7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9250
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Efter 3 Real år, havde jeg virkelig brug for den pisse pokal.

Frygter vi seriøst er ved at bygge et CL komplex op efterhånden. Vi bliver så pisse nervøse for at fejle. Ingen frigjorthed overhovedet.

Syntes Messi gjorde hvad han kunne.

Jeg kan fucking stadig ik tro det :sad:

Kom så Ajax eller for den sags skyld Tottenham..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Måske skulle vi købe Ten Haag i stedet for De Ligt.
Valverde trækker niveauet ud af samtlige mand.
Ikke heller ikke i tredje sæson har man lært af europæiske deroutes.

Alt det der ikke fungerede i første opgør, var problemet igen idag. Ingen overraskelsesmomenter idag og vi inviterer til det langvarige pres vi kommer under.
Det er en kæmpe taktisk brøler det her, Liverpool var bedst i første opgør - og fik en gaven fra himlen i form af 3-0, og alligevel inviterer vi Liverpool i en ringere udgave til pres og gøre os usikre.
Jeg er målløs over hvor ringe vi er, og at der ingen bund er.

At man ikke går ind for at punktere ballonen med det første mål - eller at angribe.
Selv efter en hård første halvleg, der kunne vi have angrebet anden halvleg - med en indstilling til at score.
Men det er et defensivt og et taber mindset der fører til det her fuldt fortjente samlet nederlag.

Helt rystet og en af mine mest mørke Barca oplevelser.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
Bartomeu: "Liverpool's 4th goal was a surprise. There is no explanation. For the second year, it was a disastrous night. We need to get up and think about the Copa Del Rey." #fcblive [movistar+]
Var det virkelig en overraskelse? Når, det lyder som om, at han får til Copa del rey og så bliver det offentliggjort.

Ja, jeg håber lidt, at der sker følgende:


Barto kalder Valverde ind på kontoret. De går hinanden i møde, krammer og så hvisker Barto:

"The Lannisters send their regards ... "

Antimadridista
Indlæg: 9250
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Valverde bliver ikke fyret. Det er jeg overbevist om, hvilket igen bare er trist. Barca i dag, er Valverdes Barca..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:Valverde bliver ikke fyret. Det er jeg overbevist om, hvilket igen bare er trist. Barca i dag, er Valverdes Barca..
Ja, og det er omtrent lige så skræmmende som en flødekaramel.


"Se mig, jeg kan squatte i 30 timer ..."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ten Haag skulle være ekstremt hård i sine metoder. Det går med et ungt hold men nok ikke med Barca.

Og vi er da ikke ved at få et cl kompleks? Det er der på fuld smadder. Valverde kan lave nok så mange taktiske fejl men spillerne falder stadig sammen ved den mindste forhindring. Pools fjerde mål kan jo ikke forklares og den er kun på spillerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
Kvoller skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Set over 2 kampe er det fuldt fortjent. Pool har det vores hold mangler - hjerte.

Endnu en skamplet på vores historie. Jeg lukker ned for denne sæson.
Valverde er skampletten og din snæversynede resultatorienterethed bider dig i røven nu - for dét her sker ikke ved et tilfælde for 2. år i træk. Det her hold er sygt! Og Valverde har ikke kuren!

Vi er Messi. Intet andet.
Så skal man lige slå på andre fordi man sur. Men jeg gider det ikke. Humøret til mudderkastning er der sgu ikke.
Jeg under mig såmen bare som de fleste andre over, at denne ene kamp pludselig har fået dig til at se klart på tingene.

Vi var klart ringest over 2 opgør. Jeg blev 10.000kr rigere og det bedste hold er i finalen.
Shit, hvad oddsede du?
700 til odds 19.00 på at Liverpool gik videre.
Fcuk! Har du virkelig smidt 700 kr? :-o
Jeg satsede kun 30kr på at Liverpool går videre da de førte 1:0. Vandt kun 450 :( :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Valverde asked to explain the defeat:

"Liverpool pressed us really high, they took risks, we couldn't settle. They were really driven on by the support of their own fans. They pushed us hard, morale wise it was difficult to pick ourselves up."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Ten Haag skulle være ekstremt hård i sine metoder. Det går med et ungt hold men nok ikke med Barca.

Og vi er da ikke ved at få et cl kompleks? Det er der på fuld smadder. Valverde kan lave nok så mange taktiske fejl men spillerne falder stadig sammen ved den mindste forhindring. Pools fjerde mål kan jo ikke forklares og den er kun på spillerne.
Der skal en helt særlig karakter til at tage styringen i det omklædningsrum og det vil nok, som det første, kræve at der sker ændringer.

Lige nu, hvor jeg også er max skuffet, har jeg svært ved at se, hvem den oplagte kandidat skulle være.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Ten Haag skulle være ekstremt hård i sine metoder. Det går med et ungt hold men nok ikke med Barca.

Og vi er da ikke ved at få et cl kompleks? Det er der på fuld smadder. Valverde kan lave nok så mange taktiske fejl men spillerne falder stadig sammen ved den mindste forhindring. Pools fjerde mål kan jo ikke forklares og den er kun på spillerne.
Det kan slet ikke forklares, at vi smider den her kamp. Det er godt nok Anfield, men det er uden Salah og Firminho. Læg dertil, at det jo er ALLE der spiller forfærdeligt. Der er et eller andet helt galt i den trup. Da Liverpool scorede til 1-0, vidste jeg med det samme, at vi skulle bruge et mål, hvis vi skulle videre. Det er sygt.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det er en smertelig erkendelse, men Barca er bare ikke Europas bedste hold. Efterhånden begynder jeg at give dem ret, der mener, at Barca ikke er andet og mere end Messi.

Synes også at kampen viste, at vi er alt for langsomme i boldomgangen. Når vi møder hold som Liverpool, der presser os over alt på banen, kommer vi til at se dumme ud.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:Frygter vi seriøst er ved at bygge et CL komplex op efterhånden. Vi bliver så pisse nervøse for at fejle. Ingen frigjorthed overhovedet...
True.
Jeg har ingen forventninger mere til vores hold når det handler om CL.
Vi kan komme videre fra gruppen men det må så være det
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Og derfor er det ikke nok med træneren. Spillere som især rak og bussi kan sagtens komme i problemer nu. Det samme kan suarez og Cou. Der er mange.

Men for mig er det største problem midten. Når man er oppe med 3 så tager man bolden og holder den fra modstanderen. Det er simpelt. Men det gjorde vi ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Goaaal skrev:
Piquénbauer skrev:Ten Haag skulle være ekstremt hård i sine metoder. Det går med et ungt hold men nok ikke med Barca.

Og vi er da ikke ved at få et cl kompleks? Det er der på fuld smadder. Valverde kan lave nok så mange taktiske fejl men spillerne falder stadig sammen ved den mindste forhindring. Pools fjerde mål kan jo ikke forklares og den er kun på spillerne.
Det kan slet ikke forklares, at vi smider den her kamp. Det er godt nok Anfield, men det er uden Salah og Firminho. Læg dertil, at det jo er ALLE der spiller forfærdeligt. Der er et eller andet helt galt i den trup. Da Liverpool scorede til 1-0, vidste jeg med det samme, at vi skulle bruge et mål, hvis vi skulle videre. Det er sygt.
Og at vi sparede hele holdet i week, hvor Liverpool var ude i et hårdt opgør.
Vi lærte intet af første opgør - jeg er i chok.

Valverde bør seriøst ikke kunne overleve det her. Hverken selv eller klubben.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5174
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

A$AP skrev:
Bartomeu: "Liverpool's 4th goal was a surprise. There is no explanation. For the second year, it was a disastrous night. We need to get up and think about the Copa Del Rey." #fcblive [movistar+]
Var det virkelig en overraskelse? Når, det lyder som om, at han får til Copa del rey og så bliver det offentliggjort.
Haha, fuck da Copa del Rey. Det er ikke en trøstepræmie. Fra CL finale til Copa, det er sgu et skridt ned der vil noget. Tror ikke spillerne kan sætte sig op til den. De er sgu nok for skuffede.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster