21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Real Sociedad - FC Barcelona
La Liga
21. marts - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

En absolut nøglekamp for Barca. Vinder de den, har de gode muligheder for at stå med titlen d. 23/5. Kom så!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Først skal vi have Celta Vigo til at stoppe Real og jeg ved godt at de er i stand til at gøre det.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg tænker at Messi og De Jong tager et gult kort i morgen, så de sidder uge næste runde på hjemmebane. Alternativt spiller de næppe næste weekend, da de så risikerer karantæne mod Real Madrid.

Men det er en svær kamp, men nøglekamp ift. både at følge med pointmæssigt, men også troen på mesterskabet og fortsættelse af den gode stime i La Liga 2021.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm... Det kan godt være, at det ikke er optimalt, men en uafgjort mod Sociedad ville ikke være helt katastrofalt, såfremt Atleti taber mod Alaves. Man ville have hentet 1 point ift. Atleti og være a point med Real.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

De næste 3 kampe skulle gerne give minimum 6 point.
Fejler Barca i denne kamp så skal der vindes ude mod real Madrid.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, det kunne godt være, at man smider point i en af de tre kampe. Enten her i dag eller mod Real. 2 sejre og en uafgjort ville ikke være helt skidt, men det afhænger lidt af resultaterne i Reals og Atletis kampe.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Uafgjort i dag, sejr mod Valladolid og Real ville være ok, ikke optimalt, men ok.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man må så håbe på, at Atleti smider point i mindst en af deres tre kommende kampe.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Inden kampen i aften vil man kende resultatet på Atletis kamp. Det er altid noget.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Personligt ser jeg en sejr i aften, som afgørende for Barca´s titelbud. Hvis man smider point i dag er man pisket til at vinde både mod Real ude og Atletico hjemme. Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men det er et unødigt stort pres at spille under.

Hvis man på den anden side vinder i aften, så kan man "nøjedes" med at spille uafgjort i Madrid og afhængigt af Atletico´s resultater, kan man så sætte trumf på i hjemmekampen mod dem. Som jeg tideliger har sagt, så ser jeg aftenens kamp, samt udekampene mod Real og Villarreal som nøglekampene for den resterende del af sæsonen. Heldigvis, så plejer Barca at spille godt før en landskampspause, mens det kniber umiddelbart efter den. Ikke at det er noget nyt, sådan er der for de fleste hold, der afgiver mange landsholdsspillere. Derfor er det godt at man møder Sociedad i aften og ikke lige efter landskampspausen, hvor man tværtimod har en overkommelig opgave i Valladolid hjemme.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Kubala skrev:
søn mar 21, 2021 10:06 am
Inden kampen i aften vil man kende resultatet på Atletis kamp. Det er altid noget.
Hvis Altetico smider point i aften, så skifter titelrollerne for alvor. Det gør dog ikke aftenens kamp mindre vigtig. Det er afgørende at man holder afstanden til Real inden kampen i Madrid. Man er nødt til at holde presset på Real inden deres indbyrdes kamp og det vil gøre den mentale indstilling til kampen uendeligt meget nemmere. Barca SKAL vinde i aften.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Alle point er selvfølgelig vigtige i så tæt et ræs. Reals 4 sidste øjebliks point i runderne 25-27, kan eksempelvis vise sig altafgørende.

El classico er dog vigtigere end mod sociedad. Selv med sejr mod baskerne, vil et nederlag mod Real, bringe dem foran, udover at Real vil få et psykologisk boost. I det hele kan jeg ikke huske et vundet mesterskab, hvor vi ikke har fået en sejr i en classico!? I hvert fald ikke efter 2 nederlag.

Atlético. Kan sagtens se dem smide point igen. Alaves kæmper en hård bundkamp. Som skrevet tidligere, tror jeg de falder helt sammen, hvis de snubler igen i dag.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

I er klar over at Sociedad kæmper for at komme i Europa League så aftenens kamp er pisse vigtig for dem.
Jeg håber at vi er klar men jeg bliver ikke overrasket hvis vi dummer os
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster