6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede

:thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

OFICIAL - ACTA

“Diego Costa fue expulsado por el siguiente motivo: Dirigirse a mí a viva voz, en los siguientes términos:"¡¡ME CAGO EN TU PUTA MADRE!!, ¡¡ME CAGO EN TU PUTA MADRE!!".
Billede
Var det ikke noget lignende Pique sagde til en linjedommer, da han fik direkte rødt? (i Supercuppen eller noget?)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Surprise, surprise. Ifølge Sportsavisen AS tager Simeone Costa i forsvar og siger blandt andet: "Pregunté al árbitro por la roja; muchos del Barça dicen cosas así y no les expulsan".

Altså der er vidst ingen tvivl om at Costa har sagt “ la puta madre”, men Simeone forsvarer sig med, at mange Barca spillere siger noget tilsvarende, uden at få rødt kort/blive smidt ud.

“Puta madre” bruges meget i Spanien, så nogle vil måske mene, at et gult kort havde været tilstrækkeligt? Også henset til kampens store betydning og nerve, hvor det kan være svært at bevare roen. Jeg har det sådan, at der skal slås hårdt ned mod racistiske tilråb (abelyde mv.) fra tilskuerne og verbale angreb på dommeren. Det høre ingen steder hjemme. Punktum. Spørgsmålet er bare, hvor går grænsen for et rødt kort? Havde Costa for eksempel sagt “idiot” til dommeren, var det så også til et rødt kort?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

2:0

Billede
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Ba sai luo na »

Vi er da heldigvis alle enige om det er en fantastisk sejr som betyder mesterskabet må være hjemme - og der kan fokuseret nu paa CHL. Det er mega fedt.

Min personlige mening er dog jeg synes det er lidt for billigt nu at sige ( efter kampen er spillet ) at det var en perfekt spillet kamp og barca havde alt under kontrol osv.
Jeg synes ikke barca formåede at sætte atl Madrid under pres efter udvisningen. Synes der manglede lige det sidste.
Atl Madrid kunne have scoret på et hjørnespark I slutningen af kampen og dermed vundet kampen.

Nu er fodbold en sport hvor detaljerne ofte afgør hvordan man ser kampen som helhed.
Nu scorede barca I slutningen, vandt og kampen dermed nemt at konkludere kampen var perfekt spillet.
havde atl Madrid scoret I slutningen , vundet så havde barca været for passive -----reelt den samme kamp.

Jeg er dog enig I at Atl Madrid er et godt hold og meget svære at spille mod - så man kan selvfølgelig ikke forvente de bliver nedspillet og oblak havde også nogle rigtig gode indgreb.
Jeg synes bare ikke barca spillede en fremragende kamp. Synes der manglede lidt fart ( indtil malcom kom ind) og kvalitet I afslutningerne var ringe. Mange af de skud mod oblak skal han jo tage. Han lader jo ikke bare bolden gå forbi ham fordi vi er på camp nou. heldigvis har vi så kampafgørende spillere som messi og til dels suarez.

Resultatet blev fremragende , Det kan der ikke være 2 meninger om.
Heller ikke fordi jeg synes barca var dårlige - men synes ikke de formåede at sætte sig på kampen efter udvisningen.
Men det kan sagtens være det var helt efter valverdes plan. Det skal jeg ikke kunne sige.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja på hjemmebane med en mand i overtal i en time skal vi have flere chancer...

Nu havde Suarez og Coutinho også et par 100% chancer som Oblak helt magisks reddede...

Problemet er at vi ikke har spillere som kan heade... Juventus vandt 3-0 over at. madrid ved at lave indlæg som Manzukic og Ronaldo skulle heade på... dermed kommer der flere vinkler på at dirke deres forsvar op.

Vi kan ikke spille på indlæg, derfor kan At Madrid bare trække forsvaret og midtbanen ned og lukke mellemrummet og lukke af for spil ind mod midten. Det er altså noget nemmere.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Nogen der har fundet Ray lights?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Gusse
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn feb 10, 2019 5:31 pm

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Gusse »

Hvis vi nu sikre os mesterskabet hjemme mod Levante bliver pokalen så også overrakt der?

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Gnomitz »

B-Freak skrev:Nogen der har fundet Ray lights?
phpBB [video]
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Rb88 »

Nu giver jeg lige mit besyv med. Jeg fornemmer folk har set forskellige kampe

Vi spillede fint. Og vi spillede klogt. Vi gav intet væk. Vi satsede ikke selvom vi var i overtal. Hvorfor? Der var ikke behov. 9 point forskel havde stadig sikret mesterskabet og unødig satsning offensivt havde givet atletico mulighed for kontra. Jeg mener det var en enorm klog taktisk kamp fra Valverde der fortjener ros ovenpå denne kamp. Ligeledes positivt at han reagerer på Malcoms gode spil for nylig og giver ham 30 minutter. Og han gjorde et fint indtryk

Og det med vi ikke kommer frem til noget giver ingen mening. Under Valverde spiller vi mindre tiki taka men vi har fået flere uforudsigelige 1 mod 1 spillere som i Malcom og dembele så selvom vi ikke spiller os til chancer som i Pep tiden så skaber vi masser. Ligenu er den eneste kyniske afslutter bare Messi. Var Suarez skarp som i 2015 havde vi lavet en del flere mål. Skudstatisikken for kampen illustrerer det sådan set os meget godt

21 skud
10 på mål

Store roser til holdet og træner. Og bonus: det virkede ikke som en fysisk hård kamp så forventer spillerne er friske til midtugen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

Rb88 skrev:Nu giver jeg lige mit besyv med. Jeg fornemmer folk har set forskellige kampe

Vi spillede fint. Og vi spillede klogt. Vi gav intet væk. Vi satsede ikke selvom vi var i overtal. Hvorfor? Der var ikke behov. 9 point forskel havde stadig sikret mesterskabet og unødig satsning offensivt havde givet atletico mulighed for kontra. Jeg mener det var en enorm klog taktisk kamp fra Valverde der fortjener ros ovenpå denne kamp. Ligeledes positivt at han reagerer på Malcoms gode spil for nylig og giver ham 30 minutter. Og han gjorde et fint indtryk

Og det med vi ikke kommer frem til noget giver ingen mening. Under Valverde spiller vi mindre tiki taka men vi har fået flere uforudsigelige 1 mod 1 spillere som i Malcom og dembele så selvom vi ikke spiller os til chancer som i Pep tiden så skaber vi masser. Ligenu er den eneste kyniske afslutter bare Messi. Var Suarez skarp som i 2015 havde vi lavet en del flere mål. Skudstatisikken for kampen illustrerer det sådan set os meget godt

21 skud
10 på mål

Store roser til holdet og træner. Og bonus: det virkede ikke som en fysisk hård kamp så forventer spillerne er friske til midtugen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Enig.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af whidgee »

Rb88 skrev:Nu giver jeg lige mit besyv med. Jeg fornemmer folk har set forskellige kampe

Vi spillede fint. Og vi spillede klogt. Vi gav intet væk. Vi satsede ikke selvom vi var i overtal. Hvorfor? Der var ikke behov. 9 point forskel havde stadig sikret mesterskabet og unødig satsning offensivt havde givet atletico mulighed for kontra. Jeg mener det var en enorm klog taktisk kamp fra Valverde der fortjener ros ovenpå denne kamp. Ligeledes positivt at han reagerer på Malcoms gode spil for nylig og giver ham 30 minutter. Og han gjorde et fint indtryk

Og det med vi ikke kommer frem til noget giver ingen mening. Under Valverde spiller vi mindre tiki taka men vi har fået flere uforudsigelige 1 mod 1 spillere som i Malcom og dembele så selvom vi ikke spiller os til chancer som i Pep tiden så skaber vi masser. Ligenu er den eneste kyniske afslutter bare Messi. Var Suarez skarp som i 2015 havde vi lavet en del flere mål. Skudstatisikken for kampen illustrerer det sådan set os meget godt

21 skud
10 på mål

Store roser til holdet og træner. Og bonus: det virkede ikke som en fysisk hård kamp så forventer spillerne er friske til midtugen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Fuldstændig enig. Vi skabte mange store chancer i går. Og vi havde ikke brug for at satse noget. Virkelig godt arbejde af Valverde og spillerne

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster