6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har godt nok oplevet nogle smertefulde nederlag de sidste par år. Vi falder og falder men vi rejser os igen og fortsætter. Der er ikke andet at gøre.
Lykken skal nok vende tilbage.
Forza Barca!!
MDCCCXCIX

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af MatVes93 »

Jeg har det præcis på samme måde som mange af jer andre mht præstationen. Kan godt være vi tabte og røg ud men det var grundet ren og skær uheld. Jeg mindes i hvertfald ikke at vi har haft så meget kontrol over Athletic på udebane under Valverde som vi havde igår under Setién.

Med Valverde følte jeg, at det var systemet og det taktiske der gjorde at spillerne så decideret ringe ud. I går røg vi ud alene pga uskarphed og det syntes jeg gør nederlaget langt mere tåleligt og giver samtidig håb for resten af sæsonen hvis uskarpheden kan rettes til og vi hele tiden kan fortsætte med at bygge mere og mere på, så er jeg sikker på at i når langt i CL ( kald mig bare jubeloptimist) men jeg er positiv overfor det hele!
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -jong.html

Godt nok ekstremt at det ikke blev dømt...!! :? :sørgelig: Hvilke vinkler sidder de med i det rum...???

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 1:54 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -jong.html

Godt nok ekstremt at det ikke blev dømt...!! :? :sørgelig: Hvilke vinkler sidder de med i det rum...???
Jeg fatter det heller ikke. VAR afgjorde det jo virkelig hurtigt i situationen. Som om de bare lige hurtigt så en enkelt vinkel som så var den forkerte. Amatører!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

whidgee skrev:
fre feb 07, 2020 2:00 pm
Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 1:54 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -jong.html

Godt nok ekstremt at det ikke blev dømt...!! :? :sørgelig: Hvilke vinkler sidder de med i det rum...???
Jeg fatter det heller ikke. VAR afgjorde det jo virkelig hurtigt i situationen. Som om de bare lige hurtigt så en enkelt vinkel som så var den forkerte. Amatører!
VAR kommunikation burde gøres tilgængelig efter kampe.
Som jeg forstår det, så er det stadig udelukkende op til dommeren at beslutte, om VAR skal tages i brug ved sådanne situationer, så i princippet kunne VAR sagtens have meddelt om et muligt straffespark, men hvis dommeren bare siger "nah, jeg så situationen, der var ikke noget", så sker der intet.
I en situation som denne ville det være rart at vide, om det var dommeren eller VAR der afgjorde det.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
fre feb 07, 2020 3:03 pm
whidgee skrev:
fre feb 07, 2020 2:00 pm
Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 1:54 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Video/video- ... -jong.html

Godt nok ekstremt at det ikke blev dømt...!! :? :sørgelig: Hvilke vinkler sidder de med i det rum...???
Jeg fatter det heller ikke. VAR afgjorde det jo virkelig hurtigt i situationen. Som om de bare lige hurtigt så en enkelt vinkel som så var den forkerte. Amatører!
VAR kommunikation burde gøres tilgængelig efter kampe.
Som jeg forstår det, så er det stadig udelukkende op til dommeren at beslutte, om VAR skal tages i brug ved sådanne situationer, så i princippet kunne VAR sagtens have meddelt om et muligt straffespark, men hvis dommeren bare siger "nah, jeg så situationen, der var ikke noget", så sker der intet.
I en situation som denne ville det være rart at vide, om det var dommeren eller VAR der afgjorde det.
Yep. Noget åbenhed tak.

Var det ikke netop konspirationer man ønskede at undgå og større gennemsigtighed, plus selvfølgelig større fairness!! :|

Imo også horribelt at hvert land/liga, mere eller mindre har forskellige VAR regler. :roll:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Helt vanvittigt vi ikke vandt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
fre feb 07, 2020 5:16 pm
Helt vanvittigt vi ikke vandt.
Ja, men også meget symptomatisk for et hold, hvor selvtilliden ligger på et, for et "storhold", ret lille sted. Efter decideret kvalitet, er det vel det næst vigtigste for ethvert fodboldhold!!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

kklaus skrev:
fre feb 07, 2020 2:40 pm
Fuldstændig enig! Glemmer aldrig da jeg så dem ovre i Parken mod FCK, hvor de alle bare sjasker ud af banen ved sidste fløjt.... Utroligt man ikke kan bruge 2 min på de fans, som er den reelle grund til at de kan tjene millioner om ugen! Respektløst
Forumlegende

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Daluigi skrev:
lør feb 08, 2020 12:17 am
kklaus skrev:
fre feb 07, 2020 2:40 pm
Fuldstændig enig! Glemmer aldrig da jeg så dem ovre i Parken mod FCK, hvor de alle bare sjasker ud af banen ved sidste fløjt.... Utroligt man ikke kan bruge 2 min på de fans, som er den reelle grund til at de kan tjene millioner om ugen! Respektløst
Havde de vist deres taknemlighed for alle de fans, så havde de også knoklet røven ud af bukserne mod Roma og Liverpool. Eller sagt på en anden måde, hvis de bare viser taknemlighed ved at gå på banen og give 100% hver gang så ville jeg være tilfreds, men at de levere 70-80% indsats og regner med at fansene ikke er efter dem.. det kan de godt glemme.

En anden ting er at vi mangler ledere på det her hold, det er kaptajnens ansvar at få spillerne til at takke af. Her er Messi simpelthen ikke "dygtig" nok. Husker tydeligt, hvordan en middelmådig spiller som Per Mertesacker fik skældt Özil ud. Eller Puyol der skældte Alves ud for at fejre en scoring for meget. Alle de spillere der skal have de her roller er kyllinger hos os. Messi ville aldrig nogensinde kunne skælde en medspiller ud for sådan noget. Pique tænker mere på sine forretninger end fodbold. Busquets vil helst ikke være i rampelyset. Alba skal bare holde sin kæft, ellers får han nok et gult kort mere. Hvad er der så tilbage? Kun Mats og Suarez. Suarez kunne jeg godt se piske en stemning op, men ikke som en leder. Mats er til gengæld den eneste jeg ser værdig som kaptajn.

I Guardiola tiderne havde vi mandfolk som: Puyol, Valdes, Alves, Marquez, Eto'o, Sylvinho, (ja, ham kunne jeg godt lide for at give 100% altid), Yaya, Henry. Nu har vi en flok tøsedrenge der snakker om mental krise så snart de kommer i modvind. Ved godt det ikke kan "sammenlignes" 1-til-1, men jeg husker at jeg tit snakkede med mine venner om at Barca havde kaptajner på holdet. Alle spillere var kaptajner for deres landholds. I dag har vi kun Messi - og det ikke fordi han er født leder, men fordi han er den bedste nogensinde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Norbit skrev:
lør feb 08, 2020 2:26 am
Daluigi skrev:
lør feb 08, 2020 12:17 am
kklaus skrev:
fre feb 07, 2020 2:40 pm
Fuldstændig enig! Glemmer aldrig da jeg så dem ovre i Parken mod FCK, hvor de alle bare sjasker ud af banen ved sidste fløjt.... Utroligt man ikke kan bruge 2 min på de fans, som er den reelle grund til at de kan tjene millioner om ugen! Respektløst
Havde de vist deres taknemlighed for alle de fans, så havde de også knoklet røven ud af bukserne mod Roma og Liverpool. Eller sagt på en anden måde, hvis de bare viser taknemlighed ved at gå på banen og give 100% hver gang så ville jeg være tilfreds, men at de levere 70-80% indsats og regner med at fansene ikke er efter dem.. det kan de godt glemme.

En anden ting er at vi mangler ledere på det her hold, det er kaptajnens ansvar at få spillerne til at takke af. Her er Messi simpelthen ikke "dygtig" nok. Husker tydeligt, hvordan en middelmådig spiller som Per Mertesacker fik skældt Özil ud. Eller Puyol der skældte Alves ud for at fejre en scoring for meget. Alle de spillere der skal have de her roller er kyllinger hos os. Messi ville aldrig nogensinde kunne skælde en medspiller ud for sådan noget. Pique tænker mere på sine forretninger end fodbold. Busquets vil helst ikke være i rampelyset. Alba skal bare holde sin kæft, ellers får han nok et gult kort mere. Hvad er der så tilbage? Kun Mats og Suarez. Suarez kunne jeg godt se piske en stemning op, men ikke som en leder. Mats er til gengæld den eneste jeg ser værdig som kaptajn.

I Guardiola tiderne havde vi mandfolk som: Puyol, Valdes, Alves, Marquez, Eto'o, Sylvinho, (ja, ham kunne jeg godt lide for at give 100% altid), Yaya, Henry. Nu har vi en flok tøsedrenge der snakker om mental krise så snart de kommer i modvind. Ved godt det ikke kan "sammenlignes" 1-til-1, men jeg husker at jeg tit snakkede med mine venner om at Barca havde kaptajner på holdet. Alle spillere var kaptajner for deres landholds. I dag har vi kun Messi - og det ikke fordi han er født leder, men fordi han er den bedste nogensinde.
Helt helt enig! Der mangler virkelig en der kan få gang i spillerne. Pep stod og råbte, skreg og instruerede på sidelinien, mens man havde Puyol der var efter spillerne på banen. Under Valverde sad han og squattede og Messi går stille og rolig rundt. Jeg tror nu nok at Messi er en leder, og af de ting man har set i serien på Rakuten, kan man også se han er en leder. Men jeg tror ikke han er den leder der egentlig er brug for.
Ter Stegen kan jeg også sagtens se som anfører. Han er iskold. Og så er han bare en utrolig sympatisk fyr virker det til. Han er jo egentlig det Barca DNA vi kender.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/2 Athl. Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Suarez skal aldrig være hold anfører. Han vil forvandle spillerne til kannibaler :lol:


Ny kamptråd, tak.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster