7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
A$AP skrev:
Van Dijk and Chamberlain did not take part in the Liverpool training session. Both of them are training separately, but LFC says they "may still be available" for tomorrow.
Jeg håber og tror at Coutinho nok skal starte i morgen.

Det der er jo ren røgslør og poker face fra Klopp...

Selvfølgelig spiller Van Dijk!

Og han fik os til at falde i fælden...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er mere Valverdes fortjeneste, end det er Klopps. De kom ud som vi vidste de ville gøre, med deres fans i ryggen. Valverde fejlede bare stort med at sætte holdet op korrekt og modsvare deres spil. Det er en skam, fordi jeg faktisk for en gangs skyld troede på ham.

Men hvis det er hvad der skulle til for, at Valverde fik sparket.. Og nu skal der nye boller på suppen, den ældre garde skal acceptere det, ellers kan de sidde på bænken eller smutte. En træner der tør at ændre ting og udfordre hierarkiet. Der er folk der løber rundt på banen og får kamp efter kamp, ligemeget hvor dårligt de spiller.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:'Jeg sagde til mine spillere inden kampen, at det var umuligt at gå videre, men at de alligevel havde en chance, fordi jeg kender dem. Deres indsats var utrolig - det er svært at sætte ord på'. - Klopp.

Jeg gad godt vide, hvad Valverde sagde til vores spillere, inden de løb på banen.
"Jeg sagde til mine spillere inden kampen, at det var umuligt at gå videre, og at de skal kun lukke 4 mål ind. Deres indsats var utrolig og de gjorde præcis hvad der blev sagt" - Ernesto Valverde
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Tillykke Luigi og held og lykke fremover. Håber Kong Arthur bliver inkarneret Barca fan hele hans liv.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
Dytrax skrev:'Jeg sagde til mine spillere inden kampen, at det var umuligt at gå videre, men at de alligevel havde en chance, fordi jeg kender dem. Deres indsats var utrolig - det er svært at sætte ord på'. - Klopp.

Jeg gad godt vide, hvad Valverde sagde til vores spillere, inden de løb på banen.
"Jeg sagde til mine spillere inden kampen, at det var umuligt at gå videre, og at de skal kun lukke 4 mål ind. Deres indsats var utrolig og de gjorde præcis hvad der blev sagt" - Ernesto Valverde
"Det er modtaget, chef. Jeg lægger mit vanlige niveau på hylden og finder Fedtmule-støvlerne frem." - Busi.

"Ornli syg taktik, boss, jeg skal nok sørge for, at de får et par gode chancer." - Alba.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Som lovet, jeg har meldt mig syg resten af ugen fordi jeg ligger syg med halsbetændelse (no shit) og fordi jeg skal passe sønnike som også er meget forkølet (seriøs shit).
Men mest fordi jeg er knust og kan ikke klare alle de haters/englændere wannabes på mit arbejde. Jeg har heller ikke sovet ret meget og alle de mange gange jeg vågnede ønskede jeg at det hele var en drøm.

Nu har jeg 5 dage til at komme over CL exit og allerede nu efter lang nat hvor Barca hjernen har kørt i cirkler, får jeg det lidt bedre. Jeg accepterer vores skuffelse og er også lidt rolig nu fordi det var ikke Real Madrid eller Penaldo vi tabte til. Plus vi nåede længere end sidste år.

Vi burde have gjort det bedre i aftes men det var simpelthen vores skæbne.
Men tænk lige hvordan Juve, PSG, Real Madrid og mange flere hold har det? De har oplevet fuldstændig det samme som os.

Nåå lad os komme videre og forhåbentlig bliver stærkere
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:Nå men nye favorit hold indtil ca 2 juni: City og Ajax/Tottenham. Tror faktisk Tottenham ryger i finalen..

Edit: Bare lige for at gnide yderligere salt i mit eget sår: Havde håbet at dette kunne være blevet Messis CL. Altså den CL titel hvor man talte om at Messi gjorde det hele alene, på et middelmådigt hold. Som prikken over i'et for hans.karriere...
Skal ikke se mere CHL i år.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Champione skrev:
Antimadridista skrev:Nå men nye favorit hold indtil ca 2 juni: City og Ajax/Tottenham. Tror faktisk Tottenham ryger i finalen..

Edit: Bare lige for at gnide yderligere salt i mit eget sår: Havde håbet at dette kunne være blevet Messis CL. Altså den CL titel hvor man talte om at Messi gjorde det hele alene, på et middelmådigt hold. Som prikken over i'et for hans.karriere...
Skal ikke se mere CHL i år.
Det skal jeg heller ikke og lige nu, er lysten til at se CdR finalen heller ikke stor, men mon ikke, at jeg ender med at se den alligevel.

Med hensyn til Messi, havde jeg nøjagtigt samme håb, at dette skulle blive året, hvor han igen kunne stå med trofæet. Men ak …

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi mistede bolden 138 gange i går. 138 gange. Det er fuldstændig sindssygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Den trio der hedder Alba, Messi og Suarez har for meget magt. Set i bakspejlet, så er jeg ved at brække mig over alle de gange hvor de har skældt Coutinho, Dembélé, Malcom, Semedo m.v. ud. Jep, de begår fejl, men lad det være managerens problem, for i gør det ikke just bedre. Hvis spillere som Coutinho og Dembélé fik lidt mere frie tøjler, og Alba blev lidt mere VB og lidt mindre VW, så ville Cou og Dembouz være nogle helt andre spillere.

Tænk hvis Coutinho havde lavet Albas nummer ved første mål..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved du jo ærligt talt ikke noget om? Du ved ikke hvordan holdet fungerer, hvad der bliver sagt og hvordan det bliver modtaget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Det helt store problem var jo udover mentaliteten, at vi aldrig fik styr på anden/returbolde. Hver gang vi blev presset sparkede vi bare langt uden en modtager og Suarez fandt ingen af de dueller, hvilket ikke skal ligge ham så meget til last. Men selv efter dødbolde, indlæg osv. røg bolden altid ud til en Liverpool spiller. Og som det også er blevet pointeret herinde, så havde vi perioder hvor vi spillede den stille og roligt rundt, faktisk ret fint, men så ud af det blå kommer der en hovedløs aflevering og er vi på den igen.


Og så uden at der skal peges fingre, for alle var sgu ikke fem potter pis værd, burde Ter Stegen ikke have taget bolden til 2-0 på en god/almindelig dag? Derudover kan det virkelig pisse mig af at Alba er så uduelig i de to situationer som fører til 1/3-0 målene. Når man selv har spillet venstreback hele sin karriere gør det det nærmest endnu værre.


Jeg har et speciale der skal afleveres 3. Juni, så mon ikke det bare er bedst helt at lukke af for sæsonen, minus CdR finalen, og fokusere på noget det gavner...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo på en bedre dag havde han pillet den... Det var dog vores mindste problem i den skide kamp ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Den helt store synder var i den forbindelse den ellers altid så sikre Jordi Alba. Den hurtige venstre back mistede bolden hele 21 gange, mens spillere som Messi, Piqué, Busquets, Coutinho og Ter Stegen mistede bolden mere end 10 gange hver.

En anden bekymrende statistik fra kampen er antallet af mislykkede afleveringer. Barcas styrke har altid været pasningsspillet, men tirsdag aften mod Liverpool mislykkedes 99 afleveringer. Igen var det Jordi Alba, som toppede listen med 12 fejlafleveringer - det samme antal som Gerard Piqué.
Det er jo vildt. Hvordan kan Alba og Pique have haft så mange fejlafleveringer, især Pique.

Men at Busquets som vores centrale midtbanespiller, mister bolden så mange gange er også foruroligende, det må ikke ske. De var bange for den kamp.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi de blev presset og der ikke var løb nok omkring dem. Elendigt.

Vi kan alle blive enige om at Valverde skal videre men spillerne skal ikke fratages deres del af ansvaret. Det er simpelthen for ringe det vi så fra flere af dem i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster