3/10 Tottenham - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Tottenham - FC Barcelona
Champions League
3. Oktober - kl. 21.00
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

0 forventninger, videre.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Modsat Jonas, har jeg en forventning, nemlig, at vi får røven på komedie.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Gad altså stadig godt se Barca spille under Wenger.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis det var Wenger for 14 år siden, så ja. Ikke Wenger anno 2018.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:Hvis det var Wenger for 14 år siden, så ja. Ikke Wenger anno 2018.
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg er enig. Han ville jo have en vanvittig trup her. Problemet i Arsenal var jo, at han ikke købte godt nok ind. Tror simpelthen vi ville sprudle. Synes, at Wenger i stort set alle år fik mere ud af truppen, end den var berettiget til. Det synes jeg ikke, er sket i Barca siden Pep.

Edit: Han kunne endda taget Henry med som assistent.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Arsenal købte spillere for over 100 millioner euro i tre af Wengers fire sidste sæsoner. Wenger formåede ikke at følge med udviklingen og tendenserne. Det er lige netop derfor, Pep stadig er relevant og den bedste. Hans Barcelona var én ting, hans Bayern var en anden og hans City er noget helt tredje. Pep bliver ofte beskrevet som idealist og fodboldromantiker, men virkeligheden er jo, at han er mindst ligeså pragmatisk, kynisk og beregnende.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Malcom er heller ikke udtaget til Spurs kampen, men bare rolig, det er Denis og Rafinha. Og så lader det heller ikke til, at Alena får noget der bare minder om et gennembrud med Valverde i spidsen. Hold kæft jeg glæder mig til Tottenhams presspil, Kane overfor Piqué, Alli, Dembele og Eriksen.

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Malcom er købt til at underholde de andre brasilianere.

BaRE roLiG hAN eR NY, HaN vAR sKAdeT.

Okay. Se hvad Sarri har fået ud af Kocavic på et par måneder, og se så hvad Valverde har fået ud af Alena på 2 år, Denis på 2 år og så videre. Pep havde sgu nok endda spillet Puig i de mindre kampe. Valverde er problemet her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Malcom er heller ikke udtaget til Spurs kampen, men bare rolig, det er Denis og Rafinha. Og så lader det heller ikke til, at Alena får noget der bare minder om et gennembrud med Valverde i spidsen. Hold kæft jeg glæder mig til Tottenhams presspil, Kane overfor Piqué, Alli, Dembele og Eriksen.
Vores angreb/midt der ikke presser en skid, og vores forsvar der er helt væk. Nå, kom så Messi og Ter Stegen!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Tello skrev:Malcom er købt til at underholde de andre brasilianere.

BaRE roLiG hAN eR NY, HaN vAR sKAdeT.

Okay. Se hvad Sarri har fået ud af Kocavic på et par måneder, og se så hvad Valverde har fået ud af Alena på 2 år, Denis på 2 år og så videre. Pep havde sgu nok endda spillet Puig i de mindre kampe. Valverde er problemet her.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Edit; heck, selv Paco i Dortmund. Valverde aner ikke hvad han laver. Vil efterhånden skide hul i den double fra sidste sæson.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:Arsenal købte spillere for over 100 millioner euro i tre af Wengers fire sidste sæsoner. Wenger formåede ikke at følge med udviklingen og tendenserne. Det er lige netop derfor, Pep stadig er relevant og den bedste. Hans Barcelona var én ting, hans Bayern var en anden og hans City er noget helt tredje. Pep bliver ofte beskrevet som idealist og fodboldromantiker, men virkeligheden er jo, at han er mindst ligeså pragmatisk, kynisk og beregnende.
Men synes du ikke, at han som minimum spillede Arsenal til de placeringer, deres trup kunne retfærdiggøre, ift. de andre trupper i CHL og PRL? Samtidig med, at han holdt fast i sin angrebsivrige spillestil.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Sidder min resterende 411,57 kr på min Betfair-konto på at vi kommer bagud i første.

Nå, overrask mig Valverde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Arsenal købte spillere for over 100 millioner euro i tre af Wengers fire sidste sæsoner. Wenger formåede ikke at følge med udviklingen og tendenserne. Det er lige netop derfor, Pep stadig er relevant og den bedste. Hans Barcelona var én ting, hans Bayern var en anden og hans City er noget helt tredje. Pep bliver ofte beskrevet som idealist og fodboldromantiker, men virkeligheden er jo, at han er mindst ligeså pragmatisk, kynisk og beregnende.
Men synes du ikke, at han som minimum spillede Arsenal til de placeringer, deres trup kunne retfærdiggøre, ift. de andre trupper i CHL og PRL? Samtidig med, at han holdt fast i sin angrebsivrige spillestil.
Nej, jeg synes helt bestemt sagtens, man kunne forvente i sidste sæson, at Arsenal klarede sig bedre end at slutte 12 point efter den sidste Champions League kvalificerende plads i ligaen. Det var langt fra den stærkeste trup i ligaen, men jeg synes ikke at den var 12 point dårligere end Liverpools og 14 point dårligere end Tottenhams.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/10 Tottenham - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Arsenal købte spillere for over 100 millioner euro i tre af Wengers fire sidste sæsoner. Wenger formåede ikke at følge med udviklingen og tendenserne. Det er lige netop derfor, Pep stadig er relevant og den bedste. Hans Barcelona var én ting, hans Bayern var en anden og hans City er noget helt tredje. Pep bliver ofte beskrevet som idealist og fodboldromantiker, men virkeligheden er jo, at han er mindst ligeså pragmatisk, kynisk og beregnende.
Men synes du ikke, at han som minimum spillede Arsenal til de placeringer, deres trup kunne retfærdiggøre, ift. de andre trupper i CHL og PRL? Samtidig med, at han holdt fast i sin angrebsivrige spillestil.
Nej, jeg synes helt bestemt sagtens, man kunne forvente i sidste sæson, at Arsenal klarede sig bedre end at slutte 12 point efter den sidste Champions League kvalificerende plads i ligaen. Det var langt fra den stærkeste trup i ligaen, men jeg synes ikke at den var 12 point dårligere end Liverpools og 14 point dårligere end Tottenhams.

Haha synes, du er hård ved gamle Wenger. Sidste sæson var ikke god nej. Derudover synes jeg dog, han fik meget ud af trupperne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster