16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Dest og umtiti kan umuligt være dårligere end mingueza og umtiti. Det kan sagtens være de falder helt igennem men hvis de gør det så ville mingueza og umtiti gøre det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev:
tirs feb 16, 2021 9:07 pm
Har vi ikke været i en lignende situation før? At en ude af form Pique bare bliver sat ind på holdet, hvorefter han og hele holdet bare bliver rundbarberet. Jeg er ikke enig i valget af Pique, så hellere Umtiti. Jeg tror det her vil koste os mere end det havde gjort med Umtiti på banen.
Umtiti har bare ikke set særlig overbevisende ud, slet ikke hvad angår fart og timing. Ikke at Pique er hurtigere, men han virker bedre i sin positionering. Forhåbentligt kan vi styre spillet i perioder af kampen via bolden og så slå til, når PSG også viser huller. Deres forsvar er heller ikke toppen af poppen, på trods åbenlyse styrker.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af FCBSOCI »

I optakten til Barca - PSG taler de om kampen i 2017 som endte 6-1. Glemmer aldrig at jeg så den kamp på Camp Mou, og som en sjov detalje var jublen så stor, da vi scorede til 6-1, at det kunne måles som et jordskælv på Richter skalaen.

Hvad med noget en ny fantastisk kamp mod PSG. Spændende bliver det...

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er overbevist om, at Pochetti vil elske at stille sig tilbage og skabe rum, hvor Mbappe og Kean kan boldre sig med vores sårbare back linie.

Enten skal vi være helt vildt påpasselige med at tabe bolden, og/eller voldsomt gode i genpresset... ellers tænker jeg, PSG får gode vilkår med mindre vi heller ikke smider mange mand frem

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af FCBSOCI »

En sejr kræver nok endnu en super præstation af Ter Stegen. Meget risikabelt med Pique. Han er rusten og måske ikke 100% klar. Han er omvendt enormt rutineret, så det er forhåbentligt et godt sats at lade Pique starte.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af FCBSOCI »

Tror på en fantastisk kamp og en snæver sejr til Barca.

!VISCA EL BARCA !

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Antimadridista »

Er sku lidt nervøs for deres 3 forreste :| Meget talentfulde målscorer alle sammen...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

Nu fik vi allesammen bekræftet at spillernes kontrakter bestemmer hvem der skal spille og hvem sidder på bænken.
Jeg vil vædde alt at i Piques kontrakt står der at klubben og Pique tjener flere penge hvis han bliver brugt i Champions League uanset hvilken kvaliteter han har.
Jeg tror også at hvis Araujo ikke var skadet han vil ikke får lov til at spille på grund af Pique.
Med andre ord, klubben skider på hvem der er bedst, det gælder om hvem der skaffer flest penge.
Vi starter med en spiller som har ikke spillet en kamp i snart 3 måneder.
Gud hjælpe os
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Reevenge »

Vi kan kun overraske positivt.

Visca!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
tirs feb 16, 2021 9:54 pm
Nu fik vi allesammen bekræftet at spillernes kontrakter bestemmer hvem der skal spille og hvem sidder på bænken.
Jeg vil vædde alt at i Piques kontrakt står der at klubben og Pique tjener flere penge hvis han bliver brugt i Champions League i stedet for Umtiti eller Mingueza eller andre.
Jeg tror også at hvis Araujo ikke var skadet han vil ikke får lov til at spille på grund af Pique.
Med andre ord, klubben skider på hvem der er bedst, det gælder om hvem der skaffer flest penge.
Vi starter med en spiller som har ikke spillet en kamp i snart 3 måneder.
Gud hjælpe os
Vi spiller med den forsvarsspiller som UBESTRIDT har mest erfaring i forsvarslinjen, det er helt korrekt. Ja, han er lige kommet tilbage fra skade, men Umtiti har set bundrusten ud de seneste på kampe. Mingueza er slet ikke klar til det her niveau heller.

Pak nu dine konspirationsteorier væk, flere af dem er alligevel modstridende! Ovenstående om at det kontraktens størrelse eller hvor mange penge de "skaffer" til klubben er jo i direkte modstrid med dit eget ønske om at Pjanic skulle spille mere. Han sidder 100% på en en betydeligt bedre kontrakt end Pedri, men Pedri er bare bedre hvorfor han spiller!

De bedste spillere til et givent opgør, baseret på niveau, erfaring, modstander, dagsform osv. osv. spiller selvfølgelig.

/rant over!


God kamp folkens!
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Antimadridista »

Åååhhh Niels Christian F :roll:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af FCBSOCI »

Savner allerede tilskuere og stemningen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
tirs feb 16, 2021 9:59 pm
Lopezzz skrev:
tirs feb 16, 2021 9:54 pm
Nu fik vi allesammen bekræftet at spillernes kontrakter bestemmer hvem der skal spille og hvem sidder på bænken.
Jeg vil vædde alt at i Piques kontrakt står der at klubben og Pique tjener flere penge hvis han bliver brugt i Champions League i stedet for Umtiti eller Mingueza eller andre.
Jeg tror også at hvis Araujo ikke var skadet han vil ikke får lov til at spille på grund af Pique.
Med andre ord, klubben skider på hvem der er bedst, det gælder om hvem der skaffer flest penge.
Vi starter med en spiller som har ikke spillet en kamp i snart 3 måneder.
Gud hjælpe os
Vi spiller med den forsvarsspiller som UBESTRIDT har mest erfaring i forsvarslinjen, det er helt korrekt. Ja, han er lige kommet tilbage fra skade, men Umtiti har set bundrusten ud de seneste på kampe. Mingueza er slet ikke klar til det her niveau heller.

Pak nu dine konspirationsteorier væk, flere af dem er alligevel modstridende! Ovenstående om at det kontraktens størrelse eller hvor mange penge de "skaffer" til klubben er jo i direkte modstrid med dit eget ønske om at Pjanic skulle spille mere. Han sidder 100% på en en betydeligt bedre kontrakt end Pedri, men Pedri er bare bedre hvorfor han spiller!

De bedste spillere til et givent opgør, baseret på niveau, erfaring, modstander, dagsform osv. osv. spiller selvfølgelig.

/rant over!


God kamp folkens!
Så du siger hvis Pique spiller en kamp hver 3 måned at han er stadigvæk bedre end alle andre?
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af PuyolErGud »

Vamos! Hader at når man caster Yousee TV app, så er den et par minutter bagud... Men god kamp!

UncleBobbyB
Indlæg: 118
Tilmeldt: man nov 15, 2010 10:29 am
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af UncleBobbyB »

Hvis der er nogle, der falder over et stream link, må I meget gerne dele :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster