10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "It's not a good result. When you lower the intensity, everything is the same. In the second half we improved, we tried, but we came across a great defense and an Iñaki who was spectacular."

"We've come across a rival who have been very good defensively, their central defenders and Iñaki have been very good."

"We lacked ideas and weren’t good enough to give the final pass."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
fre mar 11, 2022 12:31 am
Og det er sådan det altid er med ham. 1 god kamp efterfulgt af en lille håndfuld dårlige kampe, 1 god kamp igen osv.. I min optik skal vi overhovedet ikke forlænge med ham, det er alt for ustabilt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Lopezzz »

Garcia efter kampen: "Vi skal lære af det skuffende resultat". :crazy:
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Drake »

Jeg tænker det var det, vi vinder ikke på deres bane, når vi også har RM kampen efter og bliver nød til at rotere, da vi skal stille stærkeste mod RM :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
fre mar 11, 2022 8:47 am
EasyBuddhist skrev:
fre mar 11, 2022 12:31 am
Og det er sådan det altid er med ham. 1 god kamp efterfulgt af en lille håndfuld dårlige kampe, 1 god kamp igen osv.. I min optik skal vi overhovedet ikke forlænge med ham, det er alt for ustabilt.
Ja, det var en fornærmelse, det niveau han viste i går. Og, det på en dag, hvor man havde brug for succes i mand-mand duellerne for at skabe overtal, pga pasningsspillet var for langsomt og usammenhængende. Men det er forskellen på Barca og de absolutte tophold i øjeblikket. Hvor man ser Real vinde kampe udelukkende på individuel kvalitet, så er Barca afhængige af, deres pres- og pasningsspil. Man mangler simpelthen den, eller de, spiller(e), der kan afgøre kampe på ren kvalitet. Ikke at man ikke kan vinde titler eller pokaler med et godt kollektiv, men det gør det bare noget nemmere i kampe som disse at have et par topspillere.

Hele holdet spillede dårligt i går og bedste Barca mand stod i Gala målet. Adama prøvede som den eneste, men man så også hvorfor, hans slutprodukt har været et stort samtale emne i England. Han havde vel 20 indlæg, hvor det ene var dårligere end det andet og en håndfuld oplagte afslutnings muligheder, som enten blev blokeret eller sendt langt ud på tribunen. Midtbanen fik aldrig for alvor fundet rummene mellem kæderne og de fik slet ikke overloaded fløjene eller inde centralt, så der plads til at løbe på modsat. Det var skidt og ikke kun en enkelt ting, der gjorde det trægt at se på. Men de kampe vil komme, så det er bare med at arbejde videre, selvom man får bagsiden af tiki-taka at se i fuldt flor. Der er ingen skade sket med de to sidste kampe, selvom det ikke har været godt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
fre mar 11, 2022 9:18 am
Jeg tænker det var det, vi vinder ikke på deres bane, når vi også har RM kampen efter og bliver nød til at rotere, da vi skal stille stærkeste mod RM :sørgelig:
Jeg er rimelig rolig omkring avancement til næste runde. Gala kan ikke spille en lige så god kamp igen og Barca kan omvendt heller ikke spille så dårligt, som de gjorde i går. I retur kampen kommer der langt mere intensitet og det bliver til Barca´s fordel. Lige nu, så handler de også mere om at konsolidere sig i top 4 i ligaen. Det er der, CL skal sikres til næste sæson, for en cup turnering har for mange usikre variabler. Men det er da ærgerligt, man ikke har mulighed for at spare spillere i returen. Omvendt holder det truppen på stikkerne. Nu har man haft to bløde kampe med svigtende niveau, så man skal til at op i omdrejninger igen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Piquénbauer »

Meget enig easy. Der skal, kort sagt, arbejdes videre. Personligt var jeg meget irriteret over adama, demb og depay som spillede mere for sig selv end holdet. Det var drible, drible, drible indtil spillet var gået fuldstændig i stå. Jeg er med på at adama har overrasket alle men i går var han skidt. Jeg er ligeglad med at han kommer forbi sin mand og slår 50 indlæg. Når det først sker efter han har stået med bolden i 10 sek så er det fuldstændig ligegyldigt. Især fordi afleveringerne ovenikøbet var elendige.

Men altså den slags sker. Det er et hold som stadig er i begyndelsen af en proces og hvis tingene ikke ruller så falder de "tilbage" til dårlige mekanismer. Sådan er det bare. Heldigvis ser det godt ud i ligaen efterhånden og vi står stadig med rigtig gode kort på hånden i forhold til EL. Her skal det dog også siges at EL tydeligvis ikke har samme prioritet som man måske kunne ønske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi: "I don't think this is a step backwards. It's not positive, either. It's just a step. In these kinds of games, you have to score quickly. I have experienced them many times."
Xavi: "Araujo's ball playing needs a lot of work. He has to understand that when he has the ball, he has to move forward until an opponent jumps in to find the man free. These are habits that need to be generated, and it is not easy. This is a process"
Xavi Hernández: "It's not a good result. When you lower the intensity, everything is the same. In the second half we improved, we tried, but we came across a great defense and an Iñaki who was spectacular."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Piquénbauer »

Det omkrig araujo er spot on og godt han siger det. Araujo er et bæst defensivt men det er komplet ligegyldigt hvis han ikke bliver bedre på bolden. Han kunne måske slippe afsted med det hvis vi spillede en gang gennemsnitlig fodbold men med det klubben (Xavi) går efter så går det bare ikke. Araujo har meget arbejde foran sig og det bliver ikke let. Men altså hvis han kan komme i nærheden af Puyol feks så går det.

Det er desuden også derfor jeg er overbevist om at garcia kan blive rigtig, rigtig god for os. Han bliver langsomt bedre defensivt men spillet med bolden er i top. Det defensive er jeg overbevist om han kan træne sig til (hvis han virkelig vil) og rutine vil også løfte det defensive (positionering osv). Han spillede også en fin kamp i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:
fre mar 11, 2022 11:25 am
Det omkrig araujo er spot on og godt han siger det. Araujo er et bæst defensivt men det er komplet ligegyldigt hvis han ikke bliver bedre på bolden. Han kunne måske slippe afsted med det hvis vi spillede en gang gennemsnitlig fodbold men med det klubben (Xavi) går efter så går det bare ikke. Araujo har meget arbejde foran sig og det bliver ikke let. Men altså hvis han kan komme i nærheden af Puyol feks så går det.

Det er desuden også derfor jeg er overbevist om at garcia kan blive rigtig, rigtig god for os. Han bliver langsomt bedre defensivt men spillet med bolden er i top. Det defensive er jeg overbevist om han kan træne sig til (hvis han virkelig vil) og rutine vil også løfte det defensive (positionering osv). Han spillede også en fin kamp i går.
Fuldstændig enig. Jeg er generelt kæmpe fortaler for Araujo pga. hans defensive og fysiske kvaliteter, men nøj hvor smed han mange bolde fuldstændig unødigt væk i går.

Inden stadionuret havde rundet 15 minutter havde han allerede pisset 4-5 bolde væk, enten udover siden eller direkte i fødderne på en modstander. Det SKAL forbedres, og tror jeg bestemt også det gør.

I øvrigt også enig omkring Garcia. Han spiller relativt sikkert defensivt i går og kommer fint af med bolden uden selvfølgelig at lægge det ene keypass efter det andet. Men det virker til at han er lagt lidt for har her på forum, hvorimod Araujo er elsket uagtet præstationer.
Rey Abi!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre mar 11, 2022 11:25 am
Det omkrig araujo er spot on og godt han siger det. Araujo er et bæst defensivt men det er komplet ligegyldigt hvis han ikke bliver bedre på bolden. Han kunne måske slippe afsted med det hvis vi spillede en gang gennemsnitlig fodbold men med det klubben (Xavi) går efter så går det bare ikke. Araujo har meget arbejde foran sig og det bliver ikke let. Men altså hvis han kan komme i nærheden af Puyol feks så går det.

Det er desuden også derfor jeg er overbevist om at garcia kan blive rigtig, rigtig god for os. Han bliver langsomt bedre defensivt men spillet med bolden er i top. Det defensive er jeg overbevist om han kan træne sig til (hvis han virkelig vil) og rutine vil også løfte det defensive (positionering osv). Han spillede også en fin kamp i går.
Han spiller jo udelukkende en fin kamp fordi tyrkerne havde parkeret bussen. Eneste gang det koger over i defensiven, er da Gomis scorer på en snæver offside, hvem er det som ikke kan løbe ham op eller komme ind på kroppen af ham? Garcia. Desuden skal han til at vænne sig af med konstant at holde to hænder rundt om modstanderen, jeg er klar over at han er lige så hurtig som Mertesacker og lige så svag som Ozil, men der har været gentagende gange hvor man kunne have dømt straffe på ham, bl.a. i Villarreal kampen og i Dynamo Kiev kampen (ude), og den slags er sket op til flere gange. Der må være bedre spillere på b holdet og bænken.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Piquénbauer »

Men det virker til at han er lagt lidt for had her på forum, hvorimod Araujo er elsket uagtet præstationer.
Jep.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 FC Barcelona - Galatasaray

Indlæg af Piquénbauer »

Eneste gang det koger over i defensiven, er da Gomis scorer på en snæver offside, hvem er det som ikke kan løbe ham op eller komme ind på kroppen af ham? Garcia.
En offside han vel var med til at trække? Og hvem var det der fik en fod på galas klart farligste forsøg i kampen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster