20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Uden Benzema får de det svært… det er ofte ham Vincius leger med fremme i banen. Uden Benz afhænger meget af deres centrale midtbane, og de får lov til at løbe meget, hvis vi formår at holde roen i vores possesionsspil, hvorfor jeg tror, at de bliver tandløse som kampen skrider frem.

Så hvis vi kan holde os inde i kampen indenfor de første 15-20 min, hvor RM nok vil komme masende, så tror jeg, at vi har en rigtigt god chance.

Alves overfor Vincius bliver dog lidt for spændende - mon han giver Araujo den opgave i stedet?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Erindrer at Alves ofte lukkede Cristiano godt ned. Tror han har et par tricks til vini!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
søn mar 20, 2022 4:20 pm
Erindrer at Alves ofte lukkede Cristiano godt ned. Tror han har et par tricks til vini!
Der tror jeg lige vi skal holde os for øje at Alves også var små 10 år yngre end nu, samt at Vinicius nok er en større individualist/dribler end CR7 :smile:

Men mon ikke rutinen kan hjælpe ham :cool:
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
søn mar 20, 2022 4:25 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 20, 2022 4:20 pm
Erindrer at Alves ofte lukkede Cristiano godt ned. Tror han har et par tricks til vini!
Der tror jeg lige vi skal holde os for øje at Alves også var små 10 år yngre end nu, samt at Vinicius nok er en større individualist/dribler end CR7 :smile:

Men mon ikke rutinen kan hjælpe ham :cool:
Ældes Alves :eek: :?:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
søn mar 20, 2022 4:27 pm
!Option skrev:
søn mar 20, 2022 4:25 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 20, 2022 4:20 pm
Erindrer at Alves ofte lukkede Cristiano godt ned. Tror han har et par tricks til vini!
Der tror jeg lige vi skal holde os for øje at Alves også var små 10 år yngre end nu, samt at Vinicius nok er en større individualist/dribler end CR7 :smile:

Men mon ikke rutinen kan hjælpe ham :cool:
Ældes Alves :eek: :?:
Fysisk en smule, mentalt næppe ;-)
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

I er godt nok positive. Jeg tænker det ender med et x hvilket jeg også vil være fint tilfreds med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 20, 2022 4:31 pm
I er godt nok positive. Jeg tænker det ender med et x hvilket jeg også vil være fint tilfreds med.
Det er Ferran effekten :lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 20, 2022 4:31 pm
I er godt nok positive. Jeg tænker det ender med et x hvilket jeg også vil være fint tilfreds med.
Vi spillede lige op med dem sidst, og vi er kun blevet bedre siden sidst. De mangler deres bedste spiller, så det her burde være en sejr.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Det store spørgsmål bliver om Gavi eller De Jong starter inde. Personligt ville jeg starte med De Jong. El Clasico på udebane er en stor mundfuld
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
søn mar 20, 2022 4:35 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 20, 2022 4:31 pm
I er godt nok positive. Jeg tænker det ender med et x hvilket jeg også vil være fint tilfreds med.
Vi spillede lige op med dem sidst, og vi er kun blevet bedre siden sidst. De mangler deres bedste spiller, så det her burde være en sejr.
Bernabeu er nok helt udsolgt så forvent ikke en nem sejr her. Deres tilhænger er lige med Benzema ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg er ikke på den positive vogn. Det er Real Madrid på deres hjemmebane. De er altid, nærmest uanset formkurve, en formidabel modstander.
Ser frem til kampen, men også med en del nervøsitet. Håber vi får en blændende kamp uden for meget fnidder.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

❌ Barça's last win in El Clásico was way back in March 2019. Ivan Rakitić scored the only goal in a 1-0 win at the Bernabéu.


❌ Since then Barça have managed 1 draw and 5 consecutive defeats.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Det jeg synes bliver spændende er om de unge kan stå for presset: Araujo, Pedri og Ferran og formentlig Gavi på et eller andet tidspunkt, måske Nico? Kan de stå for presset både fysisk, som de helt sikkert vil blive udsat for og psykisk, kan de spille frit, det er den største kamp for dem i deres hidtidige karriere. Hverken Gavi, Nico eller Pedri eller Araujo har spillet en Classico på Bernabeu før.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Lige præcis Gavi er jeg ikke i tvivl om, så jeg krydser fingre for, at han får en del minutter. De unge skal nok klare sig.
Robert Zimmerman

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 20/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

DeanCassady skrev:
søn mar 20, 2022 5:49 pm
Lige præcis Gavi er jeg ikke i tvivl om, så jeg krydser fingre for, at han får en del minutter. De unge skal nok klare sig.
NÆh, Gavi er vel den mest robuste, kunne man i hvert fald formode, men hvad med Pedri kan han spille frigjort, det er jo en stor kamp og på det seneste har han været sublim, så der må vel også være nogle forventninger på hans skuldre - ikke mindst fra ham selv?

håber at de gamle kan være der for dem, de unge altså.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster