7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Norbit skrev:Hvorfor er vi så skuffede?
Vi blev most på hjemmebane. Messi laver et vildt frisparksmål, mens det første var rent beset heldigt at den ender for hans fødder. Suarez' mål var godt. Hvad havde vi ellers? IKKE EN FUCKING SKID!
Vi har været elendige over to kampe. Coutinho har vist 0. Suarez har været elendigt. Roberto har sejlet på den back. Alba var en af de dårligste i dag. Vi håbede på at overleve Anfield, vi alle havde frygten for dette og så skete det.

Valverde er en elendig træner. Fuck man..... Hvorfor bruge Coutinho i sådan en kamp. Manden har været helt ud og skide.

Sidst jeg nævnte Klopp som træner for os, blev jeg most herinde. Manden er årsagen til Liverpools succes.
At vi intet har haft passer altså ikke. Vi havde flere chancer i første kamp og i hvert fald tre chancer her vi skal score på normalt. Så selvfølgelig er man skuffet. Hvis ikke, er det da helt galt. Spillerne virker ikke til at have nogen plan, og når der intet fart er at true med, så nytter det ikke noget at Messi får bolden og bliver retvendt. Og hvor er den spiller der tager ansvar og råber op? Ingen steder.

De to mål kommer så hurtigt efter hinanden at det ikke må ske.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det er så bittert. Værste fodbold oplevelse i lang tid.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Set over 2 kampe er det fuldt fortjent. Pool har det vores hold mangler - hjerte.

Endnu en skamplet på vores historie. Jeg lukker ned for denne sæson.
Valverde er skampletten og din snæversynede resultatorienterethed bider dig i røven nu - for dét her sker ikke ved et tilfælde for 2. år i træk. Det her hold er sygt! Og Valverde har ikke kuren!

Vi er Messi. Intet andet.
Så skal man lige slå på andre fordi man sur. Men jeg gider det ikke. Humøret til mudderkastning er der sgu ikke.
Jeg under mig såmen bare som de fleste andre over, at denne ene kamp pludselig har fået dig til at se klart på tingene.

Vi var klart ringest over 2 opgør. Jeg blev 10.000kr rigere og det bedste hold er i finalen.
Forumlegende

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Barca var ikke tilstede igen igen igen til en udebane kamp i chl.
Alt for mange fejl på banen og intet lært af Roma kampen .

Liverpool kom med vilje og hjerte og havde selvfølgelig også tur i den .
Målet til 4-0 er jo en katastrofe af rang . Hvordan kan man være så ufokuseret .

Over 2 kampe har Liverpool også været bedst - men stadig en skuffelse af helt uhørte dimensioner .
Jeg fatter det ikke og er helt Tom indvendig.

Istedet for at fokusere på dembele afbrænder i første kamp - hvad så med Messi afbrænder i første halvleg . Det kunne havde lukket kampen. Bare ikke godt nok , Bare ikke godt.

Nemt at skyde skylden på Valverde - men ved bare ikke om det er årsagen
Har vi nogle sinde set Barca spille med så meget gejst som Liverpool idag ?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Shit hvor mangler det her hold fart. Det er helt vildt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ingen af os har forventet at vi vil komme så langt. Det der gøre mest ondt er at Messis ønske blev ikke opfyldt.
Han har lovet os CL trofæet. Han må være den mest skuffede Barca fan i verden lige nu. Godt at jeg er ikke i hans sko
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Set over 2 kampe er det fuldt fortjent. Pool har det vores hold mangler - hjerte.

Endnu en skamplet på vores historie. Jeg lukker ned for denne sæson.
Valverde er skampletten og din snæversynede resultatorienterethed bider dig i røven nu - for dét her sker ikke ved et tilfælde for 2. år i træk. Det her hold er sygt! Og Valverde har ikke kuren!

Vi er Messi. Intet andet.
Så skal man lige slå på andre fordi man sur. Men jeg gider det ikke. Humøret til mudderkastning er der sgu ikke.
Jeg under mig såmen bare som de fleste andre over, at denne ene kamp pludselig har fået dig til at se klart på tingene.

Vi var klart ringest over 2 opgør. Jeg blev 10.000kr rigere og det bedste hold er i finalen.
Det handler ikke om at se klart. Det handler om at vi ikke kan have træner der ikke lærer af sine fejl.

Men igen. Der er meget andet ved holdet der skal ordnes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

I dag er en sejr for fodbolden.

De få gange jeg har haft skrevet det før, har det alle gange været i barcas favør.
Men ikke i dag.

Pool var bedst i begge kampe og fortjener det mere end os.
Det er trist og fortæller meget om typen af træner vi har. En godkendt sæson trods alt, og lad os få copa med.
Men jeg tror ikke det bliver til meget mere end dette med Valverde

ThomasG
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn okt 15, 2017 6:23 pm
Har takket: 1 gang

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af ThomasG »

Semi finalen blev tabt i transfer vinduerne. Vi har intet at skyde med, hvis Messi ikke spiller som en gud. Suarez Dembele og Cotinho har været virkelig ringe I denne sæson og hvis Griezmann transferen ikke var gået i vasken, ville vi have været i finalen nu.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Set over 2 kampe er det fuldt fortjent. Pool har det vores hold mangler - hjerte.

Endnu en skamplet på vores historie. Jeg lukker ned for denne sæson.
Valverde er skampletten og din snæversynede resultatorienterethed bider dig i røven nu - for dét her sker ikke ved et tilfælde for 2. år i træk. Det her hold er sygt! Og Valverde har ikke kuren!

Vi er Messi. Intet andet.
Så skal man lige slå på andre fordi man sur. Men jeg gider det ikke. Humøret til mudderkastning er der sgu ikke.
Jeg under mig såmen bare som de fleste andre over, at denne ene kamp pludselig har fået dig til at se klart på tingene.

Vi var klart ringest over 2 opgør. Jeg blev 10.000kr rigere og det bedste hold er i finalen.
Shit, hvad oddsede du?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Shit hvor mangler det her hold fart. Det er helt vildt.
Og noget vildskab ala Vidal, bare kombineret med bedre teknik.

Jeg håber og tror, at de Ligt og de Jong kommer med en smule af det. Men der skal ryddes op. Coutinho skal videre, Suarez skal - hvis ikke videre - spille andenviolin.

Og vigtigst: Vi skal have en ny træner.

Hold kæft, hvor er jeg skuffet. Har lyst til at ligge mig i fosterstilling og flæbe hele natten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver ikke til mere under Valverde. Det så vi i dag. Taktisk var vi i ingenmandsland. Og når man så lige smider en dårlig mentalitet oveni så går det galt. Igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Fedtmule skrev:I dag er en sejr for fodbolden.

De få gange jeg har haft skrevet det før, har det alle gange været i barcas favør.
Men ikke i dag.

Pool var bedst i begge kampe og fortjener det mere end os.
Det er trist og fortæller meget om typen af træner vi har. En godkendt sæson trods alt, og lad os få copa med.
Men jeg tror ikke det bliver til meget mere end dette med Valverde
100% at den hænger på - den unævnelige - men Fuck jeg er skuffet over spillerne også. Messi, Alba, Bus, Rak. Top spillere der spiller som små drenge. Ingen mandsmod. Derudover er vores HB’s igen lort.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Lopezzz skrev:Ingen af os har forventet at vi vil komme så langt. Det der gøre mest ondt er at Messis ønske blev ikke opfyldt.
Han har lovet os CL trofæet. Han må være den mest skuffede Barca fan i verden lige nu. Godt at jeg er ikke i hans sko
Var det måske ikke en ide, at han gjorde noget for at hans ønske blev opfyldt? Sorry, Messi eller ej, jeg som fan ville være rasende på ham lige i dette tilfælde. I to omgange står der en Liverpool spiller med bolden i fødderne med en afstand på 1-2 meter fra ham, og på intet tidspunkt vælger Messi at presse ham, eller gøre noget som helst - han står og glor? Han begynder først reelt at løbe uden bold efter Liverpool scorer det tredje mål.

I disse kampe der er man simpelthen nødt til at arbejde defensivt, og løbe alt det man kan. Man vinder ikke denne turnering på enkeltmandspræstationer, det er aldrig sket før og det kommer aldrig til at ske.

Liverpool fortjener det fuldt ud.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Kvoller skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Set over 2 kampe er det fuldt fortjent. Pool har det vores hold mangler - hjerte.

Endnu en skamplet på vores historie. Jeg lukker ned for denne sæson.
Valverde er skampletten og din snæversynede resultatorienterethed bider dig i røven nu - for dét her sker ikke ved et tilfælde for 2. år i træk. Det her hold er sygt! Og Valverde har ikke kuren!

Vi er Messi. Intet andet.
Så skal man lige slå på andre fordi man sur. Men jeg gider det ikke. Humøret til mudderkastning er der sgu ikke.
Jeg under mig såmen bare som de fleste andre over, at denne ene kamp pludselig har fået dig til at se klart på tingene.

Vi var klart ringest over 2 opgør. Jeg blev 10.000kr rigere og det bedste hold er i finalen.
Shit, hvad oddsede du?
700 til odds 19.00 på at Liverpool gik videre.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster