30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Alias-A »

Puig og Stegen - godkendt. Resten var en joke. Setien har ikke løftet holdet overhovedet siden Valverde. Hans tabermentalitet har sat dybe rødder i det her mandskab og jeg tror der skal et helt nyt projekt til (inkl ny ledelse) inden Barca går lysere tider i møde.
93' Iniesta

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
ons jul 01, 2020 12:06 am
Daluigi skrev:
ons jul 01, 2020 12:05 am
Norbit skrev:
tirs jun 30, 2020 11:53 pm
Drake skrev:
tirs jun 30, 2020 11:48 pm
Nu gør han det igen Setien, med at ikke bruge alle indskiftninger, skifter forkert ind og for sent :mad:
Enig. Setien har fejlet gevaldigt igen igen. Tvivler virkelig meget på ham. Det er i hvertfald noget af at statement, at sætte Griezmann ind så sent.
Så du ham??... Han lavede vitterligt 100% boldtab på de 4 berøringer han havde. Selvfølgelig skal han ikke ind, bare fordi Setiens forgænger har købt så latterlig et fejlkøb!

Holdet er ikke bredt nok, ungt nok eller godt nok til at blive mestre som det er pt. Vi spiller alt for langsomt, men det værste er helt klart vores defensiv. Man bliver ikke mester på at lukke så mange mål ind på en sæson.

Bliver spændende hvad Setien kan få skabt med et transfervindue. Omklædningsrummet bekymrer mig dog gevaldigt. Der er tydeligvis alt for mange stjerner som føler at de har audiens til at gøre hvad der passer dem pga sine meritter. Bussi, Pique, Rak og Suarez skal ikke være der mere efter sommerferien, hvis vi ønsker forandring. Særligt Busquets er færdig. Alba er heller ikke nogen vårhare mere og jeg tror hans dumhed skaber en del dårlig stemning på sådan et hold her. Men det er alt sammen spekulativt. I sidste ende handler det altså om, at få flere ind med Fati og Puigs gåpåmod og fart! Vi har ingen fucking fart på det her hold!

Synes vi havde fortjent de 3 point i dag, men nu har vi smidt point i alle 4 kampe mod de to Madrid hold. Det siger vel ret beset at vi er ligeså ringe som Real denne sæson. De har så en bedre defensiv at blive mestre på lader det til. Fair nok.
Transfervindue? Det får han sq ikke. Han er væk når der her er over. Klart dårlig kemi mellem ham og truppen.
Hvem tror du ærligt kan få god kemi med sådan en trup her? De gør hvad der passer dem, og er mætte helt op til halsen af medaljer og trofæer. Det sidste de gider, er nogen som stiller krav og giver konstruktiv kritik. Selvfølgelig skal vi have en træner der er mere hård en Valverde har været. Det er en decideret vammel kultur, der er blevet skabt i klubben de sidste 3-4 år, og vi må håbe at man giver en træner noget mulighed for at sætte sit præg på holdet. Ellers er vi for alvor fortabt. Det er ingen i verden, der bare går ind og får Busquets og Pique til at blomstre. Medmindre deres assistenttræner medbringer en tidsmaskine.
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Det er godt nok heller ikke nemt at være Setién.

Han overtager en trup som er alt andet end i harmoni, spillerne kan ikke lide ham og han skal skabe resultater fra dag 1.

Jeg kan godt lide hvad han står for spillemæssigt med possession og genpres, men er begyndt at tvivle på om han har en stærk nok karakter til at tage de svære beslutninger overfor de store stjerner i truppen.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 12:05 am
At deres straffespark skal sparkes om og at Piqué ikke får straffe for skub osv..

Jeg er i chok....
Og deres 2. straffe burde sparkes igen.
Jeg troede virkelig på at VAR er der for at sørge for retfærdighed men det her er ren katastrofe.
Nogen må have betalt nogen for at skade os
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Lopezzz skrev:
ons jul 01, 2020 12:15 am
B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 12:05 am
At deres straffespark skal sparkes om og at Piqué ikke får straffe for skub osv..

Jeg er i chok....
Og deres 2. straffe burde sparkes igen.
Jeg troede virkelig på at VAR er der for at sørge for retfærdighed men det her er ren katastrofe.
Nogen må have betalt nogen for at skade os
Ja den havde jeg også glemt...

Det er komplet latterligt, VAR skulle gøre det hele mere fair, men det raseri jeg har i kroppen skyldes at VAR IGEN viser sig som det mest inkonsistente møg der er lavet.

Der er ingen rød tråd og alt virker rent tilfældigt alt efter om de lige holder kaffepause i VAR rummet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Quique Setién: "Griezmann? I see him doing well, the problem is that not everyone can play. I didn't bring him on earlier because I thought we were playing well, Riqui did well, and we always try to have Suárez and Messi on the pitch."

Setién: "It's not easy to play against Atlético Madrid, but I'm quite happy with my team's game."

Setién: "It's getting more and more complicated. Dropping these points means that we are moving away from the possibility of winning this title."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »


emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:
ons jul 01, 2020 12:11 am
emo skrev:
ons jul 01, 2020 12:06 am
Daluigi skrev:
ons jul 01, 2020 12:05 am
Norbit skrev:
tirs jun 30, 2020 11:53 pm
Drake skrev:
tirs jun 30, 2020 11:48 pm
Nu gør han det igen Setien, med at ikke bruge alle indskiftninger, skifter forkert ind og for sent :mad:
Enig. Setien har fejlet gevaldigt igen igen. Tvivler virkelig meget på ham. Det er i hvertfald noget af at statement, at sætte Griezmann ind så sent.
Så du ham??... Han lavede vitterligt 100% boldtab på de 4 berøringer han havde. Selvfølgelig skal han ikke ind, bare fordi Setiens forgænger har købt så latterlig et fejlkøb!

Holdet er ikke bredt nok, ungt nok eller godt nok til at blive mestre som det er pt. Vi spiller alt for langsomt, men det værste er helt klart vores defensiv. Man bliver ikke mester på at lukke så mange mål ind på en sæson.

Bliver spændende hvad Setien kan få skabt med et transfervindue. Omklædningsrummet bekymrer mig dog gevaldigt. Der er tydeligvis alt for mange stjerner som føler at de har audiens til at gøre hvad der passer dem pga sine meritter. Bussi, Pique, Rak og Suarez skal ikke være der mere efter sommerferien, hvis vi ønsker forandring. Særligt Busquets er færdig. Alba er heller ikke nogen vårhare mere og jeg tror hans dumhed skaber en del dårlig stemning på sådan et hold her. Men det er alt sammen spekulativt. I sidste ende handler det altså om, at få flere ind med Fati og Puigs gåpåmod og fart! Vi har ingen fucking fart på det her hold!

Synes vi havde fortjent de 3 point i dag, men nu har vi smidt point i alle 4 kampe mod de to Madrid hold. Det siger vel ret beset at vi er ligeså ringe som Real denne sæson. De har så en bedre defensiv at blive mestre på lader det til. Fair nok.
Transfervindue? Det får han sq ikke. Han er væk når der her er over. Klart dårlig kemi mellem ham og truppen.
Hvem tror du ærligt kan få god kemi med sådan en trup her? De gør hvad der passer dem, og er mætte helt op til halsen af medaljer og trofæer. Det sidste de gider, er nogen som stiller krav og giver konstruktiv kritik. Selvfølgelig skal vi have en træner der er mere hård en Valverde har været. Det er en decideret vammel kultur, der er blevet skabt i klubben de sidste 3-4 år, og vi må håbe at man giver en træner noget mulighed for at sætte sit præg på holdet. Ellers er vi for alvor fortabt. Det er ingen i verden, der bare går ind og får Busquets og Pique til at blomstre. Medmindre deres assistenttræner medbringer en tidsmaskine.
Men er Setein hård? Ikke det indtryk jeg har af ham. Han virker stadig starstrucked, og opgivende i det han foretager sig.
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Setién: "It's not easy to play against Atlético Madrid, but I'm quite happy with my team's game."

"Griezmann? I see him doing well, the problem is that not everyone can play. I didn't bring him on earlier because I thought we were playing well, Riqui did well, and we always try to have Suárez and Messi on the pitch."

"It's getting more and more complicated. Dropping these points means that we are moving away from the possibility of winning this title."

"I don't feel like discussed at all, I feel like the coach of this team."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Helt utroligt. 3 dommere på banen og 4 i VAR rummet

MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Lopezzz skrev:
ons jul 01, 2020 12:49 am
Helt utroligt. 3 dommere på banen og 4 i VAR rummet

Ufatteligt....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Setién: "I'm happy with the work and the approach. The players have been good, especially Arturo Vidal and Riqui, they have been extraordinarily good."

Setién: "We remain strong and eager to win."

Setién: "I feel backed by the dressing room."

Setién: "Riqui has understood the position and what we have asked him very well."

Setién: "Meeting with the board recently? No comment."

Setién: "Griezmann coming on late? Those on the pitch were doing well. I will not apologise to him, but I will talk to him tomorrow."

Setién: "We are forcing Luis Suárez because the situation requires it. You know the goals he scores and the reliability he has for the team. The other day he scored two important goals."

Setién: "I'm not completely satisfied because we didn't win, but I'm happy because most of the players played a great game against a great rival. I think we've been extraordinarily good, we're missing a point of success."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 1:08 am
Lopezzz skrev:
ons jul 01, 2020 12:49 am
Helt utroligt. 3 dommere på banen og 4 i VAR rummet

Ufatteligt....
Det sker i alle kampe. Det bliver aldrig dømt.

Jeg vil hellere have at vi får et skidt resultat end at vi skal vinde ved hjælp af VAR og dermed blive ved med at se bort fra problemerne der er med dette hold.

Spillemæssig har vi været i en krise siden Valverde tog over, dog formåede han at gemme sig bag resultaterne - hvilket har gjort at han kunne sætte dybe spor i truppen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
ons jul 01, 2020 9:37 am
B-Freak skrev:
ons jul 01, 2020 1:08 am
Lopezzz skrev:
ons jul 01, 2020 12:49 am
Helt utroligt. 3 dommere på banen og 4 i VAR rummet

Ufatteligt....
Det sker i alle kampe. Det bliver aldrig dømt.

Jeg vil hellere have at vi får et skidt resultat end at vi skal vinde ved hjælp af VAR og dermed blive ved med at se bort fra problemerne der er med dette hold.

Spillemæssig har vi været i en krise siden Valverde tog over, dog formåede han at gemme sig bag resultaterne - hvilket har gjort at han kunne sætte dybe spor i truppen.
Jeg er ikke træner men jeg synes at jeg vil gøre det bedre end Setien eller Ernesto hvis jeg kunne selv vælge opstillingen.
Men problemet ligger ikke hos træneren men hos dem som henter ny spillere.
Ja vi mangler lidt mere fart i vores angreb, specielt på midtbanen men den største og EVIGE problem har altid ligget i forsvaret.
10.000 gange har vi snakket om i flere år at her er mest brug for forstærkninger og jeg er sikker på at det er ikke kun os i Danmark der snakker om det men nok alle Barca fans i verden.
Og hvad gøre ledelse?
Intet. De bruger penge på angreb og midtbane.
Og hvis ledelsen ikke kan se problemet så ved vi allesammen godt at det hele handler kun om en ting: PENGE!
PENGE PENGE OG FLERE PENGE!!

Jeg hader de regler eller love som siger at man skal være præsident i 4 eller 8 fucking år.
Hvad fanden er det for noget?
Hvis folk er utilfredse med præsidenten og ledelsen så skal vi have lov til at vælge nogen andre.
Undskyld sproget men de skide rige svin har selv lavet de her regler så de gøre hvad der passer dem.
Og os medlemmer/fans betaler nok deres løn :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 30/6 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Griezmann left frustrated and sad yesterday, he did not understand why he had to come on in the 90th minute. He found it disrespectful, he thinks he deserves more.

Griezmann does not plan to leave Barça because the dressing room believe that Setién will not continue.

[Cadena SER]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster