6/11 Inter - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Inter - FC Barcelona
Champions League
6. November - kl. 21.00
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

kklaus skrev:Første kamp i 3. trøjen.
Barça to debut third kit for Inter Milan match
Den er virkelig styg.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nu har jeg kun set buttede asiatiske turister i den 3. trøje, da jeg besøgte byen i forrige uge. :roll:

Den er fandme grim.

Den kan kun sidde bedre på Leo og co.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Inter viser virkelig god form pt, så den bliver virkelig svær tror jeg. De snakker om at Messi vil spille, det håber jeg ikke han får lov til endnu. Der skal ikke tages chancer med ham overhovedet

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Off-topic, men FC Barcelona bliver simpelthen nødt til at gøre det bedre med disse jakkesæt de har på op til kampene. Hvad sker der dog for bukserne, absolut ikke Messi værdigt :'-D

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

whidgee skrev:Inter viser virkelig god form pt, så den bliver virkelig svær tror jeg. De snakker om at Messi vil spille, det håber jeg ikke han får lov til endnu. Der skal ikke tages chancer med ham overhovedet
Det er jo "bare et brud på armen" og ikke en fiber i baglåret. Tænker det er sikkert nok at spille ham med skinne på, hvis han ellers ikke har ondt.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

LeoMessi skrev:Off-topic, men FC Barcelona bliver simpelthen nødt til at gøre det bedre med disse jakkesæt de har på op til kampene. Hvad sker der dog for bukserne, absolut ikke Messi værdigt :'-D

]
Hahaha.. Hvad foregår der? Har han lavet en Ronaldo, og stået på tæer, da de var ved skrædder og få taget mål? De er jo voldsomt lange til ham de bukser?!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Goaaal skrev:
LeoMessi skrev:Off-topic, men FC Barcelona bliver simpelthen nødt til at gøre det bedre med disse jakkesæt de har på op til kampene. Hvad sker der dog for bukserne, absolut ikke Messi værdigt :'-D

]
Hahaha.. Hvad foregår der? Har han lavet en Ronaldo, og stået på tæer, da de var ved skrædder og få taget mål? De er jo voldsomt lange til ham de bukser?!
Og brede. Generelt utroligt dårlig stil ifb med jakkesæt som ellers burde være simpelt men som 95 % alligevel formår at fucke op

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Rb88 skrev:
Goaaal skrev:
LeoMessi skrev:Off-topic, men FC Barcelona bliver simpelthen nødt til at gøre det bedre med disse jakkesæt de har på op til kampene. Hvad sker der dog for bukserne, absolut ikke Messi værdigt :'-D

]
Hahaha.. Hvad foregår der? Har han lavet en Ronaldo, og stået på tæer, da de var ved skrædder og få taget mål? De er jo voldsomt lange til ham de bukser?!
Og brede. Generelt utroligt dårlig stil ifb med jakkesæt som ellers burde være simpelt men som 95 % alligevel formår at fucke op

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Er det ikke bare et par store shorts? [emoji1]

https://www.fcbarcelona.com/club/news/2 ... first-team

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Goaaal skrev:
LeoMessi skrev:Off-topic, men FC Barcelona bliver simpelthen nødt til at gøre det bedre med disse jakkesæt de har på op til kampene. Hvad sker der dog for bukserne, absolut ikke Messi værdigt :'-D

]
Hahaha.. Hvad foregår der? Har han lavet en Ronaldo, og stået på tæer, da de var ved skrædder og få taget mål? De er jo voldsomt lange til ham de bukser?!
Ja, det skulle man tro. Men at bukserne ligner, at de er blevet foldet op cirka tyve gange for at få dem til at passe er faktisk meningen. Det er rent faktisk blevet lavet af en amerikansk ''fashion designer'' der går ved navnet Thom Browne. Jeg ville ikke blive overrasket hvis man senere fandt ud af, at han var Madridista og blot gjorde det for at tage tykt pis på catalanerne, for det er simpelthen for useriøst :-D
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:Nu har jeg kun set buttede asiatiske turister i den 3. trøje, da jeg besøgte byen i forrige uge. :roll:

Den er fandme grim.

Den kan kun sidde bedre på Leo og co.
Men pæn bliver den aldrig! :lol:

Glæder mig virkelig meget til kampen. Tilgangen af Arthur har virkelig haft en positiv effekt på vores midtbane. Han er en fryd for øjet at følge kamp efter kamp. Måden han vender på, spiller bolden videre og den konstanten kiggen over ryggen på er ligesom ... Xavi. Han kommer aldrig helt til at kunne erstatte El Maestro, men ... han kommer til at gøre tabet tåleligt.

Tror dog kampen bliver møghamrende svær og en helt anden kamp end den vi så på Camp Nou. Inter er i fantastisk form og defensiven er virkelig blevet forbedret. Tror drengene får det svært (med eller uden Leo). Tror på et X, med Suárez som målscorer.

Visca el Barça!❤️

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Jeg forventer en svær kamp i aften, men samtidig også at holdet stepper gevaldigt op ifht. kampen mod Rayo. Indtil nu i denne sæson har holdet spillet generelt bedst i CL. Det virker som om der lige er den ekstra tænding på når der står CL på menuen.

Mats
Roberto - Pique - Lenglet - Enriques Darling
Bussen
Rakitic - Arthur
Rafinha - Suarez - Coutinho

Tror det bliver opstillingen i aften... Vi sikres os en 2-1 sejr inden for de sidste 10 minutter efter en jævnbyrdig kamp. Mål af Rakitic og Suarez, 1 assist fra Alba, og 97+% passingrate for Arthur :cool:
Rey Abi!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Indbyrdes går vel før målscore? så med en sejr i aften, så har vi sikret os førstepladsen, og vi kan derved sparre spillerne i de sidste 2 chl-kampe. Det ville være perfekt!
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/11 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Jesus fuck, er det allerede i aften? Troede det var i morgen [emoji50]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster