24/2 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det der er præcis grunden til at vi endte hvor vi gjorde. Individualister over holdet. “Vi finder en løsning”. “Fansene skal beruses”.

Hvis man ikke bliver beruset af at se en kamp som den mod Napoli så kan man ikke lide fodbold. Så er det enkelte spillere og fanboism fremfor selve spillet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det der Ferran halløj er forresten ved at blive trivielt. Vi ved godt at du er ligeglad med at han er ung, har været skadet, er kommet til en stor klub, assisterer, laver mål og arbejder røven ud af bukserne. Han kan ikke drible som neymar, score som Messi osv hvorfor han ikke er god nok. Vi ved det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:15 am
Det der Ferran halløj er forresten ved at blive trivielt. Vi ved godt at du er ligeglad med at han er ung, har været skadet, er kommet til en stor klub, assisterer, laver mål og arbejder røven ud af bukserne. Han kan ikke drible som neymar, score som Messi osv hvorfor han ikke er god nok. Vi ved det.
Overvej evt. hvorfor han får laveste ratings, og kommentatorer generelt er enige om at han er den eneste spiller der trækker ned på holdet pt.
Den hellige ko, undskyld jeg vidste godt at det trickede dig.
Senest rettet af SpillerSomMESSI lør feb 26, 2022 11:23 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:11 am
Det der er præcis grunden til at vi endte hvor vi gjorde. Individualister over holdet. “Vi finder en løsning”. “Fansene skal beruses”.

Hvis man ikke bliver beruset af at se en kamp som den mod Napoli så kan man ikke lide fodbold. Så er det enkelte spillere og fanboism fremfor selve spillet.
Ja Messi ville bestemt gøre kampen mere kedelig :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er simpelthen fanboism du er ude i. Vi har ikke hørt andet end “midterhold uden Messi” hele sæsonen. Her nævnte du selvfølgelig intet om at vi spillede med en offensiv der bestod af jutgla, de jong og abde. Det eneste det krævede for at vi spiller bedre fodbold end de sidste 5 sæsoner med Messi var at hente spillere der gider løbe. Det fandt vi så i en reserve fra wolves, en falleret stjerne fra Arsenal og så en, som du beskriver ham, dårlig spiller som Ferran. Men nu bliver der cherry picket og du bruger alle muligheder for negativitet (især Ferran eller den hellige ko som du åbenbart kalder ham).

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad andre siger om Ferran. Jeg ser kampene og jeg læser analyserne. Hans bidrag er præcis det vi har manglet og det at han spiller er det ultimative tegn på at vi er på vej i den rigtige retning. Slut med stjerner - nu er det holdet der er vigtigst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:31 am
Det er simpelthen fanboism du er ude i. Vi har ikke hørt andet end “midterhold uden Messi” hele sæsonen. Her nævnte du selvfølgelig intet om at vi spillede med en offensiv der bestod af jutgla, de jong og abde. Det eneste det krævede for at vi spiller bedre fodbold end de sidste 5 sæsoner med Messi var at hente spillere der gider løbe. Det fandt vi så i en reserve fra wolves, en falleret stjerne fra Arsenal og så en, som du beskriver ham, dårlig spiller som Ferran. Men nu bliver der cherry picket og du bruger alle muligheder for negativitet (især Ferran eller den hellige ko som du åbenbart kalder ham).

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad andre siger om Ferran. Jeg ser kampene og jeg læser analyserne. Hans bidrag er præcis det vi har manglet og det at han spiller er det ultimative tegn på at vi er på vej i den rigtige retning. Slut med stjerner - nu er det holdet der er vigtigst.
Det tricker dig virkeligt.

Jeg har en hellig ko der hedder Messi, det indrømmer jeg gerne.

Du har en der hedder Ferran.

Det er vist det.

Da jeg skrev om at vi var et midterhold, VAR vi et midterhold. Xavi har fået en anden mentalitet ind på holdet, og holdet fungerer godt pt. (og jeg har endda rost Ferrans del i det tidligere!)

Så jeg begejstres af holdet - især Adama, Pedri, Gavi og til dels Aube, men ikke Ferran! Det må jeg ikke skrive?!?

Du ser kampene - jeg ser kampene - du er begejstret for det Ferran kan - jeg er ikke.

Det er vel ikke så sprængfarligt at vi skal vi i diverse skærmydsler hver gang jeg nævner Ferran?

Jeg respekterer din holdning, men at han skal være en hellig ko der ikke må udsættes for den mindste kritik før alverdens problemer ramler ned over mig, det respekterer jeg ikke - nærmest anført af dig med et helt hold af (jeg tør jo ikke når Piq kommer efter mig, at kritersere denne spiller) brugere herinde.

Jeg er derimod enig med de ratings han får, og jeg er enig med kommentatorerne.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke din konstante snak om Ferran der tricker mig. Det er din helt enorme modstand overfor hvor godt vi spiller uden Messi. Ferran bruger du bare til at aflede. Til at få noget negativitet ind i snakken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:42 am
Det er ikke din konstante snak om Ferran der tricker mig. Det er din helt enorme modstand overfor hvor godt vi spiller uden Messi. Ferran bruger du bare til at aflede. Til at få noget negativitet ind i snakken.
Så har du misforstået næsten alle mine indlæg… kan du give mig eksempler på det du nævner i de kampe vi for nylig har spillet godt?
Jeg har kun rost spillet, jeg skrev at resultatet i Valencia kampen nok var misvisende men rettede det senere til at det var det ikke qua xG og jeg skrev at det var en fantastisk kamp.

Lad os nulstille her og give hinanden rum for at kritisere det vil vil og rose det vi vil.

Det er mere rart for forummet, vil jeg da tro.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du må også forstå at det ikke er alle der har dit syn på enkelte spillere. Jeg er ikke fan af enkelte spillere men holdet. Derfor er det altid deres bidrag til holdet jeg vægter højest. Jeg er pisse ligeglad med om de dribler godt osv. Det vigtigste er hvordan holdet spiller med dem på banen. Derfor var jeg kritisk omkring Messi for holdet var skidt med ham. Og vi droppede enormt vigtige ting i vores koncept for at han skulle have de bedste forhold.

Ferran er først og fremmest en holdspiller. Ingen siger han spiller perfekt men samtlige analyser peger på at han gør holdet markant bedre. Individuelt mangler han det sidste, det benægter ingen, men der er altså forhold der påvirker dette (skader, forhold udenfor banen, system osv). Men han arbejder altid hårdt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg misforstår ikke noget. Jeg læser dine indlæg. Og du når du ikke skriver wow til folk er lidt efter Messis bidrag (ikke hans person eller evner men det han gav til holdet) så er det xG der var lav (det var den forresten også i sidste kamp mod Napoli) eller Ferran.

Du har brugt sæsonen indtil videre til “hvad sagde jeg”. Du må forvente at få det tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:50 am
Du må også forstå at det ikke er alle der har dit syn på enkelte spillere. Jeg er ikke fan af enkelte spillere men holdet. Derfor er det altid deres bidrag til holdet jeg vægter højest. Jeg er pisse ligeglad med om de dribler godt osv. Det vigtigste er hvordan holdet spiller med dem på banen. Derfor var jeg kritisk omkring Messi for holdet var skidt med ham. Og vi droppede enormt vigtige ting i vores koncept for at han skulle have de bedste forhold.

Ferran er først og fremmest en holdspiller. Ingen siger han spiller perfekt men samtlige analyser peger på at han gør holdet markant bedre. Individuelt mangler han det sidste, det benægter ingen, men der er altså forhold der påvirker dette (skader, forhold udenfor banen, system osv). Men han arbejder altid hårdt.

Ja altså jeg har for længe siden forstået hvad du ser i Ferran, så nu har du gentaget det.

Jeg forstår det men er bare ikke enig, ligesom ratings og kommentatorer

Men at han er en gevinst for holdet på andre måder det vil jeg gerne vedgå.

Skal vi ikke bare, dom venner og fans, give hinanden hånden og sige at Ferran er vi nok ikke enige om, resten kan vi nok finde ud af.

Du giver mange gode input som jeg værdsætter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 11:52 am
Jeg misforstår ikke noget. Jeg læser dine indlæg. Og du når du ikke skriver wow til folk er lidt efter Messis bidrag (ikke hans person eller evner men det han gav til holdet) så er det xG der var lav (det var den forresten også i sidste kamp mod Napoli) eller Ferran.

Du har brugt sæsonen indtil videre til “hvad sagde jeg”. Du må forvente at få det tilbage.
Så må jeg bede om quotes for du HAR virkelig enten misforstået noget eller læst forkert eller mistanken mig for en anden .
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke sidde og søge din historie igennem. Du siger det ikke er tilfældet og så må det være sådan.

Men tilbage til emnet. Det ville være en katastrofe at tage Messi tilbage. Præcis som det ville være at forlænge med bussi, pique, Alba osv. Fremad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Den her Messi snak er så uendelig ligegyldig. Han er ikke i klubben og det er yderst tvivlsomt at han nogensinde kommer igen som spiller. PSG har alt for meget bundet op på hans aftale, sponsor og marketing wise, til at de kan lade ham gå og hvor interessant er det egentlig at få en 35 eller 36 år gammel Messi ind i det nye projekt? Ikke særligt meget.

Ferran snakken er derimod helt legitim. Hans individuelle niveau rammer ikke helt det niveau, som han kan præstere, men det er heller ikke vigtigt lige nu imø. Hans evner til at indgå i samspillet virker, ikke perfekt(endnu), men det er allerede på et rigtigt godt niveau, hvor hele holdet profiterer af hans arbejde med og uden bold. Han skal selvfølgelig bygge på, men det skal nok komme, det er jeg helt rolig omkring. Man skal huske, han ikke er indkøbt for hans individuelle kvaliteter alene, men i langt højere grad for hans taktiske kvaliteter og spidskompetencer.

Havde han været en spiller, som havde høje individuelle kvaliteter oven i alt andet, så var han jo umulig at komme til for penge og City havde aldrig ladet ham gå. Så man hater faktisk på ham for at bidrage med præcis det, han er indkøbt til og for at mangle nogle evner, han aldrig har haft og som han ikke er indkøbt på. Ikke dermed sagt, det ikke vil bliver bedre, for det skal det, som sagt, nok.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
lør feb 26, 2022 12:01 pm
Jeg gider ikke sidde og søge din historie igennem. Du siger det ikke er tilfældet og så må det være sådan.

Men tilbage til emnet. Det ville være en katastrofe at tage Messi tilbage. Præcis som det ville være at forlænge med bussi, pique, Alba osv. Fremad.
Jeg er enig i at det vil være risky at tage Messi tilbage qua hans alder etc
Så skulle det være en joker rolle hvor modstanderne står lavt og vi jagter et mål

Jeg ser ikke Messi komme tilbage og præstere på det høje niveau længere for han har allerede vundet det hele flere gange og derfor vil det være bedre at slå en streg i sandet og bygge op om det man vil se som fremtidens Barca i stedet for

Messi vil naturligvis også blive dårligere hvert år fra nu af.

Så nu hvor plastret er rykket af så skal man lade det blive således eller også lade ham have den rolle som jeg skriver, alt andet ville være meningsløst
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster