25/5 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Valencia
Copa del Rey finale
25. Maj - kl. 21.00
TV: 6'EREN
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Med en sejr bliver det 5. CDR titel i træk og en historisk rekord. Men men men vi plejer at fucke op når det gælder rekorder lige som den gang vi missede chancen for at være ubesejret i 38 kampe.
Bare vi ikke taber 4:0 :grin:
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg har haft svært ved at komme mig over skuffelsen fra CHL - ikke haft lyst eller glæde til at se fodbold eller se frem mod næste sæson. Hjælper så heller ikke på det at man ved den Liverpool kamp vil blive nævnt de næste 25 år når der skal snakkes om comebacks , vilje og sult I studiet.

Nå - men nu med denne copa del rey finale så begynder der alligevel at komme lidt gløder frem igen.
En double vil stadig være en stor sæson. Det er ikke noget man skal glemme at værdsætte - og 5 år I træk vil være noget ekstra. Det ville være en dejlig afslutning på sæson som trods alt har budt på flere opture end nedture.

Barca vinder 3-1. Lad os alle gå på sommerferie med en triumf på nethinden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Det var så forfærdelig med den Levante kamp, hvor Messi også lige skulle spares for en showkamp i Sydafrika... :-o

Kan stadig tage mig i hvor mareridts agtigt d 7 maj i Liverpool var...at vi ikke satte bare en enkelt ind. Chancerne var det jo!! Kunne have været så perfekt ovenpå Reals dominans :sad:

Ja, sorry for the recap, men der kommer til at gå en rum tid, før det sår forsvinder.

Finalen her: Tror vi taber. Valencia er svære og sultne. Vi er møre og stadig nedtrykte, tror jeg.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Er der nogen update på Arthur og Dembele? Vi er uden Suarez og Ter Stegen, og så afhænger det vel også af om Semedo er ovenpå igen efter han slog hovedet.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

PuyolErGud skrev:Er der nogen update på Arthur og Dembele? Vi er uden Suarez og Ter Stegen, og så afhænger det vel også af om Semedo er ovenpå igen efter han slog hovedet.
Semedo skulle være klar og af hvad jeg har læst, så er Arthur og Coutinho begyndt at træne med igen mens Dembélé sandsynligvis ikke bliver klar.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Hvis vi taber, er der nok en eller anden lille procent for at Valverde ryger. Håber vi vinder, tager 5 års rekorden, får en double og løfter trofæet, men for filan, hvor er jeg træt af slav squat.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg glæder mig. Men valencia er farlige...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Messi and Pique to do press conference tomorrow pre-Copa final alongside Valverde. I make it Messi’s first Barca press conference since CL semifinal vs. Bayern in 2015.

Tror det bliver noget ala; “Vi skal stå sammen i den her tid, vi tror på træneren” osv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er vel fair? Eller skal de sige at Valverde skal fyres og rak/suarez skal sælges?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
Messi and Pique to do press conference tomorrow pre-Copa final alongside Valverde. I make it Messi’s first Barca press conference since CL semifinal vs. Bayern in 2015.

Tror det bliver noget ala; “Vi skal stå sammen i den her tid, vi tror på træneren” osv.
Helt enig.
"Vi har fuld tillid til træneren og siger tak for fast spilletid til vores venner, på trods af en noget svingende formkurve. It is what it is ..."

Og når det så er sagt, håber jeg, inderligt, at tilgangen af nye spillere, vil kunne give en klar idé om Valverdes filosofi, for den har jeg ikke regnet ud endnu. Ud over, at den nok er noget ala:

"Spil bolden til Messi. Los bolden ud af forsvaret og ikke noget med risikable afleveringer frem i banen." :mrgreen:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Jeg ville ønske de lossede den ud af forsvaret. Busquets spiller den tilbage til forsvaret i stedet.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Tello skrev:Jeg ville ønske de lossede den ud af forsvaret. Busquets spiller den tilbage til forsvaret i stedet.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.
Jeg håber, at tilgangen af de Jong betyder at der bliver mere fremdrift i midtbanen, hvor vi i den grad har haltet.
Raki har givet os det bedste han kunne og set herfra, burde han blive sendt videre. Med tak, flag og jubel. Han har, trods alt, leveret gode ting, men jeg synes, at tiden er inde til en revitalisering af holdet.

Og med hensyn til vores træner, er jeg på ingen måde tilhænger af Valverde, selv om jeg godt forstår, at vundne mesterskaber og tilfredse spillere, er vigtige.
Men spillet ... De sene, nærmest nytteløse udskiftninger og manglen på reaktion i det hele taget, går mig på.

"Det er hvad det er," er ikke en acceptabel tilgang, når man 2 gange i streg ekspederes ud på røv og albuer. Og slet ikke, når det sker ved at et solidt forspring formørkes og spillerne ser omtrent lige så opsatte ud som deprimerede bedemænd til en kiste-kongres.

Det sagt, håber jeg at holdet i den grad modbeviser gamle tvivle-Franz her.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Dytrax skrev:Jeg håber, at tilgangen af de Jong betyder at der bliver mere fremdrift i midtbanen, hvor vi i den grad har haltet. Raki har givet os det bedste han kunne og set herfra, burde han blive sendt videre. Med tak, flag og jubel. Han har, trods alt, leveret gode ting, men jeg synes, at tiden er inde til en revitalisering af holdet.
Håber jeg også. Håber også at Arthur bliver sin skade kvit og finder formen. Første sæson har været hård ved ham, men håber han er mere hærdet næste sæson. En midtbane med en velfungerende Arthur plus De Jong ville være for vild. Så har Rakitic eller Vidal ingen plads i startopstillingen længere imo. Håber de giver Busquets lidt ro også. Han begår oftere og oftere panikhandlinger, og tænker det måske bliver bedre med to så løbestærke, boldsikre spillere. Han var også en anden spiller under Xavi og Iniesta end hvad han er nu. Han har mistet farten og midtbanen har været kaotisk og uden sammenhæng. Håber det hele vender tilbage til ham.

Og er fuldstændig enig omkring Ernie. Manden giver mig hovedpine.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Rb88 »

Nu siger jeg det lige hurtigt Tello. Din nye "signatur" irriterer mig grænseløst når den står i bunden af hvert eneste opslag og som var det en alm tekst. Please revurder om den er nødvendig [emoji16]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster