3/10 Tottenham - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

De La Barça skrev:
Kubala skrev:Hvem skulle en ny back være? Jeg ville i hvert fald ikke bruge Semedo, medmindre der er en vild transformation. Kimmich er den back lige nu, som er den bedste højreback, og også en, der kunne gå direkte ind på holdet, for han kan spille boldbesiddende fodbold, altså tiki taka. Ham får Barca bare ikke.
Synes også Thomas Meunier gør det godt på højre back. Er ofte med fremme for både PSG og Belgien og kan også være med i det korte pasningsspil. Han er dog nok lige så umulig at få fat i som Kimmich.
Helt enig. Meunier har været fremragende i Alves' fravær, og jeg er ikke overbevist om, at Alves får kæmpet sig tilbage på holdet, for Meunier har været en nøglespiller både for Belgien og PSG her i 2018. Virkelig dygtig back. Men han er rent faktisk ældre end Sergi Roberto, selvom man ikke lige umiddelbart ville tænke det. Og som Sergi Roberto spillede i sidste sæson, så synes jeg ikke Meunier overordnet set er mærkbart bedre end Roberto.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror på Semedo uanset hvad statistikken viser. Vi har ikke brugt ham rigtigt da vi købte ham og vores kære trænere skal have skylden for det. Hvorfor købe en ung spiller og bruge ham som bænkvarmer :roll: Det giver ingen mening.
Jeg ved ikke hvad der vil ske i fremtiden men jeg håber at de to har godt forhold i klubben. Det er vigtigste men hvis jeg skulle vælge så bliver det Semedo ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Blaugrana92 skrev:
De La Barça skrev:
Kubala skrev:Hvem skulle en ny back være? Jeg ville i hvert fald ikke bruge Semedo, medmindre der er en vild transformation. Kimmich er den back lige nu, som er den bedste højreback, og også en, der kunne gå direkte ind på holdet, for han kan spille boldbesiddende fodbold, altså tiki taka. Ham får Barca bare ikke.
Synes også Thomas Meunier gør det godt på højre back. Er ofte med fremme for både PSG og Belgien og kan også være med i det korte pasningsspil. Han er dog nok lige så umulig at få fat i som Kimmich.
Helt enig. Meunier har været fremragende i Alves' fravær, og jeg er ikke overbevist om, at Alves får kæmpet sig tilbage på holdet, for Meunier har været en nøglespiller både for Belgien og PSG her i 2018. Virkelig dygtig back. Men han er rent faktisk ældre end Sergi Roberto, selvom man ikke lige umiddelbart ville tænke det. Og som Sergi Roberto spillede i sidste sæson, så synes jeg ikke Meunier overordnet set er mærkbart bedre end Roberto.
Ja, Meunier er allerede 27. Blev faktisk også lidt overrasket, da jeg så det. Jeg må indrømme, at jeg synes han er en tand bedre end Sergi Roberto, men ikke nok i forhold til prisen.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster