26/9 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi skulle have haft 1 point mod Leganes hvis de dommere ellers ville bruge VAR når de skal:

https://www.sport-english.com/en/news/b ... at-7056825
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg har ikke sagt, at Valverde er en dårlig. Jeg sagde heller ikke, at Lucho var en dårlig træner i sin tid. De er begge dygtige trænere. Der er virkelig få exceptionelle trænere i verden, ligesom at der er exceptionelle spillere og så dem lige under. Og jo, jeg håber da, at han kan lykkes med det, for det vil være spild at have Demb osv. og ikke kunne gøre brug af dem. Jeg vil dog sige, at det er for tidligt at konkludere noget, selvom han har været i klubben i over 1 år. Det er først nu, at han rigtigt er begyndt på at gøre brug af 4-3-3 og også først nu, at Cou og Demb er blevet en integreret del af holdet; det vil sige, at de burde være faldet til. Vent til december og se, hvordan det går. Der kan man så for alvor begynde at tale om, hvad man skal gøre, hvis det hele stadig sejler.

I øvrigt er jeg heller ikke imponeret af Real. De sejlede helt vildt. De er heller ikke der, hvor de skal være.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Hvis han ikke går tilbage til 4-4-2, den flade 4-4-2 formation, så tror jeg ikke på, at han vil have succes med holdet. Kedeligt vil det være, men resultaterne vil komme. Det er den måde, han er bedst til. Hans eget system. Alle trænere har deres særpræg, Valverde er ikke en undtagelse. Tror sgu ikke, at han ville kunne ændre på særlig meget ved 4-2-3-1 med de spillere, som der nævnes. Det er noget, Valverde ikke kan, eller det er jeg begyndt at tro på. En anden træner kan sikkert godt, men ikke Valverde.
Lidt som jeg tænker..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:Vi skulle have haft 1 point mod Leganes hvis de dommere ellers ville bruge VAR når de skal:

https://www.sport-english.com/en/news/b ... at-7056825
Vi havde ikke fortjent at vinde og jeg er sgu glad for at vi tabte med sådan en præstation. Det der er dog stadig irriterende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
Kubala skrev:Hvis han ikke går tilbage til 4-4-2, den flade 4-4-2 formation, så tror jeg ikke på, at han vil have succes med holdet. Kedeligt vil det være, men resultaterne vil komme. Det er den måde, han er bedst til. Hans eget system. Alle trænere har deres særpræg, Valverde er ikke en undtagelse. Tror sgu ikke, at han ville kunne ændre på særlig meget ved 4-2-3-1 med de spillere, som der nævnes. Det er noget, Valverde ikke kan, eller det er jeg begyndt at tro på. En anden træner kan sikkert godt, men ikke Valverde.
Lidt som jeg tænker..
Altså det for tidligt at forudsige noget med 100% sikkerhed, men der har bare været indikationer, som peger den forkerte vej, derfor har jeg mine tvivl. Det kan også være, at han kan ændre på tingene, så derfor burde vi vente lidt endnu med den endelige dom. Han har dog en rimelig stærk trup, så der burde ikke være nogle undskyldninger på den front. Det er en trup, der burde kunne vinde the triple.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er ulækkert, usportsligt hvis det er sandt:

https://en.as.com/en/2018/09/27/footbal ... 56080.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Det er ulækkert, usportsligt hvis det er sandt:

https://en.as.com/en/2018/09/27/footbal ... 56080.html

Slap af. De var vel pisse skuffede. At de aktivt skulle gå rundt og lykønske leganes spillerne bagefter, ville imo se mærkeligt ud.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

De har vel sagt tak for kampen - og det er vel fint.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ja, jeg så sq da dem give hånden? Det han mener de ikke gjorde?
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Som jeg skrev “hvis det er sandt”...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster