14/8 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

The humiliation and embarrassment against Bayern will have consequences for the Barça squad: with few exceptions (ter Stegen, Lenglet, de Jong and Messi), the whole team is on the market. [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Dytrax »

Guardiola skrev:
søn aug 16, 2020 2:52 pm
Det er et mørkt kapitel, der bliver tilføjet Barcas historie for tiden. Det er efter min mening lidt naivt at tro, at der skal en eller flere stjerner til udefra, for at løse problemerne. Der er noget grundlæggende galt med indstilling og mentalitet, der manglere ledere på og uden for banen, der mangler kulturbærere og hårdt arbejde. ALLE i klubben skal se inddad, og jeg tror vi er nødt til at indse, at det gavnlige på lidt længere sigt vil kræve ydmyghed og formentlig et par hårde år. Der findes ikke et Quick fix.

Messi er med afstand den bedste spiller i historien, og stadig en helt afgørende spiller for os... jeg tør næsten ikke sige det, men jeg tror nogle af problemerne ligger i, at han har vokset sig større end klubben. For mig at se er det tydeligt, at der bliver hevet trænere ind for at please, ikke for at sætte sig i respekt. Messis status er man nødt til at se på ærligt og med åbne øjne, og Messi bliver nødt til at være ydmyg, og se dig selv som en (omend ekstremt vigtig) brik i et større puslespil. Vi har set det flere gange, men når båden tager vand ind, er det så ekstremt vigtigt at nogle råber de andre op og organiserer mandskabet. Den mand er Messi ikke, og de duer ikke at de andre henter spande til Messi, og tror han egenhændigt skal løse problemerne.

Bartomeu skal ud hurtigt muligt, der er selvsagt, og Abidal med flere skal samme vej. Herefter forventer jeg, at et ny præsident kommer med en langsigtet, realistisk og bæredygtig flerårsplan, som adresserer de åbenlyse problemer uden brug af utopisk Quick fix
Der mangler i dén grad ledere, på og udenfor banen. Der mangler en Puoyl, der ikke alene leder tropperne på banen, men som du også skriver, bærer faklen videre.
Oppefra og ned, er der sket en forråelse af værdier. De er ikke gået tabt, men det er nødvendigt med omfattende, strukturelle ændringer.
Man kan ikke bygge et nyt hus på et skævt og glidende underlag.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Tror desværre ikke man kan adskille Messi og de øvrige fra den gamle garde.
Hvis vi fjerner piq, bussi, alba, suarez, rak, vidal og henter flere yngre og uprøvede ind, så tror jeg ikke Messi ønsker at stå som den der levende legende, som skal guide og gå forrest.
Imo er det dem alle, eller ingen (måske 1 eller 2) der afskibbes. Det handler også lidt om menneskelige relationer som selvfølgelig.også influrerer på dynamikken i truppen, som vi alle ved :? :|

Tror dog ikke ovenstående sker, blot min holdning.

Nej en Neymar ændrer selvfølgelig ikke det hele, slet ikke. Neymar kan dog godt ændre noget uden at kunne ændre alt.

Vi mangler i højere grad løbestærke, hurtige folk. Også lidt mere fysik, samt en væsentlig mere aggressiv og intens tilgang.
Når man ikke længere er et fuldblods pasnings og teknisk stærkt hold, så skal man altså ha noget speed og aggressivitet i det mindste.

Samt mod!! Vi har intet mod. Vi er som.porcelæn :sad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/8 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

Ny kamptråd, tak :mrgreen:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster