20/2 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Dest var okay, han gjorde det fin og have flere løb op igennem banen, og var fin defensivt.

Ferran var klart vores dårligste :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
søn feb 20, 2022 8:36 pm
Så Aubameyang hattrick?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 619
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Så fik jeg også set kampen, og jeg er ganske godt tilfreds. Velspillende Barca-hold der troen på det og lavede 4 sublime mål. Selvfølgelig er der altid nogen, der er den dårligste, og det er der selvfølgelig altid nogen, der fokuserer meget på. Dem om det. Jeg så en gang god bold. Og når det er sagt, så må vi også rose Bryan Gil - ham kunne vi godt bruge. God signing for Valencia. Og Soler er som sædvanlig en rigtigt god, stabil, solid og pålideligt offensiv midt. Ros til ham også for gode løb og et fremragende mål (det var ikke Mingueza's skyld, det var Frenkie der sov i timen). Xavi havde sat et godt hold. Ferran har stadig svært ved at gøre sig gældende og være kampafgørende, men man kan håbe at det kommer. Tilliden fra træneren fejler tilsyneladende ingenting. Jeg undrer mig over, at Luuk kommer på banen med 8 min tilbage i en kamp, hvor vi er foran 4-1. Det havde jeg ikke set komme. Jeg troede han var det tunge artilleri, som skulle på banen, når lokummet brændte - ind med Luuk og læs så nogen høje bolde ind i feltet. Underlig indskiftning. Hvorfor ikke styrke forsvaret for at være helt sikre? Eller - når vi nu er så meget foran, hvorfor ikke give Martin 8 minutter for lige at styrke selvtilliden lidt? Nå, det får vi nok aldrig svar på. Men tak for sejren. Vi er tilbage på 4. pladsen og han en kamp i hånden i forhold til Atletico, Villarreal og Betis. Så skal Bilbao bare klaske Real Sociedad i aften, så er situationen tålelig. Og det er vigtigt at huske sig selv på, att der altid er lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Mere af samme slags på torsdag, tak.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
søn feb 20, 2022 7:38 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:22 pm
whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:20 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:18 pm
whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:15 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:08 pm
whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:01 pm
Objektivt set, kunne vi ligesågodt have tabt kampen.. de annullerede mål, og mange forsøg der ligesågodt kunne have gået ind.. 1-4 er mega misvisende.
Ikke enig. Vi har spillet en rigtig fin kamp. Og forskellen på nu og tidligere er, at vi rent faktisk scorer på vores chancer. Hvis vi først begynder at gøre det som i dag, så ser det rigtig godt ud
Vi er effektive og scorer nogle flotte mål. Men marginal onside på den ene.
De får 2 mål annulleret marginalt.

Ter stegen redder på stregen etc.

Jeg siger ikke at vi vi burde have tabt kampen, men objektiv set er 1-4 misvisende. Vi har været under pres, og der var flere forsøg fra Valencia som virkelig var tæt på.

Men det er godt for psyken for vores spillere at vi vinder sådan en hård udekamp plus den mod Ath. madrid, og med mange mål, det gir selvtillid.
Skal lige være med. Nu vinder vi stort, spiller godt og scorer mange mål. Og så forsøger du at tale det ned fordi målet var "marginal onside" og fordi de fik to mål helt korrekt underkendt? Og fordi Ter Stegen redder? Fandme en mærkelig mentalitet at have efter en flot sejr efter så voldsomme krisetider
Nej så er du ‘ikke med’ på hvad jeg skrev.

Læs det igen, og slap eventuel lidt af.. skriver ikke ikke blot at 1-4 er lidt misvisende, pga de nævnte ting?
Det er bare sådan en kedelig mentalitet at have efter en flot sejr. "Ja vi vandt, MEN bla bla bla". Ved godt der er mennesker der altid fokuserer på det negative i livet, men kom nu lidt

Det er muligt at du ikke kan forstå det jeg skrev, men du har fuldstændig misforstået det, det er helt sikkert.

Tak for en fantastisk kamp, gutter og må fremgangen fortsætte med sejre og energisk indstilling!
Jeg er enig med Whidgee, altså hvis min mormor havde hjul, ville hun være en cykel, men det er hun ikke. Vi vandt 4-1 og hvis der er noget man skal kigge på efter, er det i høj grad hvordan de ikke fik flere kort. Det ville også have sat en dæmper på det pres og de frispark de kunne lave sent i kampen.
Så må jeg have formuleret mig forkert.

Vi tager pointen igen, resultatet var misvisende i forhold til kampen, simple as that.

Jeg nedgør os ikke, jeg er jublende glad. Vi var bedst, og Valencia spillede svinsk.

Men i forhold til de marginal der var på vores side var ende resultatet lidt misvisende…

I skyder mig i skoene at jeg fokuserer på noget negativt, det gør jeg ikke, jeg mener blot at hvis man blot så resultatet og ikke kampen ville man tro at vi havde klart domineret dem, men det gjorde vi ikke, jo i dele af kampen, og vi spillede flot osv.. jeg er vild med mentaliteten og presspillet osv, men 4-1 var blot lidt misvisende i forhold til spil og chancer, andet var der ikke i min post.

Måske nogen kan finde xG på kampen, så kan man måske se om det var msivisende, eller om jeg jeg bare er paranoid når jeg ser os spille.. ofte føler jeg modstanderen er bedre selv når de måske ikke er det, da jeg er så bange for at vi taber.

Min puls målte jeg til 128 under en clasico på et tidspunkt.

Efter Anfield lå jeg bogstavlig talt i fosterstilling i sengen 2 nætter uden at sove.

Det er måske et trick mit sind spiller mig, så det forstørrer modstanderens spil og chancer fordi jeg er så manisk bange for at vi taber.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Update

Jeg fandt xG og den viser at resultatet ikke er misvisende:

0,77 - 2,47 stat fra understat.com

Så, I stand corrected, det vedkender jeg mig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 619
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 10:28 pm
Update

Jeg fandt xG og den viser at resultatet ikke er misvisende:

0,77 - 2,47 stat fra understat.com

Så, I stand corrected, det vedkender jeg mig.
Var det så en god kamp og følte vi os godt underholdt og var glade bagefter, eller hvad? Det ville være rart at vide, inden man kryber til køjs
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PeterPedal skrev:
søn feb 20, 2022 10:34 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 10:28 pm
Update

Jeg fandt xG og den viser at resultatet ikke er misvisende:

0,77 - 2,47 stat fra understat.com

Så, I stand corrected, det vedkender jeg mig.
Var det så en god kamp og følte vi os godt underholdt og var glade bagefter, eller hvad? Det ville være rart at vide, inden man kryber til køjs
Super kamp, sublime mål, super intensitet og virkelig spændende… jeg er blot ved at urinere i mine bukser hvergang modstanderen kommer nær vores felt, … det er en gammel ‘granat’ skade, fra tidligere sæsoner hvor vores forsvar har foræret mål væk som var det ala carte.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Jeg tror, at Garcia blev skiftet ud pga. karantæne fare - ikke skade. Man kan diskutere, om Mingueza skal søge bolden eller blot dække sin mand. En mere erfaren stopper havde nok søgt bolden, og forsøgt at kompensere for midtbanens utilstrækkelighed i den situation, men ja det er klart de Jong (igen), som ikke fremstår så stærkt defensivt…

Meget fin kamp overall… stor effektivitet og masse af flot spil. De skulle blot lige have trumfet med at lade Valencia løbe i trekanter i anden halvleg. De spiller meget fremad banen selv i stærkt undertal, hvorfor jeg tænker, at det simpelthen ikke er en del af Xavis plan at dræbe kampene med possesion fodbold, men det virker omvendt også helt tosset med, når det nu er Xavi… Kampen blev mere spændende, end den havde behøves, da Valencia fik en del mere initiativ og held med deres ereobringsspil i anden halvleg - det bryder vores defensiv sig ikke rigtigt om!

Og beklager på forhånd, men jeg syntes jo, at det er lidt sjovt, at Garcia for hug før kampen, og Araujo store roser, og så ender det med at være er Araujo, der klodser rundt i et par sekvenser.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og hvad med Gavi, fik han en skade i fingeren?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
søn feb 20, 2022 10:38 pm
Jeg tror, at Garcia blev skiftet ud pga. karantæne fare - ikke skade. Man kan diskutere, om Mingueza skal søge bolden eller blot dække sin mand. En mere erfaren stopper havde nok søgt bolden, og forsøgt at kompensere for midtbanens utilstrækkelighed i den situation, men ja det er klart de Jong (igen), som ikke fremstår så stærkt defensivt…

Meget fin kamp overall… stor effektivitet og masse af flot spil. De skulle blot lige have trumfet med at lade Valencia løbe i trekanter i anden halvleg. De spiller meget fremad banen selv i stærkt undertal, hvorfor jeg tænker, at det simpelthen ikke er en del af Xavis plan at dræbe kampene med possesion fodbold, men det virker omvendt også helt tosset med, når det nu er Xavi… Kampen blev mere spændende, end den havde behøves, da Valencia fik en del mere initiativ og held med deres ereobringsspil i anden halvleg - det bryder vores defensiv sig ikke rigtigt om!

Og beklager på forhånd, men jeg syntes jo, at det er lidt sjovt, at Garcia for hug før kampen, og Araujo store roser, og så ender det med at være er Araujo, der klodser rundt i et par sekvenser.
Nu var Garcia jo også kun inde i 50% af tiden, hvis vi virkelig skal synge den sang hver gang, så tror jeg at os der synes Araújo er bedre, kunne have endt som vindere mange gange og også i fremtiden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Så hvis vi skal bevæge os lidt videre - hvad tror du så, at min pointe er?

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 619
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Og mens i to skændes om det, så sender vi lige en venlig hilsen til Athletic Club de Bilbao
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PeterPedal skrev:
man feb 21, 2022 12:25 am
Og mens i to skændes om det, så sender vi lige en venlig hilsen til Athletic Club de Bilbao
Jeps, og dem har vi næste gang på hjemmebane… de er trælse, som vi siger i Jylland.

De har både slået os og Real i denne sæson, dog i andre turneringer, men hold nu fast det blir en svær kamp.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst