20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af kklaus »

Ikke nogen god kamp, men tre point mere på kontoen. Hvis vi vinder de næste to kampe vil vi være mestre inden første CL semi.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Daluigi »

Ufatteligt man ikke bruger Malcom i denne kamp - En spiller der faktisk gerne vil vise noget karakter!

Nok den dårligste kamp jeg har set af Messi siden... ja... det ved jeg faktisk ikke. Han var decideret på niveau med de øvrige spillere på banen.
Forumlegende

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af MarkMenace »

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da Alba bandede og svovlede af Dembelé, da han forsøgte at aflevere tilbage til en dækket Messi, fremfor en fri Alba. Så kan han se hvor irriterende det er, når han selv gør det pis 11 ud af 10 gange.

Ikke meget positivt at tage med fra kampen. Selv Messi begyndte at blive frustrerende at se på. Videre.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Tello »

MarkMenace skrev:Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da Alba bandede og svovlede af Dembelé, da han forsøgte at aflevere tilbage til en dækket Messi, fremfor en fri Alba. Så kan han se hvor irriterende det er, når han selv gør det pis 11 ud af 10 gange.

Ikke meget positivt at tage med fra kampen. Selv Messi begyndte at blive frustrerende at se på. Videre.
Det er akkurat det samme med Suarez.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Kvoller »

Det kan nu godt blive for meget, at det altid er Messi der skal findes. Hvis en anden spiller står i en bedre situation, så spil dog ham. Og Messi, hvis du har mulighed for at spille en anden fri, så gør det, i stedet for at prøve og drible igennem 4-5 mand.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Dytrax »

Det var en tam forestilling og hvor er det tydeligt, at Cou skal videre. Det funker slet ikke, men omvendt, det var der ikke meget andet som gjorde.

3 point og videre

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:Det var en tam forestilling og hvor er det tydeligt, at Cou skal videre. Det funker slet ikke, men omvendt, det var der ikke meget andet som gjorde.

3 point og videre
Det er sådanne kommentarer jeg bare slet ikke forstår...

Prøv selv at skrive nøjagtigt sammen linje som du skrev og erstat navnet Coutinho med enhver anden på banen i går!

Kan du selv se det?

Har Coutinho fortjent denne vanvittige person hetz fremfor de andre 10 spillere..

Man forstår godt han holder sig for ørerne engang i mellem!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Ny kamptråd!

At wons!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
Dytrax skrev:Det var en tam forestilling og hvor er det tydeligt, at Cou skal videre. Det funker slet ikke, men omvendt, det var der ikke meget andet som gjorde.

3 point og videre
Det er sådanne kommentarer jeg bare slet ikke forstår...

Prøv selv at skrive nøjagtigt sammen linje som du skrev og erstat navnet Coutinho med enhver anden på banen i går!

Kan du selv se det?

Har Coutinho fortjent denne vanvittige person hetz fremfor de andre 10 spillere..

Man forstår godt han holder sig for ørerne engang i mellem!
Ter Stegen var da fremragende? ;-)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:Det var en tam forestilling og hvor er det tydeligt, at Cou skal videre. Det funker slet ikke, men omvendt, det var der ikke meget andet som gjorde.

3 point og videre
100m€ så er han videre imo.

Han har store mangler sat op imod.prisen. Langsom, let at puffe væk, ikke direkte og målsøgende nok, mange unødvendige og ligegyldige driblinger etc.

Så laver han en hæl og et langskudsmål en gang imellem, så er folk glade :roll:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Tello »

Jeg har været så meget efter ham, men for at være helt, helt ærlig, så er det fandeme heller ikke nemt med Alba, Messi og Suarez.

Ser man bort fra målene, så har Suarez haft flere kampe hvor han har været absolute dogshit. Værre end Coutinho.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:Jeg har været så meget efter ham, men for at være helt, helt ærlig, så er det fandeme heller ikke nemt med Alba, Messi og Suarez.

Ser man bort fra målene, så har Suarez haft flere kampe hvor han har været absolute dogshit. Værre end Coutinho.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
No offence, men du hverkan kan eller skal sammenligne Suarez og Coutinho. Vidt forskellige roller, pladser og Individuelle karakteristika.

Jeg er ikke Suarez's største fan, men han bidrager med engagement, løbevillighed, fysik og en del scoringer. Man kunne ønske lidt bedre pasninger samt generel boldkontrol ( :roll: ) men han gør i tilstrækkelig grad hvad han skal.

Coutinho er imo meget ofte en hæmsko. Specielt taget i betragtning hvad hans værdi evtvil kunne give holdet på anden vis!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/4 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:
Tello skrev:Jeg har været så meget efter ham, men for at være helt, helt ærlig, så er det fandeme heller ikke nemt med Alba, Messi og Suarez.

Ser man bort fra målene, så har Suarez haft flere kampe hvor han har været absolute dogshit. Værre end Coutinho.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
No offence, men du hverkan kan eller skal sammenligne Suarez og Coutinho. Vidt forskellige roller, pladser og Individuelle karakteristika.

Jeg er ikke Suarez's største fan, men han bidrager med engagement, løbevillighed, fysik og en del scoringer. Man kunne ønske lidt bedre pasninger samt generel boldkontrol ( :roll: ) men han gør i tilstrækkelig grad hvad han skal.

Coutinho er imo meget ofte en hæmsko. Specielt taget i betragtning hvad hans værdi evtvil kunne give holdet på anden vis!
Mente nu også udførelse, attitude og indstilling. Suarez har haft så mange kampe hvor han knap nok kunne tæmme en bold eller ramme en medspiller, og kampe hvor han ikke lavede andet end at råbe, skrige og pege fingre. Der kan Suarez være lige så stor en hæmsko - når han brænder en åben chance, smider en forkert aflevering i et angrebsmoment eller træffer det absolut værste valg.

Suarez har dog scoret en helvedes masse mål, det må man trods alt give ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster