7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Det virker for mig lidt som om, at folk herinde på forummet tænker, at Barca nok skal klare den i returen.

Ok. vores bane er bedre, men de kommer da til kampen med mindst lige så stor gejst som i det første opgør og de vil forsøge at stresse os, ligeså meget som i første opgør.

Så hvis ikke vi spiller hurtigere og først og fremmest sikrere end, hvad vi så i går, så får vi alvorlige problemer. Frankfurt har vundet 2 af de sidste 3 opgør mod Bayern og er bedst på udebane. Den der fortælling om, at de skulle være helt vildt benovede over at møde os og derfor gjorde det ekstra godt på deres hjemmebane, den synes jeg er naiv.

Frankfurt har de 3 ting, som skal til for at slå os: fysik, intensitet og vilje.

Så vore spillere skal virkeligt op i et helt andet gear. Og kommer de foran, så bliver det rigtigt svært.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jo, men alt andet lige, så står Barca med et mere end brugbart resultat til kampen på hjemmebane. Den skal man selvfølgelig gå videre fra.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Jamen hvor sikkert er det?

Vi har et hold, som selvom det består af en del gamle og erfarne spillere, stadig er ungt i sit format og udtryk og flere af de spillere, der skal præstere i kampen mod Frankfurt for at, vi kan vinde, er unge og stadigt uerfarne i disse opgør.

Jeg tror ikke, vi får ro til at spille, som vi gerne vil og vi kommer heller ikke til at fange dem i omstillinger, dertil kommer de til at stå for langt tilbage. Så skal vi håbe på vores kombinationsspil for de fleste indlæg bliver også fejet væk.

Dvs. at vi skal spille UDEN Aubameyang og så have Torres i midten og Gavi som indadvendt kant og Dembele på den anden side.

Lyder det for underligt?

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

nosslo15 skrev:
lør apr 09, 2022 3:27 am
Jamen hvor sikkert er det?

Vi har et hold, som selvom det består af en del gamle og erfarne spillere, stadig er ungt i sit format og udtryk og flere af de spillere, der skal præstere i kampen mod Frankfurt for at, vi kan vinde, er unge og stadigt uerfarne i disse opgør.

Jeg tror ikke, vi får ro til at spille, som vi gerne vil og vi kommer heller ikke til at fange dem i omstillinger, dertil kommer de til at stå for langt tilbage. Så skal vi håbe på vores kombinationsspil for de fleste indlæg bliver også fejet væk.

Dvs. at vi skal spille UDEN Aubameyang og så have Torres i midten og Gavi som indadvendt kant og Dembele på den anden side.

Lyder det for underligt?

Det synes jeg giver god mening, han lykkedes virkelig ikke godt i den kamp, men på den anden side, Aubameyang er vores bedste goalgetter ( Torres skal nok indhente ham ift at være klinisk men der er nok et års tid endnu) og Frankfurt er jo det hold Aubameyang har scoret aller flest mål mod!

Jeg tror faktisk Frenkie bliver den største forskel, han laver rigtig meget usynligt arbejde der betyder så meget for at gøre sine medspillere bedre. Jeg kan blive helt i tvivl om Pedri starter på bænken :eek:, men ja med Frenkies løb og øje for pasninger vil Pedri blive meget bedre iscenesat.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster