23/9 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Hvor meget skal Atletico have for at slippe Burgos? Han skal specifikt bare være på sidelinjen til at holde Piqué på tæerne. Ellers får han en kold aften i Stoke med ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Du kan simpelthen ikke sammenligne Van dijk og pique. Pool presser fuldstændig sindssygt fra firmino og ned. Det presser som et hold. Når modstanderen kommer vores ikke eksisterende pres fra Messi, suarez og demb så har de en motorvej ned til forsvaret fordi rak og bussi er hamrende langsomme.

Det er det der er vores problem. Der er ingen balance på holdet. Så kan det godt være at pique og umtiti ender i situationer hvor de laver fejl eller ser dumme ud men smid dem ind i forsvaret hos pool og de ville være fremragende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Suárez has been chosen as RAC1’s MOTM today.
Hehe man er uenige i Spanien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Du kan simpelthen ikke sammenligne Van dijk og pique. Pool presser fuldstændig sindssygt fra firmino og ned. Det presser som et hold. Når modstanderen kommer vores ikke eksisterende pres fra Messi, suarez og demb så har de en motorvej ned til forsvaret fordi rak og bussi er hamrende langsomme.

Det er det der er vores problem. Der er ingen balance på holdet. Så kan det godt være at pique og umtiti ender i situationer hvor de laver fejl eller ser dumme ud men smid dem ind i forsvaret hos pool og de ville være fremragende.
Jeg snakker ikke om taktikken på holdet, men van Dijk som type sammenlignet med Pique. Liverpool har et fantastisk genpres, men der er også gange, hvor Liverpool fucker op i opspillet eller vores forsvaret er alene mod modstandernes forsvar, så ser du bare van Dijk. Manden er lock-in. Piqué sidder i drømmeland konstant. Det er det, der pisser mig af. Jeg er godt klar over, at vores genpres er slatten, men Piqué bliver simpelthen taget så mange på fersk gerning, at det er til at blive idiot af. En langt mere koncentreret midterforsvar kan forhindre de her situationer.

Piqué ejer ikke et gram no-nonsense i ham. Det hele skal være så elegant og nonchalant. Det kan man ikke altid være i fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:
Luis Suárez has been chosen as RAC1’s MOTM today.
Hehe man er uenige i Spanien.
:mrgreen:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg sgu ikke enig i MP.

Men fuck i. Jeg gider ikke bruge mere tid på denne kamp. Det har den ikke fortjent ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Pere pons (ham der blev ramt af albuen) har undskyldt overfor lenglet og sagt at det var ham der begik frisparket og at der ikke var nogen ond intention fra lenglet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Goaaal »

Det er et rødt kort. Unaturlig positur at have armen i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Armen kommer derop fordi der bliver begået et hårdt frispark på ham. Så nej det er ikke naturligt at have armen sådan men det er det der sker når man bliver ramt.

Manzano gav så heller ikke acala sit andet gule for den albue har ramte suarez i nakken med senere så man må sige at linjen var underlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:Det er et rødt kort. Unaturlig positur at have armen i.
Nu har jeg blot set videoen her fra siden, men tror ikke der er 2% bevidst handling over det. Den vending Lenglet laver, gør at armen får den retning.

Han kigger desuden overhovedet ikke på modstanderen. Var det overlagt, så var det jo rent mma, hvilket ikke er mit indtryk af fyren.
Er desuden i høj fart. Nærmest umuligt at time sin albue i en modstanders fjæs, samtidig med at man tackler bolden, kigger den anden vej OG er i høj fart.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Goaaal »

Enig i at dommeren var elendig og at linjen var absurd. Jeg synes dog, isoleret set, at rødt kort er en rigtig beslutning, når dommeren ser den gennem VAR.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Vi skal forresten alle lige huske på at det var det røde kort der fuckede os i dag. Med 11 spillere havde vi ikke tabt.

Forholdene for at bedømme spillerne, kampen osv er dårligere i sådan en situation.
Vi tabte ikke. ;-)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Goaaal skrev:Enig i at dommeren var elendig og at linjen var absurd. Jeg synes dog, isoleret set, at rødt kort er en rigtig beslutning, når dommeren ser den gennem VAR.
Bare det at VAR ikke kalder den direkte men at dommeren skal ud og se den siger meget om situationen. Der var uden tvivl mange dommere der havde ladet den gå for et hændeligt uheld. Men ikke Manzano.

Fun fact: Vi har i de sidste 4 sæsoner (med denne) fået 9 røde kort. Manzano har givet 4 af dem (44 %).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:Enig i at dommeren var elendig og at linjen var absurd. Jeg synes dog, isoleret set, at rødt kort er en rigtig beslutning, når dommeren ser den gennem VAR.
Bare det at VAR ikke kalder den direkte men at dommeren skal ud og se den siger meget om situationen. Der var uden tvivl mange dommere der havde ladet den gå for et hændeligt uheld. Men ikke Manzano.

Fun fact: Vi har i de sidste 4 sæsoner (med denne) fået 9 røde kort. Manzano har givet 4 af dem (44 %).
Kan dommeren ikke altid insistere på at se den selvom VAR dømmer den direkte?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan han sikkert. Jeg ved det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster