:
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

nosslo15 skrev:
søn apr 10, 2022 11:13 pm
PeterPedal skrev:
søn apr 10, 2022 8:11 pm
Dytrax skrev:
søn apr 10, 2022 8:04 pm
PeterPedal skrev:
søn apr 10, 2022 7:57 pm
Dytrax skrev:
søn apr 10, 2022 7:46 pm
..... Håber Demb fra start kan gøre en forskel.
Vi kan jo håbe, at det er en af de dage, han gider. Ellers får vi vel Luuk på banen.
Altså, Luuk har godt nok scoret på få chancer, men jeg er virkelig ikke fan af at se ham på banen, så jeg krydser fingre for at det er én af Dembs gode dage.
Me too ... jeg diskuterede det lige ganske kort med Manden med den Gule Hat, og vi er enige om, at det eneste alternativ til Dembele pt. er Adama ... og han er – som jeg har sagt/skrevet adskillige gange – en one-trick-pony. Og det han kan, har ingen værdi, hvis ikke Luuk står og fisker inden i feltet ...

Så vi er også meget oppe på, at Dembele skal tage sig sammen og gøre det, han godt kan; men alt for sjældent gider at vise
Hej Pedal, prøv at tænke dig, hvis Lewandowski kommer til. Så kan Adama lige pludselig blive meget mere værd.
Adama skal være mere målsøgende imo med den fart han har.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Lucky Luuk har nu scoret 6 mål i 2022 på 350 minutter, altså et mål pr 58,33 minut. 4 af de mål har sikret 8 point, og så et mål i El clasico. Derudover et saksespark og scorpion kick, der begge ligeså godt kunne være endt som kandidater til årets mål. Vanvittigt!!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
søn apr 10, 2022 11:02 pm
Barcelona is the first team in this 21st century to win the match with 3 penalties against:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Så vigtige 3 point, det troede jeg ikke vi kunne hive hjem :glad: :clap:

Men hold op det er pinligt, at vi det er en Luuk scoring der må rede os :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Drake skrev:
søn apr 10, 2022 11:32 pm
Så vigtige 3 point, det troede jeg ikke vi kunne hive hjem :glad: :clap:

Men hold op det er pinligt, at vi det er en Luuk scoring der må rede os :roll:
Det synes jeg bestemt ikke er pinligt, man må bruge de midler, man har for at vinde.

Men vi burde helt klart have spillet bedre.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

nosslo15 skrev:
søn apr 10, 2022 11:38 pm
Drake skrev:
søn apr 10, 2022 11:32 pm
Så vigtige 3 point, det troede jeg ikke vi kunne hive hjem :glad: :clap:

Men hold op det er pinligt, at vi det er en Luuk scoring der må rede os :roll:
Det synes jeg bestemt ikke er pinligt, man må bruge de midler, man har for at vinde.

Men vi burde helt klart have spillet bedre.
Helt enig ! Og Luuk er tydeligvis ikke plan A, men damn det han kan, kan han virkelig!
Jeg var generelt skuffet over holdet indtil Pedri og Gavi kom ind, især Dembélé, synes det var vildt at se at hans attitude, energi og presspil ændre så meget karakter af at de kom ind.

Garcia spillede faktisk defensivt rigtig godt idag ! :-o
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Explanation in Munuera's report of the yellow card to Araujo: "Protest one of my decisions, saying: "that's not a foul, that's not a foul"
:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

kklaus skrev:
man apr 11, 2022 12:14 am
Explanation in Munuera's report of the yellow card to Araujo: "Protest one of my decisions, saying: "that's not a foul, that's not a foul"
:roll:
:wtf:
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvilket så betyder at Araujo ikke er med mod Cadiz.

Tak, kære dommer, det sætter vi stor pris på.


(Nu får jeg sikkert gult kort...)

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
man apr 11, 2022 9:48 am
Hvilket så betyder at Araujo ikke er med mod Cadiz.

Tak, kære dommer, det sætter vi stor pris på.


(Nu får jeg sikkert gult kort...)
Arh.. Sarkasme bør give rødt.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Luuk har reddet så mange points den her sæson..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Det blev så en typisk Levante kamp, hvor man skulle kæmpe med næb og klør, for at hive den hjem. Jeg ved ikke, hvad det er ved det hold, der gør det så forbandet svært for Barca at spille deres spil, men det sker gang på gang. Noget har helt sikkert at gøre med, Levante spiller efter noget af den samme filosofi som Barca. To hold, der står godt til hinanden i forhold til at skabe jævnbyrdige fodboldkampe.

Men fedt at stimen blev forlænget og top fire er kommet et stort skridt nærmere, ligesom 2. pladsen også er inden for rækkevidde for alvor. Få plusser i bogen i går, hvor Garcia var den eneste markspiller, der skilte sig positivt ud. Imponerende, hvordan han bygger på i øjeblikket.

Dertil må man fremhæve Xavi´s indskiftninger de sidste to kampe, hvor Pedri og Gavi kom ind i går og fuldstændig ændrede kampbilledet, sammen med Luuk selvfølgelig. Den mand er simpelthen utrolig. Med Frankfurt var det omvendt, hvor det var de Jong og Dembélé, der kom ind og gjorde forskellen. Det er positivt, både når man ser på Xavi, men også når man ser på bænken. Man ser nu den virkelig styrke i at have en bænk, der kan bidrage effektivt på banen. Både kvalitetsmæssigt og taktisk er det betryggende og næste sæson tager man forhåbentligt endnu et kvalitetsløft.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
man apr 11, 2022 1:49 pm
Det blev så en typisk Levante kamp, hvor man skulle kæmpe med næb og klør, for at hive den hjem. Jeg ved ikke, hvad det er ved det hold, der gør det så forbandet svært for Barca at spille deres spil, men det sker gang på gang. Noget har helt sikkert at gøre med, Levante spiller efter noget af den samme filosofi som Barca. To hold, der står godt til hinanden i forhold til at skabe jævnbyrdige fodboldkampe.

Men fedt at stimen blev forlænget og top fire er kommet et stort skridt nærmere, ligesom 2. pladsen også er inden for rækkevidde for alvor. Få plusser i bogen i går, hvor Garcia var den eneste markspiller, der skilte sig positivt ud. Imponerende, hvordan han bygger på i øjeblikket.

Dertil må man fremhæve Xavi´s indskiftninger de sidste to kampe, hvor Pedri og Gavi kom ind i går og fuldstændig ændrede kampbilledet, sammen med Luuk selvfølgelig. Den mand er simpelthen utrolig. Med Frankfurt var det omvendt, hvor det var de Jong og Dembélé, der kom ind og gjorde forskellen. Det er positivt, både når man ser på Xavi, men også når man ser på bænken. Man ser nu den virkelig styrke i at have en bænk, der kan bidrage effektivt på banen. Både kvalitetsmæssigt og taktisk er det betryggende og næste sæson tager man forhåbentligt endnu et kvalitetsløft.
Og så hjælper det heller ikke, at vi laver de vildeste fejlafleveringer. Spillet var utrolig langsomt i går, alt for mange berøringer.
Alves starter ud med en fejl efter 18 sekunders spil. 15 sekunder efter er det Ter Stegen og sådan fortsætter det.

Derudover havde vi en del som slet ikke var til stede. Aubameyang, Alba, Alves, Torres, Demb, De Jong mødte reelt ikke op til kamp. Ved ikke om de havde forventet at kører Levante over eller hvad fanden de tænkte på. Og ja, så var der Nico, som i min optik var helt væk. Når man får chancen for start, så skal der fandme leveres mere end det han gjorde. Han har en tendens til at komme i rigtig mange efter tacklinger. Ved ikke om det skyldtes dumhed eller om han bare er for langsom og at det måske går for hurtigt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Levante - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Ny kamptråd?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster