25/5 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Rakitic der lige roser Valverde. Men jeg er vel stadig konspirationsteoretiker når jeg siger at den gamle garde elsker ham fordi alt er komfortabelt.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Rb88 »

Hvis man vil se en af holdets "stjerner" kan man jo passende tage til Kastrup lufthavn snart. Tænker Wass lige kan fiske Coutinho op af lommen når han lander

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

Skuffende hvis Valverde fortsætter. Udsigten til endnu en hel sæson med pragmatisk fodbold er til at allerede blive træt over.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Drake »

Kvoller skrev:Pinligt pinligt pinligt. Det her viser da om noget, at taktikken hedder "lad os se hvad Messi finder på". Og jeg ved godt Suarez og Dembele ikke er med, men det gør det ikke meget bedre. Det er blevet pisset væk det hele. En liga pokal mod et historisk ringe Real-hold, en CL semi hvor man blev kørt ud på røv og albuer. En Copa finale, hvor man spiller lidt til højre og venstre og ser hvad Messi gør.

Jeg fatter ikke man kan forsvare Valverde, det har givet titler ja, men det har mere været Messis fortjeneste end Valverde. Hvis Real kommer ud med bare lidt gejst næste år, så bliver det virkelig svært.
Du rammer spot on her, helt enig
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Alias-A »

Vores spillere og Barto:

Billede
93' Iniesta

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Champione »

Uhyggeligt at se Albas formnedgang efter hans forlængelse.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Det handler nok nærmere om det antal minutter han har spillet. Også derfor vi skal have en reserve ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Det handler nok nærmere om det antal minutter han har spillet. Også derfor vi skal have en reserve ind.
Ja, vi har virker møre, trods mange hvil her mod slutningen.
Men den gamle frase med at vinde mesterskabet meget tidligt ikke nødvendigvis skærper fokus i den andre turneringer holder meget godt stik for os i denne sæson.

Men jeg har ikke kunne kende Busquets og Alba her mod slutningen. Absurd bundniveau.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror det er en kombination af gamle ben og noget mentalt. Vi må se hvordan det bliver løst...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Busquets’ form nedgang er pga. måden, man spiller på, eller det tror jeg.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af whidgee »

Jeg tror ikke at det afgørende for vores kollaps er den måde vi spiller på eller om vi har Valverde eller en anden som træner. Havde vi haft spillere i topform og med motivation kunne vi sagtens have vundet det hele med Valverde eller en anden træner. Problemet har været alle de spillere som har spillet skidt og underpræsteret. Og det er altså mange.

Når man har spillere som Busquets, Alba, Sergi Roberto, Coutinho og Rakitic som i SAMME kamp spiller dårligt, så er det altså umuligt at gøre noget uanset hvilken træner man har. I mange kampe er det hele vores midtbane som laver børnefejl og smider bolden væk.

Der skal nyt blod til. Nye sultne spillere. Ny konkurrence. Og så skal vi skille os af med nogle spillere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Men det er jo langt fra kun i går, at de spillere har spillet dårligt. Busquets, Rakitic og Roberto har været dårlige hele sæsonen. Dembele og Coutinho ligner stadigvæk nogle der lige er kommet til klubben. Det er ting der i sidste ende falder tilbage på Valverde, og det skal det også. Vi har brugt latterligt mange penge de sidste 2-3 år til at forstærke holdet. I går forsøgte han sig igen med den der latterlige Sergi Roberto og Semedo konstellation. Han har ikke lært noget af sin første sæson. Det er jo helt basale fejl han gang på gang laver. Og så skifter han først Rakitic ud efter 75 minutter, efter først at have skiftet Arthur ud. Og vigtigst af alt, så spiller vi jo bare dårligt fodbold.

Og hvor længe kan man blive ved med at snakke om, at de er umotiverede. Det er sgu da trænerens job at motivere dem eller sende dem af helvede til og udelade dem fra kampene.
Valverde: "Difficult to continue? Look, coaches are always willing to turn things around, if they give me a choice between getting eliminated in the final or getting eliminated in the quarterfinals or eighths I prefer to get eliminated in the final."
Og hvad kan man bruge det her til? ''Jeg vil hellere ryge ud i finalen, end i kvartfinalen''. Måske det har noget at gøre med, hvorfor vores spillere går rundt og ligner en flok kyllinger, når vi kommer bagud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

De gjorde det også før Valverde kom til... Det er for letkøbt at tro at det ændre sig med en ny træner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Og så skal semedo forresten sælges. Han er så ufatteligt ringe. Jeg vil hellere se Roberto tabe samtlige dueller defensivt men vide at han ikke smider bolden væk og samtidig kan producere bare en smule offensivt. Semedo kan intet når han kommer over midten og hver gang han modtager bolden ligner det han går i panik.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Respekt for Valencia. Vi kæmpede men vi kan ikke vinde hver eneste gang. I er godt klar over at det modsatte hold har også 11 professionelle fodboldspillere som ønsker det samme som os.
Godt at den her sæson er slut. Den var lang og uforudsigelig. Der var mange gode og dårlige minder.
JEG ER TILFREDS.
Men jeg bliver sindssyg skuffet hvis Messi ikke vinder CL Player Of The Year og BDO.
Ingen er i nærheden af ham i denne sæson.

Livet går videre og jeg glæder mig til næste sæson.
Visca Barca! ♡
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster