26/9 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Norbit skrev:1. Valverde har haft 14-16 måneder, og der er ikke sket én skid for at sige det mildt. Jeg er ligeglad med den vundne titel, med de point vi vandt den med. Vi spiller ikke det Barca foldbold vi vil have. Så, om det tager 1 eller 2 sæsoner, så er det fuldkommen ligemeget. Vi mister Messi på et eller andet tidspunkt, så man kan lige så godt gøre holdet klar.

2. + 3. Du skrev, at Klopp ville være et ufatteligt dårligt valg, fordi vi ikke har spillerne til den type genpress. Jeg siger netop, at Klopp skal bruge tid til at hente de spillere som vi netop mangler. Vi kommer ingen vegne med de spillere vi har i øjeblikket. Er ligeglad om der er potentiale i Semedo, og hvad de ellers hedder alle de unge. Så længe de ikke får vist tillid, så kan de ikke bruges til noget som helst. Klopp har fået spillere som Arnold, Roberts, Lovren, Milner og Henderson til at spille en CHL finale. Sarri har i mine øjne ikke "bevist" noget endnu, (forstå mig ret!), derfor gider jeg ikke denne type trænere endnu. De har ikke nosserne til at træne spillere som Messi osv. Så længe de ikke tør skifte Suarez ud, skal de ikke træne os.

4. Spillere som; Stegen, Alba, Umtiti, Bussi, Dembele, Messi, Coutinho og så plejer Klopp at lave nogle overraskelser. Så jeg kan ikke afskrive Rafinha, Arthur og Malcom.
1. Jamen altså, du ser vel heller ikke mig forsvare Valverde på noget tidspunkt? Igen må jeg dog påpege, at Liverpool overhovedet ikke spiller, som vi gjorde under Rijkaard, under Pep eller under Tito. Klopps gegenpress er virkelig en helt anden form for fodbold.

2 + 3. Undskyld, men at påstå at Sarri ikke har nosserne til at træne stjerner, er simpelthen for åndssvagt. Sarri er ligeglad og nådesløs. Han har bænket Cesc, Chelseas næstbedste betalte, fra sæsonstarten og han ligner ikke en, der er interesseret i at bruge de største og mest kendte navn, tværtimod har en fyr som Pedro jo fået en massiv genfødsel siden Sarri er kommet til, mens en type som Willian er gledet lidt mere ud i periferien. Ja, det var da flot at Klopp nåede Champions League finalen, men han tabte altså også med 25 point i ligaen og blev nummer fire.

4. Jeg ken ikke se Busquets passe ind på et hold der spiller gegenpress. Henderson, Milner og Wijnaldum tager ufatteligt mange højintesive løb, og det passer bare ikke Busquets særlig godt, at skulle sprinte frem og tilbage i 90 minutter. Coutinho har allerede spillet under Klopp én gang, og det var jo altså ikke nogen ubetinget succes, særligt ikke sammenlignet med, hvordan han præsterede inden og hvordan han har præsteret efter. Resten er jeg enig i ville passe fint ind på et Klopp-hold.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

ulrich skrev:
Blaugrana92 skrev:
ulrich skrev:Åh nej, La Liga er afgjort i september. Det må være ny rekord.
Selvfølgelig er La Liga ikke afgjort, men ...
1) har du set, hvordan vi spiller?
2) har du set, hvordan Real Madrid spiller?

Det er altså ikke noget totalt leap of faith, at sige at Real Madrid efterhånden må være massive favoritter til titlen. De spiller som et homogent og sammenhængende fodboldhold for tiden. Vi kan ikke engang slå Girona på hjemmebane eller Leganés på udebane. Det er ikke unfair at sige, at det ser ekstremt sort ud - heller ikke selvom vi er i slutningen af september.
Nej, men den her tråd lugter langt væk af det.
Læs folks egentlige kritik - vi spiller elendigt fodbold!! Titlerne sidste år blev jo heller ikke fejret euforisk, fordi man vitterligt kedede sig?..

Og ja det er da en udviklingen gennem en lang årrække siden Pep - men det her er bunden for mig! Især fordi vi jo kan se siden Roma kampen, at spillerne simpelthen ikke kommer med en trods reaktion! At smide point mod Girona hjemme og så leverer dét der i dag?... siger alt. Vi er bare ikke bedre under Valverde.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Leganes har lige skrevet historie. Tillykke til deres hårdt kæmpende løver.
Denne kamp kan ende med at fucke op mesterskabet for os men fuck it, vi har ikke fortjent point i aften.
Vi skal videre og vi kan kun forbedre os og jeg vil have Semedo fra start i hver kamp.

Til alle Barca fans: Tror ikke på at vi er uovervindelige.

Til Pique: SKRID!!!
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:4. Jeg ken ikke se Busquets passe ind på et hold der spiller gegenpress. Henderson, Milner og Wijnaldum tager ufatteligt mange højintesive løb, og det passer bare ikke Busquets særlig godt, at skulle sprinte frem og tilbage i 90 minutter. Coutinho har allerede spillet under Klopp én gang, og det var jo altså ikke nogen ubetinget succes, særligt ikke sammenlignet med, hvordan han præsterede inden og hvordan han har præsteret efter. Resten er jeg enig i ville passe fint ind på et Klopp-hold.
What? Coutinho var fantastisk under Klopp. Det der er virkelig en forkert formidling af situationen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Til alle Barca fans: Tror ikke på at vi er uovervindelige.
Tror Barcelona er uovervindelige ≠ Forventer sejr mod La Ligas bundhold.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Bare lige som en lille opmuntring. Sevilla fører 1-0 og de har smadret Real i de første 15 minutter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Sevilla burde være foran. De spiller sgu godt.

Bum, så scorede de så.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg ville gerne betale for at se Messi, Suarez og Dembele under Klopp. Det kunne sgu være sjovt, at se dem forsøge at presse som Firmino, Salah og Mane. Og så Rakitic og Busquets.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:4. Jeg ken ikke se Busquets passe ind på et hold der spiller gegenpress. Henderson, Milner og Wijnaldum tager ufatteligt mange højintesive løb, og det passer bare ikke Busquets særlig godt, at skulle sprinte frem og tilbage i 90 minutter. Coutinho har allerede spillet under Klopp én gang, og det var jo altså ikke nogen ubetinget succes, særligt ikke sammenlignet med, hvordan han præsterede inden og hvordan han har præsteret efter. Resten er jeg enig i ville passe fint ind på et Klopp-hold.
What? Coutinho var fantastisk under Klopp. Det der er virkelig en forkert formidling af situationen.
Det er ikke et billede, der bliver nikket genkendende til fra Liverpool-tilhængere eller den britiske presse. Begge peger nemlig på indlemmelsen af Mané i startopstillingen på bekostning af Coutinho, som et af de helt store vendepunkter for Klopps Liverpool.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Vi burde have Sevilla træner. Det han lavede sidste sæson med Girona var enormt flot. Og Sevilla spiller god fodbold for tiden

Han havde været risky men et frækt bud

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

2-0!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Sevilla smadrer Real.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Rb88 skrev:Vi burde have Sevilla træner. Det han lavede sidste sæson med Girona var enormt flot. Og Sevilla spiller god fodbold for tiden

Han havde været risky men et frækt bud

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Der er mange risky men frække bud. Quiqué Sétien for eksempelvis. Marcelino har også været lidt af en åbenbaring, først med Villarreal og nu med Valencia.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:4. Jeg ken ikke se Busquets passe ind på et hold der spiller gegenpress. Henderson, Milner og Wijnaldum tager ufatteligt mange højintesive løb, og det passer bare ikke Busquets særlig godt, at skulle sprinte frem og tilbage i 90 minutter. Coutinho har allerede spillet under Klopp én gang, og det var jo altså ikke nogen ubetinget succes, særligt ikke sammenlignet med, hvordan han præsterede inden og hvordan han har præsteret efter. Resten er jeg enig i ville passe fint ind på et Klopp-hold.
What? Coutinho var fantastisk under Klopp. Det der er virkelig en forkert formidling af situationen.
Det er ikke et billede, der bliver nikket genkendende til fra Liverpool-tilhængere eller den britiske presse. Begge peger nemlig på indlemmelsen af Mané i startopstillingen på bekostning af Coutinho, som et af de helt store vendepunkter for Klopps Liverpool.
Så det var derfor, at Mané var bænkevarmer inditl Coutinho blev solgt? Coutinho var fantastisk under Klopp. Han spillede sin allerbedste fodbold under Klopp i Liverpool.

Den forvandling, du snakker om, skyldes mere tilføjelsen af van Dijk, som formåede at opløfte Liverpool til næste niveau, fordi de nu endelig havde en forsvarsspiller, der kunne forsvare og så endelig en leder i det defensive.

For rent offensivt var Liverpool vilde. De lukkede bare ligeså mange mål ind. Men det fik van Dijk sat en stopper for, og i denne sæson har de endelig fået en målmand, som af og til tager et skud i Allison.

Så igen, det er ikke rigtigt, det du siger om Coutinho.
Senest rettet af MessiPogba ons sep 26, 2018 10:26 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 26/9 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrid laver en Real Madrid - det er så typisk.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster