16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BlerimA
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre feb 01, 2019 1:41 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af BlerimA »

Forstår ikke at Firpo overhovedet nævnes til startopstillingen, bare fordi han har spillet en god kamp. Alba er fortsat med længder den bedste venstreback vi har.

Mit bud på en startopstilling:

Ter stegen
Dest - Mingueza - Lenglet - Alba
De jong - Busquets - Pedri
Messi - Griezman - Dembele

Dog kunne det godt ske at Koeman fortsætter med De Jong i forsvaret, mens Puig får pladsen. Tror det ikke, men det kunne ske. Ja Busquets er ikke god nok, men hans erfaring kan komme os til gode i CHL. Derudover kunne Trincao også tænkes en startsplads, men jeg synes Dembele udgør er en større trussel.

Håber på en sejr, og tror også helt klart på det! Visca el Barca🔵🔴

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SIOUX »

JonasV skrev:
man feb 15, 2021 12:41 pm
Jeg er begyndt at håbe en lille smule i forhold til dette opgør ...og derfor kommer det naturligvis til at gå grueligt galt ;-) Det skulle lige passe at Mbappé spiller sit livs kamp. I så fald håber jeg bare, MAtS gør det samme. Kan godt mærke at de seneste års CL-knockout-runder er forbundet til nogle traumer.

Men, 'kæft, hvor jeg håber.
Traumer? Har næsten fået en form for Cl-PTSD fra de sidste par års skandalekampe. Er decideret bange for de kommende kampe :sad:

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Alias-A »

Jeg frygter også det værste i CL knockout-kampene.
Og jo tættere vi kommer på finalen, jo mere forventer jeg en decideret røvfuld a la Roma/Liverpool/Bayern.
93' Iniesta

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Mésqueunclub »

Stegen
Dest - Mingueza - Lenglet (pique)- Alba
—————-De jong————-Bus————————
———————————Pedri——————————-
—-Trincao—————Messi———Dembele—-


Er mest bekymret for Lenglet i forsvaret. Synes vi skal udnytte at Trincao spiller godt, og håbe på at Pedri og Messi for noget kørende, evt. indskiftes griezzman hvis det ikke fungerer. Erfaringsmæssigt er det ungt, men hvis Pedri rammer dagen med Messi 👍🏻👍🏻

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kvoller »

Jeg har stadig våde drømme efter det tiki-taka vi så mellem Pedri, Puig og Messi. Det kan blive så godt hvis det kommer op at køre ordentligt.
Kunne en midtbane med Puig, De Jong og Pedri fungere?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil hellere have de jongs offensive kvaliteter end puigs. Og dem tvivler jeg på vi ville se hvis han skulle spille def midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Mésqueunclub »

Kvoller skrev:
man feb 15, 2021 8:36 pm
Jeg har stadig våde drømme efter det tiki-taka vi så mellem Pedri, Puig og Messi. Det kan blive så godt hvis det kommer op at køre ordentligt.
Kunne en midtbane med Puig, De Jong og Pedri fungere?
Jeg kan godt se din pointe i Puig, tror måske bare han er lidt for uerfaren til at spille mod et hold som PSG, kunne være bange for at han begyndte for meget på hans aggressiv fremrusen mod angreb, og så mister bolden for mange gange, eller bare spiller den tilbage igen efter at bruge for meget energi på det. Det kan han gøre mod mindre hold indtil han er blevet bedre og mere erfaren, men mod et hold som PSG, får han ikke lov til det. Der er en mere rolig spiller som bussi bedre, med hans erfaring samtidig med at han også spiller defensivt, hvilket nok er bedst mod et hold som PSG som har en meget offensiv formation. Hvis jeg var Koeman kunne jeg dog godt overveje at sætte ham ind de sidste 15-20min af anden halvleg, når PSG’s defensiv er blevet mere trætte, og Puig så kan bruge al’ den energi han har til at bryde forsvaret op.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Antimadridista »

Pt ret rolig. For første gang i årevis har jeg ingen forhåbninger om CL triumf overhovedet. Ryger vi ud, går det nok. Men tror faktisk chancen er der mod PSG.... :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Michman »

Billede
Vil ønske man kunne svare "Nej ikke rigtig mate"
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

Vores eneste mål i Champions League er at ikke blive ydmyget.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er forsigtig optimist. Med Messi i topform, Griezmann og Trincao i klar fremgang, Dembele med sin fart og Pedri som åbenbaringen synes jeg, at det ser meget fornuftigt ud frem ad banen. Problemet er forsvaret. Tror næppe at vi holder nullet, så vi skal nok score min. tre for at få et godt udgangspunkt inden returen.

Har set alle vores kampe mod PSG på Camp Nou (incl. 6-1 kampen). Og det er jo gået meget godt :thumbup: . Håber, at Barca klarer den selvom jeg ikke er der til at heppe på dem denne gang pga. den forbandede corona...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror det blir en Sevilla CDR kamp deja-vu

Vi går ned!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af JonasV »

SIOUX skrev:
man feb 15, 2021 6:10 pm
JonasV skrev:
man feb 15, 2021 12:41 pm
Jeg er begyndt at håbe en lille smule i forhold til dette opgør ...og derfor kommer det naturligvis til at gå grueligt galt ;-) Det skulle lige passe at Mbappé spiller sit livs kamp. I så fald håber jeg bare, MAtS gør det samme. Kan godt mærke at de seneste års CL-knockout-runder er forbundet til nogle traumer.

Men, 'kæft, hvor jeg håber.
Traumer? Har næsten fået en form for Cl-PTSD fra de sidste par års skandalekampe. Er decideret bange for de kommende kampe :sad:
Ja, jeg får også tics i hele følelsesregistret når tankerne strejfer de senere år. Der har godt nok også været langt ned fra 2009-2011-tinderne (med et par ekstra opsving omkring '15). Man slår sig. Nu har jeg dog mere end nogensinde fornemmelsen af at forventningerne befinder sig i gulvhøjde. Man burde derfor ikke slå sig så slemt denne gang (...med mindre, det viser sig at der findes en faldlem i gulvet - det får vi nok et praj om i aften).

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Reevenge »

Håber på en sejr i aften, but braze yourselves just in case.

Tror godt det kan blive endnu et fantastisk kollaps. European NIghts for culés har en helt anden betydning end for eksempelvis scousers de seneste par år.

Men jeg tror på at vi har holdet til som minimum at ryge ud på en ordentlig måde, hvis det kommer dertil. Uanset hvor langt vi kommer i CL ser jeg det som en bonus efter gruppespillet. Det vigtigste trofæ i indeværende sæson er egentlig Copa del Rey, da den er indenfor rækkevide.

God kamp derude!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster