13/3 FC Barcelona - Osasuna

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Isageren »

thomas skrev:
man mar 14, 2022 2:08 pm
EasyBuddhist skrev:
man mar 14, 2022 10:10 am
Magnus Frost skrev:
man mar 14, 2022 9:53 am
Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 9:10 am
En detalje jeg ikke lagde mærke til eller tænkte over vedrørende kampen i aftes;
Sergio Busquets covered the most distance in the match against Osasuna, 13.2 kilometres!
Umiddelbart, havde jeg aldrig gættet på Bussi, som den, der løb mest under kampen.

Busquets har det med stille og roligt og halv usynligt at spille pisse godt ! Både pasningsspillet, hans evne til at positionere sig så modstanderen ikke kan aflevere den farlige pasning og ift. Ball recovery. Han er simpelthen verdens mest intelligente fodboldspiller lige nu!
Ja, men man får det kun at se, hvis man spiller et system, der kræver intelligens. Det gør Barca nu
Jeg synes Busquets var den klart bedste i kampen, jeg stemte også på ham som kampens spiller - som kun få andre, kan jeg se.
Ja, han har nogle uheldige boldtab, men det er uundgåeligt i hans position, og de var heldigvis færre i går end i andre kampe. Han var over det hele og strålede som det sjældent er set.
Han var vanvittig god, men Gavi synes jeg var bedst, efterfulgt af Busi
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/3 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster