25/2 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons feb 26, 2020 3:41 pm
DeanCassady skrev:
ons feb 26, 2020 2:16 am
Busquets er fortsat færdig på topniveau. Han er sløv og sløset, og er - som resten af den gamle garde - manifestationen af hvorfor, vi ikke længere er med, hvor det er rigtig sjovt. Der skal nyt blod til.

Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
Det er trist at være enig med dig omkring Busi, men det er jo evident, at manden ikke længere har det niveau, som for blot nogle sæsoner siden gjorde at man, uden at blinke med øjnene, kunne kalde ham for én af de bedste, hvis ikke dén bedste, på den position.

Med hensyn til returkampen, håber jeg at vi holder stimen og klarer os videre. Er moderat optimist, hvis man overhovedet kan kalde sig det.
Det kan man sagtens kalde sig. Jeg var moderat pessimist inden, nu tror jeg lidt mere på en kvartfinale.

Meget afhænger dog imo om, at truppen er så fuldtallig som muligt. Dvs Alba tilbage og ingen nye skader!

Stegen

Semedo piq umtiti alba
Jong
Rak arthur
Fati messi griez

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 4:58 pm
Dytrax skrev:
ons feb 26, 2020 3:41 pm
DeanCassady skrev:
ons feb 26, 2020 2:16 am
Busquets er fortsat færdig på topniveau. Han er sløv og sløset, og er - som resten af den gamle garde - manifestationen af hvorfor, vi ikke længere er med, hvor det er rigtig sjovt. Der skal nyt blod til.

Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
Det er trist at være enig med dig omkring Busi, men det er jo evident, at manden ikke længere har det niveau, som for blot nogle sæsoner siden gjorde at man, uden at blinke med øjnene, kunne kalde ham for én af de bedste, hvis ikke dén bedste, på den position.

Med hensyn til returkampen, håber jeg at vi holder stimen og klarer os videre. Er moderat optimist, hvis man overhovedet kan kalde sig det.
Det kan man sagtens kalde sig. Jeg var moderat pessimist inden, nu tror jeg lidt mere på en kvartfinale.

Meget afhænger dog imo om, at truppen er så fuldtallig som muligt. Dvs Alba tilbage og ingen nye skader!

Stegen

Semedo piq umtiti alba
Jong
Rak arthur
Fati messi griez

Apropos skader, så fik jeg hverken læst eller hørt om Pique. Er han fit for fight i returkampen?

Den opstilling ville være, i min optik, tæt på det bedste vi kan stille med nuværende mandskab.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:
ons feb 26, 2020 6:32 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 4:58 pm
Dytrax skrev:
ons feb 26, 2020 3:41 pm
DeanCassady skrev:
ons feb 26, 2020 2:16 am
Busquets er fortsat færdig på topniveau. Han er sløv og sløset, og er - som resten af den gamle garde - manifestationen af hvorfor, vi ikke længere er med, hvor det er rigtig sjovt. Der skal nyt blod til.

Når det er sagt, er jeg ikke synderligt nervøs for videre avancement. Camp Nou er et fort, og vi har ikke tabt dér i de seneste 35 Champions League-kampe. Det skal nok gå.
Det er trist at være enig med dig omkring Busi, men det er jo evident, at manden ikke længere har det niveau, som for blot nogle sæsoner siden gjorde at man, uden at blinke med øjnene, kunne kalde ham for én af de bedste, hvis ikke dén bedste, på den position.

Med hensyn til returkampen, håber jeg at vi holder stimen og klarer os videre. Er moderat optimist, hvis man overhovedet kan kalde sig det.
Det kan man sagtens kalde sig. Jeg var moderat pessimist inden, nu tror jeg lidt mere på en kvartfinale.

Meget afhænger dog imo om, at truppen er så fuldtallig som muligt. Dvs Alba tilbage og ingen nye skader!

Stegen

Semedo piq umtiti alba
Jong
Rak arthur
Fati messi griez

Apropos skader, så fik jeg hverken læst eller hørt om Pique. Er han fit for fight i returkampen?

Den opstilling ville være, i min optik, tæt på det bedste vi kan stille med nuværende mandskab.
Læste tidligere (fra Cadena SER) at han skulle være klar til El Clásico.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rak har i min optik spillet sig af holdet... Puig kunne sagtens starte inde sammen med Arthur og De Jong.

Ja han er ung... men det er Fati da i endnu højere grad, og Puig har imponeret både på B holdet og stort set hver gang han har spillet på a holdet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 26, 2020 8:39 pm
Rak har i min optik spillet sig af holdet... Puig kunne sagtens starte inde sammen med Arthur og De Jong.

Ja han er ung... men det er Fati da i endnu højere grad, og Puig har imponeret både på B holdet og stort set hver gang han har spillet på a holdet.
I princippet enig. Vil bare prioritere erfaringen i en afgørende knockout kamp.

Fati imponerer mig heller ikke synderligt, men der er ikke andre.!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
ons feb 26, 2020 2:53 pm
Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 11:47 am
Norbit skrev:
ons feb 26, 2020 6:31 am
Lopezzz skrev:
ons feb 26, 2020 6:10 am
Fcuk Champions League, ligaen er altid vigtigst. CL er bare en bonus turnering.
Videre til Clasico
Jeg synes det er federe at vinde CL, måske fordi vi har et overtag på ligaen.. Eller i hvertfald har haft det. Vil gerne se os indhente Real på alle fronter, de har alt for længe levet på hvad de tidligere har opnået. + det betyder virkelig meget for spillerne at være med hvor det er sjovt i CL.
En CL titel i år vil med garanti give Messi samtlige personlige pokaler næste år, han vil distancere sig så meget fra de øvrige at han kan både han gå på pension med ro i sindet uden frygt for hans rekorder nogensinde bliver slået.
Jeg kan ikke lide CL pga korruption og den måde de trækker lod eller vælger hold.
Også hjemmebane fordel synes jeg ikke om.
Hvis de smider alle hold i en pulje/kasse og trækker en efter en så vil det være interessant for mig og meget mere fair lodtrækning.
Så vil det første hold der bliver trykket spille på hjemmebanen mod det næste hold osv osv... ;-)
Du er bange for korruption ifm at de vælger hold ud fra 2 bowler?? Så 1 pladserne fra puljespillet, får ingen fordel!

Jeg er enig med dig i, at ude/hjemmebanemål, ikke burde være der. Det er en ødelæggende regel.
INGEN hold skal have fordel i CL.
Alle 32 hold skal have samme vilkår fra starten.
Hvorfor skal hold fra mindre ligaer undervurderes?
F.eks hvorfor skal Austria Wien smides i pot 2, 3 ell 4??
De vandt østrigsk ligaen og Liverpool vandt engelsk liga. Begge hold er direkte kvalificeret til CL.
Austria Wien ryger i Pot 4 og Liverpool i Pot 1.
Det giver ingen mening.
Her opstår åbenlyst korruption fordi UEFA er ikke interesseret i at de mindre hold kommer i finalen.
De tjener ingen penge på Austria Wien. Og på den måde bliver Austria aldrig en stor klub.
Som sagt jeg vil have det ligesom i banko. En store pose med alle hold i den. Ryst posen godt og træk en efter en.
Afskaf udebanemål og hjemmebane fordel.
Så fucking simpelt og ingen ballade, ingen korruption.
De mindre hold får meget større chance til at komme i finalen og vinde det hele. Og når de tjener kassen så kan de også hente stjerner og blive endnu større. Jo flere klubber vokser jo større konkurrence og mere underholdning vi får
Det vil jeg kalde en fair turnering i min øjne ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Big boss må vi få en ny Napoli tråd eller skal vi fortsætte her?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 25/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Lopezzz skrev:
ons aug 05, 2020 5:46 pm
Big boss må vi få en ny Napoli tråd eller skal vi fortsætte her?
Big Boss haha. Den er oprettet nu 😃
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster