20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Billede
Billede
Billede
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Som han sagde inden kampen, så ville han hylde den gamle legende på Bernabeu :shh:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 11:15 am
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 9:03 am
Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 1:25 am
Man of the match - Pedri eller den hellige kanin.

Imponerende hvad Xavi har nået med holdet…

Nu skal vi bare finde en god erstatning for Dembele, for han er da røv irriterende at have rendende. Det er så voldsomt hit and miss, og langt mere miss end hit.
Demb var jo også rigtig god i går.

Jeg vælger at give MotM til den hellige ko... også blot for at illustrere at hvis han viser dette niveau så er jeg vundet over.

Jeg kommer nok til at kritisere ham igen, ligesom Demb tit får kritik efter en god kamp, som han spillede i går.
Hvad udover to assist laver Dembele rigtigt i går? Jeg er med på, at han havde en taktisk rolle, men han spiller overfor Nacho i store dele af kampen, som han anyday burde kunne spille fuldstændigt under brættet, men han kommer ikke fri af ham ret mange gange, og størstedelen af hans indlæg kommer aldrig ind i feltet.

Med det talent han render rundt med, så skulle han have haft meget mere ud af en kamp, som i går. I stedet blev det til en noget sjusket omgang med håbløse boldtab + sjuskede indlæg + tab af gode spilsekvenser osv..

Du kan finde et brush her, hvis du skulle blive i tvivl.



Jeg gider ikke diskutere det, du har din mening og jeg har min: Når Demb kritiseres efter en god kamp af ham, er det i din bog ok, Når jeg har kritiseret Ferran når han har haft en dårlig kamp (ikke i går, men tidligere) så var verden ved at gå under.

Ok, I get it.

Lad os juble over sejren i stedet for det gas der!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 11:15 am
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 9:03 am
Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 1:25 am
Man of the match - Pedri eller den hellige kanin.

Imponerende hvad Xavi har nået med holdet…

Nu skal vi bare finde en god erstatning for Dembele, for han er da røv irriterende at have rendende. Det er så voldsomt hit and miss, og langt mere miss end hit.
Demb var jo også rigtig god i går.

Jeg vælger at give MotM til den hellige ko... også blot for at illustrere at hvis han viser dette niveau så er jeg vundet over.

Jeg kommer nok til at kritisere ham igen, ligesom Demb tit får kritik efter en god kamp, som han spillede i går.
Hvad udover to assist laver Dembele rigtigt i går? Jeg er med på, at han havde en taktisk rolle, men han spiller overfor Nacho i store dele af kampen, som han anyday burde kunne spille fuldstændigt under brættet, men han kommer ikke fri af ham ret mange gange, og størstedelen af hans indlæg kommer aldrig ind i feltet.

Med det talent han render rundt med, så skulle han have haft meget mere ud af en kamp, som i går. I stedet blev det til en noget sjusket omgang med håbløse boldtab + sjuskede indlæg + tab af gode spilsekvenser osv..

Du kan finde et brush her, hvis du skulle blive i tvivl.



Din allerførste sætning viser jo meget godt, at han aldrig vil tilfredsstille alle fans. Nacho spillede hjemme mod PSG og neutraliserede fuldstændigt PSG's højreside. Derudover Var Dembele alene ude på højrekanten, med en Araujo der ene og alene skulle fokusere på Vinicius. Han skulle være skiftet ud 20 minutter tidligere, men han gør jo præcis det han skal i første halvleg. Og Nacho blev jo netop revet rundt.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

A$AP skrev:
man mar 21, 2022 1:19 pm
Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 11:15 am
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 9:03 am
Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 1:25 am
Man of the match - Pedri eller den hellige kanin.

Imponerende hvad Xavi har nået med holdet…

Nu skal vi bare finde en god erstatning for Dembele, for han er da røv irriterende at have rendende. Det er så voldsomt hit and miss, og langt mere miss end hit.
Demb var jo også rigtig god i går.

Jeg vælger at give MotM til den hellige ko... også blot for at illustrere at hvis han viser dette niveau så er jeg vundet over.

Jeg kommer nok til at kritisere ham igen, ligesom Demb tit får kritik efter en god kamp, som han spillede i går.
Hvad udover to assist laver Dembele rigtigt i går? Jeg er med på, at han havde en taktisk rolle, men han spiller overfor Nacho i store dele af kampen, som han anyday burde kunne spille fuldstændigt under brættet, men han kommer ikke fri af ham ret mange gange, og størstedelen af hans indlæg kommer aldrig ind i feltet.

Med det talent han render rundt med, så skulle han have haft meget mere ud af en kamp, som i går. I stedet blev det til en noget sjusket omgang med håbløse boldtab + sjuskede indlæg + tab af gode spilsekvenser osv..

Du kan finde et brush her, hvis du skulle blive i tvivl.



Din allerførste sætning viser jo meget godt, at han aldrig vil tilfredsstille alle fans. Nacho spillede hjemme mod PSG og neutraliserede fuldstændigt PSG's højreside. Derudover Var Dembele alene ude på højrekanten, med en Araujo der ene og alene skulle fokusere på Vinicius. Han skulle være skiftet ud 20 minutter tidligere, men han gør jo præcis det han skal i første halvleg. Og Nacho blev jo netop revet rundt.
Hans indlæg er bedre end Adamas, og han har i de sidste par kampe i højere grad afleveret ind i banen i stedet for at gå mod baglinien. Det fungerer godt synes jeg, og jeg tænker, at det er noget han har fået besked på af Xavi. Og ja, så et par dumme boldtab - ligesom flere andre. Men de to indlæg til mål, de var da helt perfekte.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Memphis og Adama fik ikke meget spilletid i aftes, men jeg synes det var tydeligt, især hos førstnævnte, at se hvordan niveauet dalede et par takker, da han kom på grønsværen. Ikke at jeg har noget imod manden, slet ikke, han har scoret og vist sig værdifuld, men spørgsmålet er, om han på sigt passer til projektet?

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 1:05 pm
Jeg gider ikke diskutere det, du har din mening og jeg har min: Når Demb kritiseres efter en god kamp af ham, er det i din bog ok, Når jeg har kritiseret Ferran når han har haft en dårlig kamp (ikke i går, men tidligere) så var verden ved at gå under.

Ok, I get it.

Lad os juble over sejren i stedet for det gas der!
Hvis du ikke vil diskutere det, så kan du jo vælge ikke at kommentere - og alligevel gør du det lystigt! Og det er klassisk, at halen bliver stukket mellem benene, når diskussionen kræver, at du bliver konkret.

Det er jo definitionen på en god kamp, som er omdrejningspunktet her - er det tilstrækkeligt med 2-3 gode aktioner sovset grundigt ind i sjusk og des lige? Jeg kan efterhånden konkludere, at du tilsyneladende overvejende opgør præstationer i slutprodukt, mens jeg ser det lidt mere nuanceret - eller tager jeg fejl?

Jeg har gentagne gange forsvaret Dembele herinde, fordi han har et helt unikt talent, men nu er vi ved en skillevej, og Dembele er på trods af rimeligt kontinuerlig spilletid i den seneste periode fortsat lige så ustabil som Putin.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🗣️ Karim Benzema:

"Tonight's embarrassing loss versus Barcelona is due to underestimating them. Yesterday, I woke up to Vinícius and Casemiro drinking together and playing a FIFA kick-off match at 4 A.M. I asked them "why are you not resting before tomorrow's game?", Vinícius replied with "no need, it's Barcelona without Messi".


(Det er fra en Barcelonarelateret side og det er formentlig sammenligneligt med Linse Kesslers bryster; Fake)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
man mar 21, 2022 1:54 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 1:05 pm
Jeg gider ikke diskutere det, du har din mening og jeg har min: Når Demb kritiseres efter en god kamp af ham, er det i din bog ok, Når jeg har kritiseret Ferran når han har haft en dårlig kamp (ikke i går, men tidligere) så var verden ved at gå under.

Ok, I get it.

Lad os juble over sejren i stedet for det gas der!
Hvis du ikke vil diskutere det, så kan du jo vælge ikke at kommentere - og alligevel gør du det lystigt! Og det er klassisk, at halen bliver stukket mellem benene, når diskussionen kræver, at du bliver konkret.

Det er jo definitionen på en god kamp, som er omdrejningspunktet her - er det tilstrækkeligt med 2-3 gode aktioner sovset grundigt ind i sjusk og des lige? Jeg kan efterhånden konkludere, at du tilsyneladende overvejende opgør præstationer i slutprodukt, mens jeg ser det lidt mere nuanceret - eller tager jeg fejl?

Jeg har gentagne gange forsvaret Dembele herinde, fordi han har et helt unikt talent, men nu er vi ved en skillevej, og Dembele er på trods af rimeligt kontinuerlig spilletid i den seneste periode fortsat lige så ustabil som Putin.

Jeg er egentlig overordnet enig med dig i at Demb er alt for svingende til at vi bør satse på ham i fremtiden (plus alt det andet fnidder og løn)

Pointen var simpel: *du* ser en dårlig kamp af Demb (jeg ser ham spille en ok/god kamp), du gir ham kritik, og det bør *jeg* synes er nuanceret og ok.
*Jeg* gir Ferran kritik (når han spiller en dårlig kamp), og hans stats og ratings siger det samme, og *du* mener at det er verdens ende at jeg har det mod at give lige den spille kritik.

Det er en skrue uden ende, og jeg forbeholder mig ret til at kritisere hvem jeg vil, og du får lov til det samme.
No problem.

*Mit* indtryk er at Demb spillede en ok/god kamp igår (også selvom man tager slutproduktet væk, da han jo helt åbenlyst tiltrak sig meget opmærksomhed hver gang han fik bolden, og det frigav mere plads til de andre) - men han skal stadigvæk væk til sommer.

*Det* er vi enige om, og det skal vi glæde os over, sammen med den fantastiske sejr, og lade det andet trættende ligge, imo.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
man mar 21, 2022 1:43 pm
Memphis og Adama fik ikke meget spilletid i aftes, men jeg synes det var tydeligt, især hos førstnævnte, at se hvordan niveauet dalede et par takker, da han kom på grønsværen. Ikke at jeg har noget imod manden, slet ikke, han har scoret og vist sig værdifuld, men spørgsmålet er, om han på sigt passer til projektet?
Han virker både langsom, og ikke særlig opmærksom på sine medspillere.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

SpillerSomMESSI skrev:
man mar 21, 2022 2:12 pm
Dytrax skrev:
man mar 21, 2022 1:43 pm
Memphis og Adama fik ikke meget spilletid i aftes, men jeg synes det var tydeligt, især hos førstnævnte, at se hvordan niveauet dalede et par takker, da han kom på grønsværen. Ikke at jeg har noget imod manden, slet ikke, han har scoret og vist sig værdifuld, men spørgsmålet er, om han på sigt passer til projektet?
Han virker både langsom, og ikke særlig opmærksom på sine medspillere.
Enig, var tydeligt - men kampen var lidt “ødelagt” på de tidspunkter de kom ind. Vi overlod bolden til Real og stoppede angrebene, og især Adamas rolle var rimelig defensiv (opbakning på Vinicius) og med mange tilbageløb.
Men Depay var mere synligt end Adama. Al for nonchalant og undervurderer situationerne.
Er fortid til sommer.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Fuck hvor er det fedt at se dem fejre det sådan i omklædningsrummet! :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Fabrizio Romano: “It’s simply incredible how Xavi Hernández has changed Barcelona Football Club in 134 days. It feels completely different, on and off the pitch. Dressing room atmosphere, tactics, signings, relationship with players & board… and then, this Clásico. 134 days. Chapeau."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

• Ferran Torres scored a goal, made one and missed a chance. All in all he played a wonderful game vs Real Madrid.

• Ferran tormented Carvajal with his intelligent occupation of space.

He reminded of Thierry Henry's performance in the 6-2 win.

[MD]
• Modrić and Kroos have marked an era but yesterday's Clásico showed that the future belongs to other interiors like Pedri and de Jong.

Pedri was excellent as usual and de Jong played one of his best games for Barça. He was key in everything.

[md]

Derudover Ansu, Araujo, Garcia, Gavi & Nico. Det lover virkelig godt og jeg er spændt på hvordan det udvikler sig efter sommerens transfervindue og i det hele taget, når Xavi har fået mere tid. Elsker den gejst og vildskab, han er kommet med, samt spilleglæden og humøret i det hele taget i og omkring truppen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster