23/9 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Champione skrev:
fre sep 24, 2021 8:51 am
Piquénbauer skrev:
fre sep 24, 2021 8:29 am
Hehe vi skal lige forbi Levante først. Dem har vi haft rigeligt med problemer med set over de seneste sæsoner…
Yes, derfor skrev jeg de næste 4 runder :mrgreen:
Men lige nu er der ingen lette kampe :oops:
Som jeg skrev.. vi er et midterhold i denne sæson, udenfor top 4, desværre.

Vi er ikke bedre, og det er blevet bevist i de sidste 3 kampe, selvom spillerne virkelig gav stortset alt hvad de havde for at bevise det modsatte.. ja så kan vi hverken kreere chancer, følge med modstanderns tempo i kontra (selvom vi snakker Granada og Cadiz) - ej heller score mål... vi kommer da til 2 eller 3 halvstore/store chancer i kampene, men det er det.. og det gør vores modstandere såmænd også mod os.. og det er midterhold vi snakker om der spiller på vores niveau.

Jeg håber at det er træneren der ikke ved hvordan man laver taktik, ellers er spiller materialet bare ikke bedre end midterholdene.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Argh vi skal nu nok ende i top 4. Man bliver også nødt til at forholde sig til at vi mangler hele vores offensiv. Ny træner og spillere tilbage fra skader og så kan vi godt slå Levante, Granada osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Busquets var helt væk i dag. Han tabte så mange bolde. Jeg synes Piqué gjorde det ret fint, han vandt en del bolde tilbage. Araujo er et monster, han bliver en verdensklasse cb. Skriv en 10-årig kontrakt! Dest havde kæmpe problemer på venstrebacken og var virkelig hæmmet af, at skulle have bolden til sit højre ben. Demir skal nok komme, det er jeg ikke bekymret for. Han vidste i glimt hvad han kan.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
fre sep 24, 2021 8:51 am
Piquénbauer skrev:
fre sep 24, 2021 8:29 am
Hehe vi skal lige forbi Levante først. Dem har vi haft rigeligt med problemer med set over de seneste sæsoner…
Yes, derfor skrev jeg de næste 4 runder :mrgreen:
Men lige nu er der ingen lette kampe :oops:
Lige nu og nok heller ikke et stykke tid. Vi er virkelig middelmådige, også mere end frygtet.

Nøgternt kommer vi ikke i nærheden af Real og Atlético i år. Sevilla og la Real håber jeg vi kan holde snor i. Betis, Bilbao, Villarreal…. Pt er vi bestemt ikke bedre end disse 3 hold og vores trup er ærlig talt ikke bedre end deres.

Jeg er lidt notorisk pessimist, men reelt kommer top 4 ikke automatisk i år. Det gør den virkelig ikke.!

Vores talenter kan naturligvis ikke bare gå ind og vise et umiddelbart, kompetent og stabilt niveau. Det sker ikke, sådan er det med talenter (Pedri undtaget). Det er op og ned og specielt i et anstrengt miljø som det nuværende, kan man intet forlange eller forvente af disse, lige meget hvor talentfulde de måtte være.

De erfarne er desværre enten pensionsmodne eller på for lavt niveau.

Memphis. Han er en medgangspiller. Han bærer ikke et hold og jeg er bange for at han efterhånden viser det niveau, jeg havde forventet.

Det er en frygtelig tid og jeg har godt nok svært ved at se lyset…

Ny træner….tjaee. Koeman kan ikke håndtere det her, men jeg tvivler meget stærk på, at de emner der nævnes, overhovedet har evnerne til at ændre noget mærkbart.. :|

Edit: ift manglende offensiv. Demb har kun i små bidder vist højt niveau og han bliver sandsynligvis skadet igen.

Fati har ikke spillet i et år!!

Aguero er desværre, tror jeg, langt fra sit gamle (som er længe siden) niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lige meget hvordan man vender og drejer den så er fati, demb og aguero mærkbart bedre end luuk og demir.

Jeg venter lige lidt med at gå helt ned over det her. Det vigtigste er at vi får en ny træner ind. Og så må vi se hvad det kan gøres til. Men vi ender ikke ude af top 4. Det er jeg 100% sikker på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre sep 24, 2021 9:22 am
Lige meget hvordan man vender og drejer den så er fati, demb og aguero mærkbart bedre end luuk og demir.

Jeg venter lige lidt med at gå helt ned over det her. Det vigtigste er at vi får en ny træner ind. Og så må vi se hvad det kan gøres til. Men vi ender ikke ude af top 4. Det er jeg 100% sikker på.
Men er de bedre/mere stabile end hvad Sevilla, la real, Villarreal etc har?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er jeg ikke i tvivl om at de er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Alle har tilsyneladende i længere tid været helt enige i, at det vigtigste for holdet var at få Koeman fyret. Ja, han har valgt nogle ret defensive indskiftninger, men der har jo ikke siddet nogle oplagte offensive muligheder på bænken. Med det materiale er det altså ikke nemt at skabe resultater, og jeg vil hellere forsøge at vinde grimt end at tabe smukt.
Når det er sagt, så er vi måske derhenne, hvor det mere er den psykologiske faktor, der kan begrunde et trænerskifte. Selvom jeg ofte synes, at det er overdrevet og forhastet med trænerfyringer, så skal der jo ske et eller andet.
Jeg har haft forventninger om, at de skadede kommer tilbage og skaber mirakler, men det er nok ret urealistisk - de er ude af form eller alligevel ikke rigtige topspillere.
Der er en ting, som jeg håber man i Barcelona har blik for fremadrettet: de store hold i Europa har alle folk med stor fysik på næsten alle pladser. Vores drenge er små og knuses i nærkampe. Der skal bygges på drengekroppene.
Og så forstår jeg ikke den store kritik af Piqué, han leverer da med sin erfaring, trods alt, se bare afleveringen til Depay til sidst.
Det er altså lidt en gyser med den næste måneds program, jeg har det lidt som da jeg som drenge skulle til eksamener og bare drømte mig forbi dem til en tid med glæde og tilfredshed :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Monstret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han er et bæst! Hvis han kan holde de skide skader væk så har vi en top cb i flere år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

A$AP skrev:
fre sep 24, 2021 11:32 am


Monstret.
Hvordan ser det ud for Van Dijk?

Jeg synes at han er klasser bedre end Garcia, med alt respekt, så kan jeg ikke se hypen omkring Garcia.

Araujo er jo vild. Det kom især til udtryk mod Bayern.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

The humble
Indlæg: 11
Tilmeldt: tors feb 20, 2020 1:45 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 9 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af The humble »

Jeg kan se der er meget blandede meninger omkring hvad udsigterne er for ligaen i denne sæson.
Nogle mener top 4, andre udenfor. Jeg er RM fan, men jeg er nysgerrig, omkring hvad i tænker det vil have af konsekvenser hvis i ikke når i CL i år? Hvad tænker DU det vil det betyde på den korte og den lange bane? :idea:
kan godt være det ikke lige er denne tråd den hører ind under, men det kom i forlængelse af folk er meget splittede omkring hvad slutplaceringen kan blive :O

Jeg kan huske efter CR7 smuttede, sad vi lidt med de samme tanker og frustrationer som i gør, og meget bange anelser!
Vi havde heldigvis en midtbane der steppede gevaldigt op, og en ramos der gjorde tingene lidt lettere.
I har mange skader, specielt oppe foran, med et par af dem tilbage, skal i nok klare den! :clap:

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Sjovt som Real fans næsten flokkes herinde i perioder som disse :|

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Norbit skrev:
fre sep 24, 2021 12:15 pm
A$AP skrev:
fre sep 24, 2021 11:32 am


Monstret.
Hvordan ser det ud for Van Dijk?

Jeg synes at han er klasser bedre end Garcia, med alt respekt, så kan jeg ikke se hypen omkring Garcia.

Lige præcis - Garcia er god fremadrettet med bolden, men mister for meget mand til mand, i hovedspillet og bliver for nemt flyttet rundt af modstanderne ved dødbolde

Araujo er jo vild. Det kom især til udtryk mod Bayern.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Heldigvis er garcia, præcis som araujo, ung. Og der er god tid til at udvikle sig, så ingen grund til at "måle" dem op mod hinanden. Tværtimod kan de sammen danne et rigtig fint partnerskab da de kan supplere hinanden. Det ser godt ud for fremtiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster