13/3 FC Barcelona - Osasuna

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man mar 14, 2022 12:04 am
Mt91 skrev:
søn mar 13, 2022 11:54 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn mar 13, 2022 11:46 pm
Han er altså go’ ham Gavi!
Helt vildt!

Alt det han mangler i fysik, har han i vilje, fight, kækhed. Han er en fornøjelse at følge, som midtbanespiller, ikke kant :grin:
Han er et unikum. Ingen grænser…!

Ikke til helt at fatte vi har ham, Pedri og Ansu samtidig! :crazy:
Nej, det er helt crazy. På den fede måde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg så gerne gavi og pedri få langt flere kampe sammen. Det ville gå ud over de Jong (hvilket ikke er fair) men for mig er det bare midten. De er så vilde de to.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Magnus Frost »

Synes satme vi spiller godt ! Tror faktisk vi kan spille lige op med Real lige nu!

Hvis denne her udvikling fortsætter tænker jeg faktisk vi er ret få signings fra at spille med om champions league pokalen næste år ! To cb’ere, en dm og en 9er
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af thomas »

Og her er aftenens virkelig irriterende partykiller bemærkning: Bayern havde vundet kampen 8-0 ;-)
Senest rettet af thomas man mar 14, 2022 12:10 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
man mar 14, 2022 12:07 am
Jeg så gerne gavi og pedri få langt flere kampe sammen. Det ville gå ud over de Jong (hvilket ikke er fair) men for mig er det bare midten. De er så vilde de to.
Ja De Jong er ikke nær så fremtrædende … han er bold og pasningssikker men der sker ikke rigtig noget magisk med ham på midten og så virker han lidt langsom
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Filten »

SpillerSomMESSI skrev:
man mar 14, 2022 12:10 am
Piquénbauer skrev:
man mar 14, 2022 12:07 am
Jeg så gerne gavi og pedri få langt flere kampe sammen. Det ville gå ud over de Jong (hvilket ikke er fair) men for mig er det bare midten. De er så vilde de to.
Ja De Jong er ikke nær så fremtrædende … han er bold og pasningssikker men der sker ikke rigtig noget magisk med ham på midten og så virker han lidt langsom
Spil ham på bussis position, når bussi skal have et hvil
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

thomas skrev:
man mar 14, 2022 12:10 am
Og her er aftenens virkelig irriterende partykiller bemærkning: Bayern havde vundet kampen 8-0 ;-)
Og bagefter havde Müller, på egen hånd, renoveret stadion, fulgt fansene hjem og taget opvasken for dem...

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Xavi6Smede »

Spændende om Puig kom ind fordi Pedri og Frenkie skulle spares, eller om det fordi han har imponeret til træning. Tror stadigvæk ikke på ham på det her niveau, men det ville være glædeligt hvis han endelig pludselig udviklede sig, åbenlyse kvaliteter har han jo.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:13 am
thomas skrev:
man mar 14, 2022 12:10 am
Og her er aftenens virkelig irriterende partykiller bemærkning: Bayern havde vundet kampen 8-0 ;-)
Og bagefter havde Müller, på egen hånd, renoveret stadion, fulgt fansene hjem og taget opvasken for dem...
plz ikke nævn det navn, kan ikke fordrage manden :thumbdown:
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
man mar 14, 2022 12:15 am
Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:13 am
thomas skrev:
man mar 14, 2022 12:10 am
Og her er aftenens virkelig irriterende partykiller bemærkning: Bayern havde vundet kampen 8-0 ;-)
Og bagefter havde Müller, på egen hånd, renoveret stadion, fulgt fansene hjem og taget opvasken for dem...
plz ikke nævn det navn, kan ikke fordrage manden :thumbdown:
Samme her. Den mand generer mine biorytmer og giver mig tics.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:17 am
Filten skrev:
man mar 14, 2022 12:15 am
Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:13 am
thomas skrev:
man mar 14, 2022 12:10 am
Og her er aftenens virkelig irriterende partykiller bemærkning: Bayern havde vundet kampen 8-0 ;-)
Og bagefter havde Müller, på egen hånd, renoveret stadion, fulgt fansene hjem og taget opvasken for dem...
plz ikke nævn det navn, kan ikke fordrage manden :thumbdown:
Samme her. Den mand generer mine biorytmer og giver mig tics.

:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Xavi6Smede skrev:
man mar 14, 2022 12:14 am
Spændende om Puig kom ind fordi Pedri og Frenkie skulle spares, eller om det fordi han har imponeret til træning. Tror stadigvæk ikke på ham på det her niveau, men det ville være glædeligt hvis han endelig pludselig udviklede sig, åbenlyse kvaliteter har han jo.
Han kan helt sikkert noget og jeg tror også, at han bidrager med godt humør og på den måde løfter stemningen i truppen. Det ser i hvert fald sådan ud set udefra, synes jeg.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
man mar 14, 2022 12:09 am
Synes satme vi spiller godt ! Tror faktisk vi kan spille lige op med Real lige nu!

Hvis denne her udvikling fortsætter tænker jeg faktisk vi er ret få signings fra at spille med om champions league pokalen næste år ! To cb’ere, en dm og en 9er
Vi spiller langt bedre end Real, om det er nok til at slå dem, er en anden sag…

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:19 am
Xavi6Smede skrev:
man mar 14, 2022 12:14 am
Spændende om Puig kom ind fordi Pedri og Frenkie skulle spares, eller om det fordi han har imponeret til træning. Tror stadigvæk ikke på ham på det her niveau, men det ville være glædeligt hvis han endelig pludselig udviklede sig, åbenlyse kvaliteter har han jo.
Han kan helt sikkert noget og jeg tror også, at han bidrager med godt humør og på den måde løfter stemningen i truppen. Det ser i hvert fald sådan ud set udefra, synes jeg.
han skal bare have et par kampe i træk under Xavi, så kan man rigtigt vurdere ham på dette hold.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Xavi Hernández: "The wake-up call? It was a reality, we lowered the intensity against Galatasaray and I said yesterday at the press conference that if you lower the intensity, in today's football, they go over you. Today we have played one of the best games since I've been here."

Xavi: "It was a matter of time before Ferran was going to put them in. He's done it everywhere in his career. At Valencia, Manchester City, the national team..."

Xavi: "We have improved the intensity, the desire, that we missed on Thursday. We knew how to attack the spaces. It's a very complete match of the team, also in the pressure after possession loss."

Xavi: "The sensations today are very good, we have told ourselves that with this intensity we can compete against any team, today we have enjoyed."

Xavi: "We have a big squad now, it's an advantage. It's not easy to make the line-up."

Xavi: "Gavi? He amazes me. It's fantastic how he works, how he pressures, and also with the ball… He still needs to raise his head more, but he is 17 years old, Gavi is incredible…"

Xavi: "Sometimes Ferran has been unlucky in front of goal, but for the rest he generates a lot for us. Today he's been perfect."

Xavi: “Aubameyang has entered the dressing room very well and fits our system very well. It's great to coach him and he gives us a lot, especially in terms of goals."

Xavi: “Riqui deserves it, I'm very happy for him. There is competition in the middle, Frenkie and Nico did not play today. We have a competitive midfield and I try to be fair with him, he is training very well.”

Xavi: "I want to congratulate the women's team. They show us the way. Today we saw them before going to the hotel. They are like the Dream Team or Pep's Barça, the women's team is an example for the men's team, definitely."

Xavi: "Dembélé? People see that he gives his life for Barça. He played a very good game, I already said that he was one more and that there was no more debate."

Xavi: "I'm a perfectionist, I go home with a thousand things on my mind."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster