14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Drake »

Jeg havde set den komme, at der ikke ville komme nogle konsekvenser af særlig betydning, ud over Setien som man ikke kan undgå at fyre, efter dette forfærdelige nederlag til Bayern. Så det er bare business as usual fra ledelsen, som Dytrax også skriver :mad:
Så vi køre bare videre på samme spor :sick:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Jeg NÆGTER simpelthen at tro, at der ikke sker mere end en forudsigelig fyring af grandpa, som jo var uundgåelige lige meget hvad!! :mad: :-o :sad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Champione »

Er krisemøde i klubben mandag.
Indkaldt af Barto.

Så der kan alt ske.
Udskrivning til præsidentvalg, og fyring. Setien, Grau og Abidal er alle meldt fyret.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Champione skrev:
lør aug 15, 2020 9:46 pm
Er krisemøde i klubben mandag.
Indkaldt af Barto.

Så der kan alt ske.
Udskrivning til præsidentvalg, og fyring. Setien, Grau og Abidal er alle meldt fyret.
Der bliver forhåbentligt gjort rent bord. Der skal i dén grad ske noget.

I forhold til kampen, er jeg i øvrigt også træt af Müller. Ikke så meget som spiller, han er rasende effektiv, men snakketøjet løber hurtigere end bentøjet... :?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 10:01 pm
Champione skrev:
lør aug 15, 2020 9:46 pm
Er krisemøde i klubben mandag.
Indkaldt af Barto.

Så der kan alt ske.
Udskrivning til præsidentvalg, og fyring. Setien, Grau og Abidal er alle meldt fyret.
Der bliver forhåbentligt gjort rent bord. Der skal i dén grad ske noget.

I forhold til kampen, er jeg i øvrigt også træt af Müller. Ikke så meget som spiller, han er rasende effektiv, men snakketøjet løber hurtigere end bentøjet... :?
100%. Muller har alle dage været en utrolig dårlig vinder. Hovere er en spitzen kompetence!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør aug 15, 2020 10:08 pm
Dytrax skrev:
lør aug 15, 2020 10:01 pm
Champione skrev:
lør aug 15, 2020 9:46 pm
Er krisemøde i klubben mandag.
Indkaldt af Barto.

Så der kan alt ske.
Udskrivning til præsidentvalg, og fyring. Setien, Grau og Abidal er alle meldt fyret.
Der bliver forhåbentligt gjort rent bord. Der skal i dén grad ske noget.

I forhold til kampen, er jeg i øvrigt også træt af Müller. Ikke så meget som spiller, han er rasende effektiv, men snakketøjet løber hurtigere end bentøjet... :?
100%. Muller har alle dage været en utrolig dårlig vinder. Hovere er en spitzen kompetence!
Får fnat af ham!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

Når man snakker om oprydning i truppen bliver vi nødt til også at se på længden af kontrakterne. Vi har mange virkelig løntunge spillere, som bliver virkelig svært at afskippe, for deres evt nye klubber ville have svært ved at være i nærheden af, at matche deres løn. Og vil nok heller ikke matche den.

Neto, 31 år - 2023
Lenglet, 25 år- 2023
Umtiti, 26 år - 2023
Piqué, 33 år - 2022
Alba, 31 år - 2024
Firpo, 23 år - 2024
Semedo, 26 år - 2024
Roberto, 28 år - 2022
Busquets, 32 år - 2023
Rakitic, 32 år - 2021
Vidal, 33 år - 2021
Griezmann, 29 år - 2024
Dembele, 23 år - 2022
Suarez, 33 år - 2021 (plus ét år ekstra, ved X antal kampe i løbet af næste sæson)
Braithwaite, 29 år - 2024
Miranda, 20 år - 2023
Wague, 21 år - 2023
Alena, 22 år - 2022
Rafinha, 27 år - 2021
Coutinho, 28 år - 2023

Vi har altså nogle ældre spillere, på nogle særdeles lukrative kontrakter, med 3-4 år endnu. De ved nok godt, at de ikke får en kontrakt på nær så gode penge, plus de ville også skulle forlade Club de Amigos. Så jeg tror de er svære at få til at sige ja til et skifte. Med mindre de som Piqué, i hvert fald som det lyder til, accepterer at deres æra er forbi.

Jeg siger ikke at alle ovenstående skal væk. Det er bare de nuværende spillere vi har, som har været rygtet væk, eller som er blevet nævnt herinde, som en del af "oprydningen".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Michman »

Jeg havde tåre i øjnene igår..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Drake »

Kvoller skrev:
lør aug 15, 2020 10:18 pm
Når man snakker om oprydning i truppen bliver vi nødt til også at se på længden af kontrakterne. Vi har mange virkelig løntunge spillere, som bliver virkelig svært at afskippe, for deres evt nye klubber ville have svært ved at være i nærheden af, at matche deres løn. Og vil nok heller ikke matche den.

Neto, 31 år - 2023
Lenglet, 25 år- 2023
Umtiti, 26 år - 2023
Piqué, 33 år - 2022
Alba, 31 år - 2024
Firpo, 23 år - 2024
Semedo, 26 år - 2024
Roberto, 28 år - 2022
Busquets, 32 år - 2023
Rakitic, 32 år - 2021
Vidal, 33 år - 2021
Griezmann, 29 år - 2024
Dembele, 23 år - 2022
Suarez, 33 år - 2021 (plus ét år ekstra, ved X antal kampe i løbet af næste sæson)
Braithwaite, 29 år - 2024
Miranda, 20 år - 2023
Wague, 21 år - 2023
Alena, 22 år - 2022
Rafinha, 27 år - 2021
Coutinho, 28 år - 2023

Vi har altså nogle ældre spillere, på nogle særdeles lukrative kontrakter, med 3-4 år endnu. De ved nok godt, at de ikke får en kontrakt på nær så gode penge, plus de ville også skulle forlade Club de Amigos. Så jeg tror de er svære at få til at sige ja til et skifte. Med mindre de som Piqué, i hvert fald som det lyder til, accepterer at deres æra er forbi.

Jeg siger ikke at alle ovenstående skal væk. Det er bare de nuværende spillere vi har, som har været rygtet væk, eller som er blevet nævnt herinde, som en del af "oprydningen".
Godt opstillet Kvoller :thumbup:

Og helt enig, det bliver rigtig svært at komme af med mange af de spillere, da de har en lækker kontrakt.
Så det og Corona krisen betyder at der desværre kommer til at gå lang tid for vi har fået ryddet op i truppen, og dermed kommer ordenlig i gang med et nyt kapitel :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Super!!

Har I flere gode nyheder.... :sad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Igen... vi har en del unge spillere som man skal bygge på fra nu af.. vi skal selvfølgelig af med de gamle, men selv hvis vi ikke kan købe en Neymar eller andet super godt, kan vi stadig bygge noget op med en ny president, sportsledelse, ny træner og de unge spillere.

Og selv med den gamle garde, skal man slet ikke underkende hvad en rigtig dygtig træner vil kunne gøre af forskel... forestil jer at vi fik Klopp, Pep eller Flick som træner.. vi ville se en helt anden taktik, gejst og stil.

Lad os håbe at Neymar på mirakuløs vis kan købes for det som Rakitic, Vidal, Suarez, Busquets, Dembele, Griezmann, Lenglet, Semedo, Alba, Lenglet, Neto, Roberto, Martin B kan indbringe så kan vi spille med de unge spillere som i hvertfald ikke er værre end den gamle garde: Trincao, Pedri, Matheus, Todibo, Wagué, Aleñá, Rafinha, Miranda og Oriol Busquets.

Fra midtbanen og frem kunne det være således:
... Coutinho... De Jong ... Puig...
... Messi......trincao...Neymar


Eller noget...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Jordi Alba, Umtiti and Luis Suarez are 3 of the 17 players Barça has put on the transfer market. Luis Suarez was an untouchable a few weeks back. [md]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af A$AP »

17 spillere :lol:. Meh.. Jeg vil se det før jeg tror på det. Alba, Suarez, Rakitic, Vidal og Roberto/Semedo, samtidig med at vi henter erstatninger ind, det ville være et stort skridt. Der er ingen der vil købe Umtiti.

Og vi kommer jo aldrig til at hente Neymar tilbage. Vi har vitterligt lige fået afgjort en rettsag han selv satte op mod klubben. Hvis vi virkelig skal se fremad og kigge mod et generationsskifte, hvorfor skulle vi så hente Neymar tilbage, efter alt han gjorde?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fordi han er en af verdens allerbedste spillere der kan afdrible et forsvar og score et hav af mål plus han allerede kender klubben og har bevist han fungerer fremragende med Messi

Hvilken anden spiller kan dette?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Guardiola »

Det er et mørkt kapitel, der bliver tilføjet Barcas historie for tiden. Det er efter min mening lidt naivt at tro, at der skal en eller flere stjerner til udefra, for at løse problemerne. Der er noget grundlæggende galt med indstilling og mentalitet, der manglere ledere på og uden for banen, der mangler kulturbærere og hårdt arbejde. ALLE i klubben skal se inddad, og jeg tror vi er nødt til at indse, at det gavnlige på lidt længere sigt vil kræve ydmyghed og formentlig et par hårde år. Der findes ikke et Quick fix.

Messi er med afstand den bedste spiller i historien, og stadig en helt afgørende spiller for os... jeg tør næsten ikke sige det, men jeg tror nogle af problemerne ligger i, at han har vokset sig større end klubben. For mig at se er det tydeligt, at der bliver hevet trænere ind for at please, ikke for at sætte sig i respekt. Messis status er man nødt til at se på ærligt og med åbne øjne, og Messi bliver nødt til at være ydmyg, og se dig selv som en (omend ekstremt vigtig) brik i et større puslespil. Vi har set det flere gange, men når båden tager vand ind, er det så ekstremt vigtigt at nogle råber de andre op og organiserer mandskabet. Den mand er Messi ikke, og de duer ikke at de andre henter spande til Messi, og tror han egenhændigt skal løse problemerne.

Bartomeu skal ud hurtigt muligt, der er selvsagt, og Abidal med flere skal samme vej. Herefter forventer jeg, at et ny præsident kommer med en langsigtet, realistisk og bæredygtig flerårsplan, som adresserer de åbenlyse problemer uden brug af utopisk Quick fix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster