25/5 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Pinligt pinligt pinligt. Det her viser da om noget, at taktikken hedder "lad os se hvad Messi finder på". Og jeg ved godt Suarez og Dembele ikke er med, men det gør det ikke meget bedre. Det er blevet pisset væk det hele. En liga pokal mod et historisk ringe Real-hold, en CL semi hvor man blev kørt ud på røv og albuer. En Copa finale, hvor man spiller lidt til højre og venstre og ser hvad Messi gør.

Jeg fatter ikke man kan forsvare Valverde, det har givet titler ja, men det har mere været Messis fortjeneste end Valverde. Hvis Real kommer ud med bare lidt gejst næste år, så bliver det virkelig svært.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Rygter om at Valverde siger op om lidt... Shit. Så bliver der knald på over sommeren!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

8 sider i en finaletråd... Vidner også om at holdet ikke leverer underholdning længere. Messi er det magiske. Spillet og filosofien er fuldstændig intetsigende. Vi forsøger at spille kontrollerende defensivt, men vi lukker mål ind i BUNKEVIS. Vi genpresser ikke, fordi træneren bruger langsomme spillere til sit kontrollerende fodbold, som på ingen måde er kontrolleret.

Ronaldos største bedrift vil alle dage være, at være blevet sammenlignet med Messi.
Messis største bedrift er at have høstet SÅ mange titler under Valverde.
Forumlegende

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Rygter om at Valverde siger op om lidt... Shit. Så bliver der knald på over sommeren!
Please ja! Men det er dog også et nemt rygte at starte, efter sådan en måned.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Rygter om at Valverde siger op om lidt... Shit. Så bliver der knald på over sommeren!

Som du har hvor fra???

Altså, har han lidt nosser, så siger han "sorry, jeg tager den, det er mig.."
Senest rettet af Antimadridista lør maj 25, 2019 11:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Hvis en tabt CdR gør at Valverde siger op.

A small price to pay for salvation!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

Resultatet af denne kamp burde ikke have indflydelse på om Valverde får lov at blive eller ej. Valverde burde være smidt på porten efter sidste sæson, hvor det var tydeligt, hvilken spillestil han repræsenterer og dyrker.

Lad os gå begejstringen tilbage i vores spil!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Rygter om at Valverde siger op om lidt... Shit. Så bliver der knald på over sommeren!
Nemt at være bagklog nu men har faktisk gået lidt med tankerne om at udtalelserne om Valverde bare for ikke at skabe postyr op til en finale og for at der ikke var uro omkring klubben hvis man stod i nogle vigtige spiller handler

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi skal passe på med at tro at en ny træner er løsningen alene. Holdet står mellem at man skifter markant ud eller forsøger at få det sidste ud af den gyldne generation. Det er meget nemt at snakke om at Messis sidste år er spildt på dårlig fodbold og ingen cl men det kan blive meget værre.

Men nu må vi se. Det bliver spændende at følge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Gudskelov, hvis vi slipper for pragmatikeren. Indsatsen har resultatmæssigt været god, men spillet ...

Og med hensyn til resultater, har holdet, med Valverde ved roret, givet et par af de tungeste oplevelser.

"Aprilsnar, jeg har forlænget kontrakten. Det er hvad det er"

:mrgreen:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Jeg tror vi skal passe på med at tro at en ny træner er løsningen alene. Holdet står mellem at man skifter markant ud eller forsøger at få det sidste ud af den gyldne generation. Det er meget nemt at snakke om at Messis sidste år er spildt på dårlig fodbold og ingen cl men det kan blive meget værre.

Men nu må vi se. Det bliver spændende at følge.

Så længe vi vandt, kunne jeg tilgive EV, at vi spiller bold som en middelklub selvom vi har spiller fra top hylderne i alle kæder... men når vi så begynder at tabe ... med kønsløst middelmådigt afventende spil, der hverken er fugl eller fisk, så er eneste rigtige løsning at få en anden træner til roret.

Så længe EV vandt kunne jeg glæde mig over det, og KUN det (og Messi), men hvad kan jeg glæde mig over når vi begynder at tabe ... med denne vildt anti underholdende spillestil?

EV RAUS!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig ændrer en ny træner ikke alt til lyserødt. Men helt nøgternt, så har Ernesto Valverde haft 2 sæsoner med 3 af 6 titler. Så det har været acceptabelt, men så heller ikke mere!

Jeg ved ikke om man risikerer specielt meget ved et skifte. Et optimalt transfer vindue, ikke at jeg har opskriften, kan også hjælpe på meget.
Senest rettet af Antimadridista lør maj 25, 2019 11:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Champione »

Synes ikke EVs pragmatiske tilgang og dispositioner kan diskuteres.
Det må simpelhen stoppe nu.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen anelse.

Men det er heller ikke sikkert at underholdningen kommer med næste træner. Tilgengæld kan der opstå en masse ballade.

Det er det eneste jeg siger - det stopper ikke med træneren. Og så må man gøre op med sig selv om et generationsskifte for alvor skal køres igennem for det kan betyde at vi ikke vinder noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 25/5 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:Selvfølgelig ændrer en ny træner ikke alt til lyserødt. Men helt nøgternt, så har Ernesto Valverde haft 2 sæsoner med 3 af 6 titler.
Jeg ved ikke om man risikerer specielt meget ved et skifte. Et optimalt transfer vindue, ikke at jeg har opskriften, kan også hjælpe på meget.
Men uden at skifte træneren, vil det stadig være kønsløst bold hvor stilen hverken er fugl eller fisk!

Nævn mig en håndfuld kampe de sidste 2 sæsoner hvor vi har tænkt WOW hvor spiller vi godt!?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster