1/5 FC Barcelona - Liverpool

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kender ikke deres algoritmer. Men du kan sikkert finde svar for det hvis du undersøger det nærmere.

Med det sagt så skulle det også gå den anden vej hvor salah chance (den største i kampen) skulle udgøre meget mere af pools samlede score.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Muddi12345 »

Andre end mig, der er trætte af at læse om, at Liverpool var klart bedst og dominerede Barca på Camp Nou?
Ved ikke om det er mig, der er farvet, men det synes jeg vitterligt ikke de var? De havde den bedste periode med store chancer i starten af anden halvleg, indtil Valverde skiftede Semedo ind og vi fik scoret det 2. mål. Herefter stod der Barca på resten af kampen med store chancer til følge.
Første halvleg synes jeg også der stod klart Barca på med gode muligheder til både Coutinho og Rakitic.
Håber så meget vi går efter at være spilstyrende i returkampen istedet for at stille os ned.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Piquénbauer »

Først: Jeg var ikke tilfreds med tilgangen hvor vi imo stod for dybt.

Med det sagt så er det fordi der er en forventning om at Barca altid vil have bolden mere og samtidig ikke kan forsvare. Så ligeså snart holdet står dybt så bliver de domineret eftersom de ifølge alle der ikke følger holdet tæt aldrig ville falde derned af sig selv. Det er selvfølgelig forkert hvilket vi som fans ved. Og det er et af de største kritikpunkter ved Valverde overhovedet.

Imo var pool det bedste mandskab men Barca var så heller ikke på det niveau jeg forventede. Alligevel vandt vi 3-0. Der hvor pool finder håb i at de var bedre end Barca der ville jeg i stedet være hamrende nervøs for at Barca løfter niveauet en smule.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Muddi12345 »

Og netop dét vil jeg se i returen. At vi løfter niveauet og dominerer dem med boldbesiddelse og flot Barca spil. Bliver rigtig skuffet, hvis vi møder op for at fedte den hjem.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe selvfølgelig vil jeg være glad hvis vi gør det. Men så igen... Det er en cl finale. Fuck hvordan vi ender der ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Dytrax »

Jeg bliver seriøst aldrig træt af at se det frisparksmål! Eller rettere, det som jeg virkelig bider mærke i, er det udtryk Messi har.
Han VIL simpelthen bare det her og den ild og beslutsomhed i øjnene, vidner om, at han vil give alt hvad han har, for at holde løftet om at CL skal tilbage til Barcelona.

Nu venter Liverpool ude og det bliver, tror jeg, en vanskelig kamp. Det lyder vanvittigt, at en 3-0 føring ikke skulle være nok til at give ro i kroppen, men der var perioder i kampen, hvor det så ud til, at det kun var detaljerne, som afgjorde at Liverpool ikke fik scoret.

Omvendt, så klarede holdet opgaven, om end vi spillede anderledes end forventet. Men det var måske i virkeligheden en taktisk manøvre af Valverde, som gav pote. Jeg har været meget træt af ham, det erkender jeg blankt, men han har sgu alligevel formået at få holdet frem til en CL semi og vi er i en god position til at gå videre. Mesterskabet er hjemme og muligheden for CDR er der også.

Ikke dermed sagt, at jeg ikke kan være lodret uenig i måden han udfører sit arbejde på, men må tippe hatten. Og i særdeleshed for holdet.

Nå, men jeg vil lige se frisparksmålet igen. God weekend, drenge.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Rb88 »

Objektivt vil jeg os gerne se os være boldbesiddende og køre dem rundt i returen. Men om vi er i stand til det overfor et aggressivt, pressende og løbestærkt Liverpool mandskab tvivler jeg på. Arturo, cou, Roberto, Semedo og Suarez ser jeg ikke stærke nok til dette

Og dermed sagt forstår jeg udemærket at Valverde stiller sig længere tilbage for at undgå deres kontraangreb. Om det så var meningen vi skulle så langt ned eller Liverpool var bedre end man forventede er ej til at vide. Jeg så egentligt på mange måder en lige kamp med Liverpool en tand mere seværdige men Barca en del skarpere. Et fortjent resultat havde nok været 2-1 hvilket xG også bevidner. Så 3-0 var selvfølgelig heldigt

Jeg håber af ovenstående at Valverde laver tæt på samme trick i returkampen med en 442 med løbestærkt cm som Vidal og Roberto eller en arthur som kan holde i bolden. Og så en cou, demb, eller Malcom som kan komme tidligt ind (60.min) og skabe lidt ravage og få Liverpool til at forholde sig til noget nyt på et tidspunkt hvor man forventer de skal gå 100 % all in (medmindre Messi da har afgjort det)

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af B-Freak »

Og nu mener mange fans at Messi skal have karantæne for at slå Fabinho...Man bliver træt....

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af emo »

Hahaha

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Dytrax »

Christ, hvor er det lamt. Hvis man anvender den logik, skulle Milner jo også have rødt.

Men dejligt, at de er frustrerede. :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Dytrax »

Rb88 skrev:Objektivt vil jeg os gerne se os være boldbesiddende og køre dem rundt i returen. Men om vi er i stand til det overfor et aggressivt, pressende og løbestærkt Liverpool mandskab tvivler jeg på. Arturo, cou, Roberto, Semedo og Suarez ser jeg ikke stærke nok til dette

Og dermed sagt forstår jeg udemærket at Valverde stiller sig længere tilbage for at undgå deres kontraangreb. Om det så var meningen vi skulle så langt ned eller Liverpool var bedre end man forventede er ej til at vide. Jeg så egentligt på mange måder en lige kamp med Liverpool en tand mere seværdige men Barca en del skarpere. Et fortjent resultat havde nok været 2-1 hvilket xG også bevidner. Så 3-0 var selvfølgelig heldigt

Jeg håber af ovenstående at Valverde laver tæt på samme trick i returkampen med en 442 med løbestærkt cm som Vidal og Roberto eller en arthur som kan holde i bolden. Og så en cou, demb, eller Malcom som kan komme tidligt ind (60.min) og skabe lidt ravage og få Liverpool til at forholde sig til noget nyt på et tidspunkt hvor man forventer de skal gå 100 % all in (medmindre Messi da har afgjort det)

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Coutinho var anonym, men havde da lyse øjeblikke. Måske ville løsningen være en 442, hvor Alena også er på banen, hvor han i kraft af løbevillighed, spilforståelse og drive, kan skabe noget ravage.

Bliver sgu en spændende kamp, men jeg håber, at vi går efter at lukke den pronto.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Rb88 »

Det er også en ide ja, men så hellere Vidal og Roberto der begge er løbestærke. Kæmpe fan af Alènà men det er CL semi så hellere bruge de rutinerede her.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Antimadridista »

Imo er det naivt at ro at vi pludselig går efter at dominere på boldbesiddelse. Det vil også være vildt farligt. Tror det i høj grad var kalkuleret at stå ret lavt. Gjorde det samme mod Real og en del ude mod United. Tror Valverde frygtede noget ala Liverpools CL kamp i 18 mod city (3-0), hvor de tog city på omstillinger.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af emo »

Vi skal gå all in på 1 udebane mål, den fejl lavede i Rom og vi må ikke lave den igen. 1 mål til os gør at Pool skal lave 5 mål for at gå videre. Det er der langt mere værdig i end at spille afventende og defensivt, som vi ikke er verdens bedste til.

Alt frem og lave et mål!
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Vi skal gå all in på 1 udebane mål, den fejl lavede i Rom og vi må ikke lave den igen. 1 mål til os gør at Pool skal lave 5 mål for at gå videre. Det er der langt mere værdig i end at spille afventende og defensivt, som vi ikke er verdens bedste til.

Alt frem og lave et mål!
Så du syntes ikke vi har været gode i år, mod stærke hold med en delvist defensiv, afventende taktik?

Klart vi helst skal have et mål, men alle mænd frem som en hovedløs kylling, vil være selvmord.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster