2/2 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Drake »

Rigtig god første halvleg med flot spil, og så fedt med to mål til Fati, og super kamp af Semedo :glad:

Men skidt anden halvleg, vi holder ikke koncentrationen og intensiteten oppe :thumbdown:

Men generelt gode takter, så det skal nok blive godt når Setien har fået flere kampe :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Norbit »

B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Jeg er enig med Whidgee her. Vi har altså haft nogle kampe under Valverde hvor man tænkte: Okay vi er på rette spor.
Med Valverde var vi stort set uovervindelige på hjemmebane. Vi spillede kedeligt ja, men ofte endte vi med at score 3-4 mål. I dag var vi helt ved siden af. Setien skal have de her drenge til at øve afslutninger. I CHL får du ikke 8-9 store chancer til at score 1-2 mål. Der skal du spise for ikke at blive spist.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af A$AP »

Messi skal nok score igen. Man kan godt fornemme hvad Setien vil med det her hold, rent offensivt. De Jong synes jeg dog ikke spiller specielt godt i øjeblikket. Han skal i gang igen. Ham og Arthur. Vi kan ikke bruge Rakitic til noget, hvis vi vil vinde trofæer. Vores problem er ligesom under Valverde, at vi sløser alt for meget,det og vores defensiv. Alt for mange gange mister vi koncentrationen i vigtige momenter.

Vi slår Napoli komfortabelt, alt afhængig af lodtrækningen får vi dog en afklapsning af de helt store i runden efter. Det er altså lige rundt om hjørnet. En træner som Setien, som har så omfattende et syn på fodbold skal mindst have én pre-season med en trup som denne her. Det har han desværre bare ikke.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Daluigi »

B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Folk er bare frustrerede lige nu. Alle der kan se formationer og spilmønstre på en fodboldbane kan se vi ikke er i nærheden af at spille på samme måde som under Valverde. Men når vi ikke scorer på de store chancer vi skaber, så bliver det shaky når Levante går all in de sidste 20 min og presser højt uden at have noget at miste.
Vi skulle have lukket den her kamp efter en time.

Men man husker godt nok dårligt, hvis man mener dette her mindede om Valverdebold!! Bare fordi det var dårligt, betyder ikke at det var ens.

Med Valverde har man jo decideret set os blive trykket ned under græstæppet pga vi pragmatisk forsøger at køre en føring hjem! Her var man da aldrig i tvivl om at spillerne gik efter 3-0 hele tiden.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

Norbit skrev:
man feb 03, 2020 12:04 am
B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Jeg er enig med Whidgee her. Vi har altså haft nogle kampe under Valverde hvor man tænkte: Okay vi er på rette spor.
Med Valverde var vi stort set uovervindelige på hjemmebane. Vi spillede kedeligt ja, men ofte endte vi med at score 3-4 mål. I dag var vi helt ved siden af. Setien skal have de her drenge til at øve afslutninger. I CHL får du ikke 8-9 store chancer til at score 1-2 mål. Der skal du spise for ikke at blive spist.
Præcis. Jeg husker nemlig netop en hel del halvlege under Valverde hvor vi sad og tænkte - det her ligner sku noget. For så at pisse det hele væk i anden halvleg. Præcis som i dag. Levante havde jo masser af kæmpe chancer og kunne med lidt held godt have scoret flere mål. Det er fint nok at Setién i sekvenser formår at spille godt, men det ændrer ikke på at man IGEN falder helt sammen og kollapser i en halvleg. Det har intet med formation, taktik eller træner at gøre. Det handler om spillerne og deres mentalitet

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
søn feb 02, 2020 10:41 pm
Lopezzz skrev:
søn feb 02, 2020 10:39 pm
Jeg skriger af glæde pga Fati. Han er 100% klar til at blive i angrebet fra nu af :clap:
Roooolig nu. Det er stadigvæk "kun" Levante på hjemmebane. Han var skidt mod Valencia. Vi puster ham selv op, og når han så ikke leverer så sviner vi ham til. :D Han er kun 17, synes man skal tage det lidt med ro.
Men jeg kan se at han allerede falder naturligt ind på holdet. Han er hurtig og han har selv lysten til at spille hele tiden. Ligesom da Messi startede. Han var også ung den gang
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Norbit »

Daluigi skrev:
man feb 03, 2020 12:05 am
B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Folk er bare frustrerede lige nu. Alle der kan se formationer og spilmønstre på en fodboldbane kan se vi ikke er i nærheden af at spille på samme måde som under Valverde. Men når vi ikke scorer på de store chancer vi skaber, så bliver det shaky når Levante går all in de sidste 20 min og presser højt uden at have noget at miste.
Vi skulle have lukket den her kamp efter en time.

Men man husker godt nok dårligt, hvis man mener dette her mindede om Valverdebold!! Bare fordi det var dårligt, betyder ikke at det var ens.

Med Valverde har man jo decideret set os blive trykket ned under græstæppet pga vi pragmatisk forsøger at køre en føring hjem! Her var man da aldrig i tvivl om at spillerne gik efter 3-0 hele tiden.
Jeg husker tydelige kampen mod Real Betis på hjemmebane under Valverde. Der spillede vi flot fodbold. Det er ikke fordi vi aldrig har set flot fodbold under Valverde. Det kom bare sjældent. Kampen i dag kunne sagtens have været en af de kampe under Valverde. Så vildt var det altså hellere ikke. Jeg håber, at der er meget mere at komme efter. Håber sku ikke at det her er det endelige niveau under Setien, for så er vi på skideren.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af B-Freak »

whidgee skrev:
man feb 03, 2020 12:09 am
Norbit skrev:
man feb 03, 2020 12:04 am
B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Jeg er enig med Whidgee her. Vi har altså haft nogle kampe under Valverde hvor man tænkte: Okay vi er på rette spor.
Med Valverde var vi stort set uovervindelige på hjemmebane. Vi spillede kedeligt ja, men ofte endte vi med at score 3-4 mål. I dag var vi helt ved siden af. Setien skal have de her drenge til at øve afslutninger. I CHL får du ikke 8-9 store chancer til at score 1-2 mål. Der skal du spise for ikke at blive spist.
Præcis. Jeg husker nemlig netop en hel del halvlege under Valverde hvor vi sad og tænkte - det her ligner sku noget. For så at pisse det hele væk i anden halvleg. Præcis som i dag. Levante havde jo masser af kæmpe chancer og kunne med lidt held godt have scoret flere mål. Det er fint nok at Setién i sekvenser formår at spille godt, men det ændrer ikke på at man IGEN falder helt sammen og kollapser i en halvleg. Det har intet med formation, taktik eller træner at gøre. Det handler om spillerne
Jeg synes jo netop IKKE vi pisser det hele væk i dag.

Vi kommer ud med en gamelan og skaber de chancer vi skal med korte pasninger og genpres.

Under Valverde havde vi hovedløst sparket lange bolde frem til de 2 forreste og håbet Messi havde skabt noget.

Selv de halvlege hvor vi spillede godt med Valverde var det ikke som Barcelona skal spille og det synes jeg vi langsomt nærmer os nu.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af whidgee »

B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:11 am
whidgee skrev:
man feb 03, 2020 12:09 am
Norbit skrev:
man feb 03, 2020 12:04 am
B-Freak skrev:
man feb 03, 2020 12:00 am
whidgee skrev:
søn feb 02, 2020 11:58 pm
Bekymrende med den anden halvleg. Som andre også har skrevet herinde så kunne det lige så godt have været en kamp under Valverde. Vi har også spillet flotte halvlege under Valverde, hvor vi så pludselig spiller elendigt i anden halvleg. Og så hjælper det jo også at vi møder et hold der ikke pakker sig.

Gode sekvenser i første halvleg og godt spil. Men jeg er slet ikke overbevist.
Jeg er altså SLET ikke enig?

Under Valverde havde vi intet genpres lavet og havde stået tilbage hele 2. Halvleg og sparket lange bolde.
Jeg er enig med Whidgee her. Vi har altså haft nogle kampe under Valverde hvor man tænkte: Okay vi er på rette spor.
Med Valverde var vi stort set uovervindelige på hjemmebane. Vi spillede kedeligt ja, men ofte endte vi med at score 3-4 mål. I dag var vi helt ved siden af. Setien skal have de her drenge til at øve afslutninger. I CHL får du ikke 8-9 store chancer til at score 1-2 mål. Der skal du spise for ikke at blive spist.
Præcis. Jeg husker nemlig netop en hel del halvlege under Valverde hvor vi sad og tænkte - det her ligner sku noget. For så at pisse det hele væk i anden halvleg. Præcis som i dag. Levante havde jo masser af kæmpe chancer og kunne med lidt held godt have scoret flere mål. Det er fint nok at Setién i sekvenser formår at spille godt, men det ændrer ikke på at man IGEN falder helt sammen og kollapser i en halvleg. Det har intet med formation, taktik eller træner at gøre. Det handler om spillerne
Jeg synes jo netop IKKE vi pisser det hele væk i dag.

Vi kommer ud med en gamelan og skaber de chancer vi skal med korte pasninger og genpres.

Under Valverde havde vi hovedløst sparket lange bolde frem til de 2 forreste og håbet Messi havde skabt noget.

Selv de halvlege hvor vi spillede godt med Valverde var det ikke som Barcelona skal spille og det synes jeg vi langsomt nærmer os nu.
Det havde også været kedeligt hvis vi var enige :mrgreen: Men vi kan helt sikker være enige om at Setién skal have noget mere tid og have en fair chance for at præge holdet. Jeg ytrer bare min bekymringer og min syn på kampene indtil videre. Håber jeg tager fejl

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af B-Freak »

Jeg er Laaaangt mere bekymret for Messi og hans nuværende form.

Uden en 9'er skal ham om nogen score nogle mål og han er hamrende uskarp og har været det i et godt stykke tid nu.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
man feb 03, 2020 12:10 am
Norbit skrev:
søn feb 02, 2020 10:41 pm
Lopezzz skrev:
søn feb 02, 2020 10:39 pm
Jeg skriger af glæde pga Fati. Han er 100% klar til at blive i angrebet fra nu af :clap:
Roooolig nu. Det er stadigvæk "kun" Levante på hjemmebane. Han var skidt mod Valencia. Vi puster ham selv op, og når han så ikke leverer så sviner vi ham til. :D Han er kun 17, synes man skal tage det lidt med ro.
Men jeg kan se at han allerede falder naturligt ind på holdet. Han er hurtig og han har selv lysten til at spille hele tiden. Ligesom da Messi startede. Han var også ung den gang
Hvilken 17-årig har ikke lyst til at spille på barcas hold. Min pointe er bare, at man skal passe på ham. Des større forventninger vi har til ham, des mere bliver vi skuffet når det ikke fungere for ham. Her skal vi huske at han er 17.

Der har været mange spillere som har fået senior debut som 17 årige, men som så er blevet total uduelige fordi vi pustede dem sindsygt meget op (Bojan, Jefferson, Tello, Adama, Dølle, ja you name it). Messi er one of a kind. Fati er slet ikke i nærheden af det niveau som Messi var på. Det er fuldkommen usammenligneligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
man feb 03, 2020 12:15 am
Lopezzz skrev:
man feb 03, 2020 12:10 am
Norbit skrev:
søn feb 02, 2020 10:41 pm
Lopezzz skrev:
søn feb 02, 2020 10:39 pm
Jeg skriger af glæde pga Fati. Han er 100% klar til at blive i angrebet fra nu af :clap:
Roooolig nu. Det er stadigvæk "kun" Levante på hjemmebane. Han var skidt mod Valencia. Vi puster ham selv op, og når han så ikke leverer så sviner vi ham til. :D Han er kun 17, synes man skal tage det lidt med ro.
Men jeg kan se at han allerede falder naturligt ind på holdet. Han er hurtig og han har selv lysten til at spille hele tiden. Ligesom da Messi startede. Han var også ung den gang
Hvilken 17-årig har ikke lyst til at spille på barcas hold. Min pointe er bare, at man skal passe på ham. Des større forventninger vi har til ham, des mere bliver vi skuffet når det ikke fungere for ham. Her skal vi huske at han er 17.

Der har været mange spillere som har fået senior debut som 17 årige, men som så er blevet total uduelige fordi vi pustede dem sindsygt meget op (Bojan, Jefferson, Tello, Adama, Dølle, ja you name it). Messi er one of a kind. Fati er slet ikke i nærheden af det niveau som Messi var på. Det er fuldkommen usammenligneligt.
Selvfølgelig skal vi tage det roligt med ham og jeg har heller ikke nogen forventninger, ikke før han bliver mindst 23-24 år gammel. Og her forventer jeg ikke ny Messi men måske en Eto'o type.
Jeg har aldrig nogensinde kritiseret ham for noget. Det er kun trænerens job. Synes at han skal bare spille fordi han nyder det hver gang.
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Skydefinten »

Så ikke første halvleg, men anden..puha. Arrogance fra højeste skuffe.

Dejligt, med et par Fati-goal. Grisen rammer ikke dagen, ej heller Leo, på trods af de 2 assists. Leo's afslutninger begynder at se lidt forkølede ud, og han var lidt for ego efter min smag igen i går.

Man frygter allerede Betis Sevilla ude næste søndag. Kan ikke se andet, end at vi smider point der. :crazy:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af B-Freak »

Quique Setién: "I am happy with many things, but obviously not with everything. I think we have allowed Levante to have too many shots."

Setién: "This club always has to win. Now we have a very difficult Copa del Rey game to focus on."

Setién: "Ansu is a boy who is emerging, who has great potential and does things very well. Obviously today he has had a historic day, not only for goals, but also for his defensive work. He has a promising future and we will help him to continue growing."

Setién: "Discarded the 3-5-2 formation? We will vary a lot throughout the season. We are seeing what each player gives us and we are accumulating information that will serve us later to refine a little more. You will see changes."

Setién: "I don't know why the second half has been bad. If we don't finish our chances, they will get them."

Setién: "We are improving many aspects; today we played well from the back."

Setién: "We have the best goalkeeper in the world. He is so calm, it's almost like he has no fear whatsoever."

Setién: "I am not completely satisfied, I never am, but I liked the team today, I think we have done quite well."

Setién: "Semedo was great today. He utilized the space and defended well."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Daluigi »

Semedos bedste kamp i en Barcatrøje. Det må jeg sige.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster