10/4 Manchester United - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

At skudstatistikken siger 8-2 fortæller vel ikke det store hele, når de fleste, nærmest alle United skud var langt forbi mål og ikke i nærheden af farlige. Det eneste der irriterer mig, er at vi sløser så meget med bolden i for lange perioder. Og i for lang tid ikke forsvarer med, men uden bolden.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Det er simpelthen utroligt herinde efterhånden. Først skriger og råber alle over at vi ikke spiller med om cl. Så går vi ud og henter et resultat uden de store problemer men så er vi for defensive.

Det bliver aldrig godt nok. Og slet ikke når man har fødderne plantet så solidt i fortiden. Problemet er bare at folk glemmer. Vi spillede flere af den slags kampe under pep.
Nyd din pragmatik. Jeg ønsker underholdning og mod til at spille sit koncept. Ligesom mange andre herinde heldigvis.

Jeg er stadig rasende over Smalling får lov at smadre Messis fjæs, uden overhovedet en sanktion. Vanvid.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spillede så ufatteligt mange af den slags udekampe i cl med pep ved roret. Fint at man ikke er tilfreds med det generelle spil men at brokke sig på baggrund af dagens kamp men man lovpriser “de gode gamle dage” er sgu for meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Uden de store problemer? Jeg var ikke rolig i alle 90 minutter. Der var længere perioder hvor de havde overtaget og vi var presset i bund. Jeg frygtede at et af deres indlæg ville føre til noget...

Godt resultat, men nemt var det ikke.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



De havde intet. Som i ingenting. Vi lukkede dem fuldstændig ned. Også selvom vi sjuskede og tog for roligt på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

abx skrev:
Lopezzz skrev:Perfekt resultat men jeg har aldrig før set os spille så dårligt omfg!
Jo, det har du faktisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det her er værre end Roma hvis dem du tænker på
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
abx skrev:
Lopezzz skrev:Perfekt resultat men jeg har aldrig før set os spille så dårligt omfg!
Jo, det har du faktisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det her er værre end Roma hvis dem du tænker på
:wtf:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det der kan jeg ikke bruge til noget, når jeg har siddet og været rad for deres overtag og deres indlæg. De fører til intet, men vi var fanme ikke i kontrol. Faktisk var vi meget lidt i kontrol, føler at det var midt indianer bold.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du ville sgu nok være rad/spændt ligemeget hvad i en ko-udekamp i cl. Faktum er dog at de ikke kom frem til andet end desperate indlæg i feltet som blev håndteret uden problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det var på ingen måde en køn kamp og jeg synes, at efter Smalling (Den nar) hamrede Messi én på skallen, gik der en del luft af ballonen. Og spillet umiddelbart efter, virkede også kluntet og hårdt. Især fra Uniteds side.

Vi fik en vigtig sejr, selvom spillet var røvkedeligt. Krydser fingre for, at vi i næste uge finder det sprudlende fodbold frem igen.
Til den tid kunne det jo være at Dembouz starter inde. Synes ærlig talt at Cou snart trænger til en tænkepause på bænken.



Skal lige tilføje, at jeg ikke tror, at Smalling smaskede Geden én med vilje. Men for pokker da …! :devil:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Ernesto Valverde said that Messi's blow to the eye resulted in blood clotting (hematoma), and that his situation will be assessed. COPE and AS now report that his eye is infected, and that there's fear he might miss the Huesca game this weekend and the return fixture v United.
Valverde said that 'tests will be done tomorrow' but that Messi has a 'quite significant bruise'.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Som en del andre ogsaa har skrevet - glimrende resultat men spillet på banen ikke helt som man drømmer om.
Men mon ikke 1-0 føringen fik barca til at håbe at united ville åbne op og efterlade en nem kontra til 2-0. Håber og tror på barca faktisk havde 5% mere I sig - hvis det virkelig var.

Den sidste uges kampe må mentalt havde været stressende - og resultat mæssigt er barca kommet perfekt ud af denne hektiske periode. Spillerne må være lettet nu, god stemming nu og se frem til en weekend kamp hvor det bør være muligt at give nogle spillere en mulighed for at koble lidt fra.

Men hatten af til spillerne og Valverde for en flot uge. Men håber nu stadig spillet kan optimeres en smule til slutningen af kampene . Desuden tankevækkende hvor svært det er for barca at score på udebane I KO kampe I CHL.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Der er altid så mange følelser involveret under disse kampe. Helt klarsynet og objektiv kan det være svært at være.!

Men 0-1 ude i en CL kvart, er selvfølgelig aldrig dårligt. Faktisk er det pænt godt. Vi burde desuden have scoret et eller 2 mål yderligere.
Real har taget flere tætte sejre ude over Bayern, hvor de var trykket helt ned og haft chance på chance mod sig. Det skete trods alt ikke.

Det der i hvert fald trykker mig lidt, er at vi, uden at være specielt pressede, begynder at virke febrilske og nervøse, fra midt i 1 halvleg og til 20 min før tid. Det virkede bare unødvendigt at lave alle de fejl, primært Bussi, men også Lenglet, ligesom Alba heller ikke virkede ovenpå. Et mere erfarent og kynisk hold, eksempelvis Juve, tror jeg havde udnyttet det. United er bare overhovedet ikke et top 8 hold i europa pt. Et top 20 hold er mere betegnende.

Bussi. Hvad er det der sker???? Han tager SÅ mange chancer, spiller unøjagtige press bolde, slipper bolden sent/for sent, kan ikke længere fornemme hvor modstanderne er etc. Virkelig bekymrende og mærkeligt :|

Dembele! Det bliver alfa og omega at han bliver helt klar igen. Mangler i høj høj grad noget speed fremme.

Cou. Mange herinde er positive overfor ham. Jeg forstår det virkelig ikke??? Ja han kan drible og engang imellem skyde ude fra, men han slipper næsten aldrig fri med sine driblinger, er langsom, bliver let trynet fysisk og indgår sjældent godt i 1-2!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad du så som febrilskt og nervøst så jeg som arrogant og sjusket. Jeg sad med en klar fornemmelse af at det gik op for holdet efter scoringen (og de første 15-20 min) at man u var ringe og ikke rigtigt kunne true.

Vi skulle bare have spillet bolden rundt mere som vi gjorde de sidste 15 min. Det havde været smukt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Manchester United - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring bussi så tror jeg alderen begynder at trykke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster