10/4 Manchester United - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg forventer et par indkøb, nok også et par dyre. Hvis den rette spiller er tilgængelig, så bruger United jo gerne gigantiske summer. Det så man senest med rekordindkøbet af Pogba og monsterkontrakten til Alexis. Pengene er der. Selv efter et par magre år sportsmæssigt, er United i top 3 i verden når det gælder omsætning.

Jeg har dog ingen idé om hvem der bliver købt. Jeg følger ikke så meget med i den slags. Og hvis De Gea, Herrera og Pogba smutter, så kan det næsten være ligegyldigt det hele.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:Jeg forventer et par indkøb, nok også et par dyre. Hvis den rette spiller er tilgængelig, så bruger United jo gerne gigantiske summer. Det så man senest med rekordindkøbet af Pogba og monsterkontrakten til Alexis. Pengene er der. Selv efter et par magre år sportsmæssigt, er United i top 3 i verden når det gælder omsætning.

Jeg har dog ingen idé om hvem der bliver købt. Jeg følger ikke så meget med i den slags. Og hvis De Gea, Herrera og Pogba smutter, så kan det næsten være ligegyldigt det hele.
Aaarh hold nu op, jeg får jo næsten ondt af dig ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster