17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Hvor var det fedt at se, at i en kamp, hvor vi ikke spillede optimalt, så formåede vi alligevel at gå videre.

Rigtigt vigtigt at vi er så rolige på bolden efter 1-2 scoringen. Det har vi manglet i første halvdel af sæsonen, det her med bare at kunne køre bolden rundt. Det var flot og viser at holdet også har lagt på med hensyn til modenhed.

Flot assist af de Jong. Og fint at se, at Dembele havde fået besked på at gå ind i banen og deltage i småspillet. :clap:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
tors mar 17, 2022 9:52 pm
Lopezzz skrev:
tors mar 17, 2022 9:48 pm
Leipzig, Rangers, Braga og Atalanta er også videre. Jeg krydser også fingre for at mit yndlings PL hold sender Sevilla ud og kvalificere sig til kvartfinalen.
Lad os få Atalanta
Alt andet end West Ham er helt fint med mig.
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Aubameyang var sgu dårlig i dag! ( men når man scorer det afgørende mål kan meget tilgives)

Dest virkelig god endnu en gang, han har virkelig oppet sit game de sidste to måneder, håber sgu ikke han er skadet ret længe.

Er jeg den eneste der undrede sig over at man skifter Pique og De Jong ud når man kun fører med en ?

Og ja nu du siger det med ro, vi har faktisk været lidt paniske nogle gange når vi har ført, men vi var nemlig generelt rigtig kølige!
Senest rettet af Magnus Frost tors mar 17, 2022 10:03 pm, rettet i alt 1 gang.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg vil hellere have at Pedri skulle have en pause end De Jong ihvertfald.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Vi kan bare ikke tillade os, lige nu, at hvile Pedri. Vi mangler ham, når han ikke spiller, men forhåbentligt kan han få lov til at få en puster, når vi er forbi RM-kampen.

Og hvor ér han altså bare god! Jeg forstår godt, at Xavi gerne ville bruge ham.


Adama spillede en anonym kamp, men det gjorde Auba så sandelig også. Bortset fra målet, faldt han nærmest i ét med græstæppet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Allah Allah Allah :lol: :lol: :lol:

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Pedri: "I don't remember the play of the goal. I have to see it in the replay. On the pitch, things go by themselves."

"I have not been at a ground with so much pressure. It is crazy. We have shown character."

"We have to go game by game. But yes, I think we're favorites to win the Europa League."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "They have defended very well and this victory has a lot of merit. Congratulations to the players because they have known how and when to attack and we are very happy for the work and effort, we have won at a very complicated ground."

"I think we've had many chances to end the match..."

"Favorites in the Europa League? We have a chance. We don't know our rivals so much and we don't have the experience of this competition, but we have to be excited. Today is another step forward to continue growing."

"I don't see ourselves as a favorite. Sevilla are better, because they know the competition."

"Piqué told me that he had discomfort and that it hurt when he ran, that's why I subbed him off."

"Pedri's goal was great. He is capable of doing this and much more. And he's 19 years old."

"We are in a good moment, we haven't lost a game for a long time, but we are going to the Bernabéu and we know how difficult it is, although we will go with the intention of having a good game."

"We've played much better than in the first leg. We've had patience and personality. We've been superior in both games and we justly went through to the quarterfinals."

"We have to be more responsible with the ball. It hurts me every time we lose a ball. We played well, but we can do even better."

"It's no coincidence that we are beginning to accumulate some comebacks. It's a sign of believing in what we are doing, it shows that we can if we are all together. Today we have shown calm and personality, which is what the match demanded."

"Dest has a hamstring problem. We hope it's nothing, just like with Piqué."

"The centre-backs have been phenomenal... It was a game of great patience and we had it, it is a very important result for the future of the season."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 17/3 Galatasaray - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

ny tråd?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster