23/9 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan Valverde! Fed opstilling!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af kklaus »

Barcelona XI v Girona: ter Stegen - Semedo Pique Lenglet Alba - Busquets Arthur Vidal - Messi Suarez Dembele

Bench: Cillessen, Rakitic, Denis, Coutinho, Munir, Roberto, Umtiti
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af A$AP »

Semedo og Arthur!

Jeg synes stadig, at Coutinho får lige lovlig kampe fra bænken, i forhold til sådan en som Suarez.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Altid noget, Semedo og Arthur starter inde. Den perfekte kamp for Arthur at få starttid fra. Mod et hold, der ikke pakker sig ned, og der vil være en del plads, han kan vise sig frem på. Og håber at Semedo får hele kampen, medmindre han spiller ringere end Peter Ankersen.

Havde Suarez lige blevet vraget for Coutinho, havde det været en drømmeopstilling.

Og så ikke flere fuck ups, Piqué. Du har godt nok været fraværende længe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af miklas1911 »

A$AP skrev:Jeg synes stadig, at Coutinho får lige lovlig kampe fra bænken, i forhold til sådan en som Suarez.
Vi har to kampe om ugen indtil landskampspausen (hvorefter vi har Sevilla, Inter og Real på 8 dage), og samtlige kampe er på papiret sværere end den her, så det er fint nok. Suarez har mere brug for at finde formen end nogen anden, så lad ham bare få de her kampe.

Glæder mig til at se Arthur fra start.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af whidgee »

Lækker opstilling. Glæder mig virkelig til at se Arthur

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

miklas1911 skrev:
A$AP skrev:Jeg synes stadig, at Coutinho får lige lovlig kampe fra bænken, i forhold til sådan en som Suarez.
Vi har to kampe om ugen indtil landskampspausen (hvorefter vi har Sevilla, Inter og Real på 8 dage), og samtlige kampe er på papiret sværere end den her, så det er fint nok. Suarez har mere brug for at finde formen end nogen anden, så lad ham bare få de her kampe.

Glæder mig til at se Arthur fra start.
Omvendtk unne det eventuelt hjælpe, hvis Suarez blev straffet for hans manglende kunnen de sidste mange måneder. Det kunne være, at man ville få en reaktion på hans manglende spil, hvis han pludselig ved, at han ikke kan fortsætte sådan, som han har gjort i lang tid for os. Det må da på en eller anden måde sætte sig i hans underbevidsthed, at han ved, at han kan være mindre god så længe han vil, uden det har en konsekvens af en eller anden art.

Det kan ikke være rigtigt, at en klub som Barcelona skal du være selvsikker ligemeget, hvad der sker. Ikke engang en som Messi bør selvsikker, hvis han hellere ikke præsterede, meritter in mente eller ej. Især ikke når din ene konkurrent er en som Coutinho, som ikke har spillet en dårlig kamp for os endnu, når han ikke har været ude i højresiden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Men suarez har faktisk spillet rigtigt godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Men suarez har faktisk spillet rigtigt godt.
Jeg er ganske enkelt uenig. Jeg synes, Suarez er for langsom i handling, for sløje afleveringer og for dårlig til at beholde flowet. Han har haft dog nogle gode ryk i dybden af og til, men overall frustrerer han mig for meget.

Jeg tror ganske enkelt, hvis man fik et run på 3-4 kampe med Messi, Coutinho og Dembouz som de tre forreste, ville man se, hvilken forskel der ville opstå i vores spil, fordi vi kan fastholde tempoet i vores angreb, som for mit vedkommende er et af vores allerstørste problemer, at vi penetrerer for langsomt igennem holdene, lige indtil vi så får scoret det nødvendige mål, hvor vores modstander kollapserer som regelt, og så er de hullet som si.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af whidgee »

Suárez har efter min mening forbedret sig betydeligt i de seneste kampe. Og han skal selvfølge starte inde så han kan genfinde sit gamle niveau. Det hjælper intet bare at bænke ham, for vi har brug for hans mål og hans pres. Og jeg tror næppe at en person som Suárez kan få noget godt ud af at starte på bænken.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Han er meget mere boldsikker, klogere i sine udfordringer og arbejder hårdere offensivt. Han er en gevinst for os offensivt som han spiller nu.

Og det kommer fra en der hele sommeren ville have ham på bænken. Suarez har virkelig løftet niveauet men der er stadig problemer med ham i defensiven. Det går dog så længe han indgår som han gør for tiden offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:Suárez har efter min mening forbedret sig betydeligt i de seneste kampe. Og han skal selvfølge starte inde så han kan genfinde sit gamle niveau. Det hjælper intet bare at bænke ham, for vi har brug for hans mål og hans pres. Og jeg tror næppe at en person som Suárez kan få noget godt ud af at starte på bænken.
Men når du har konkurrenter som Coutinho, så er det for mit vedkommende slet ikke nok, at du har forbedret dig. Jeg synes, han er gået fra altødelæggende til dårlig, og det er stadigvæk ikke nok. En kamp på bænken i en ligakamp skader da ikke på længere sigt, hvis Suarez ikke kan klare den most, så må han bare arbejde hårdere.

Jeg finder det personligt virkelig mærkeligt, at Suarez med hans spil reelt set holder en som Coutinho ude. Coutinho har været godt spillende for os, når han ikke har spillet højre kant, og med Messi som 9'er, kunne vi have Dembouz og Coutinho som kanter og allerede un lægge de nødvendige grundsten for at udfase Suarez. Eller bare i det mindste at true hans startplads, så han kan blive god igen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Tello »

Arthur! Og Arturo!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Tello »

Elsker simpelthen at se Vidal på vores hold.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 23/9 FC Barcelona - Girona

Indlæg af whidgee »

MessiPogba skrev:
whidgee skrev:Suárez har efter min mening forbedret sig betydeligt i de seneste kampe. Og han skal selvfølge starte inde så han kan genfinde sit gamle niveau. Det hjælper intet bare at bænke ham, for vi har brug for hans mål og hans pres. Og jeg tror næppe at en person som Suárez kan få noget godt ud af at starte på bænken.
Men når du har konkurrenter som Coutinho, så er det for mit vedkommende slet ikke nok, at du har forbedret dig. Jeg synes, han er gået fra altødelæggende til dårlig, og det er stadigvæk ikke nok. En kamp på bænken i en ligakamp skader da ikke på længere sigt, hvis Suarez ikke kan klare den most, så må han bare arbejde hårdere.

Jeg finder det personligt virkelig mærkeligt, at Suarez med hans spil reelt set holder en som Coutinho ude. Coutinho har været godt spillende for os, når han ikke har spillet højre kant, og med Messi som 9'er, kunne vi have Dembouz og Coutinho som kanter og allerede un lægge de nødvendige grundsten for at udfase Suarez. Eller bare i det mindste at true hans startplads, så han kan blive god igen.
At Coutinho er på bænken har intet med Suárez at gøre synes jeg. Coutinho er klasse og har vist det i denne sæson. Her er tale om helt almindelig rotation hvor man sparer ham lidt. Suárez havde en lidt sløv start, men er kommet bedre med og skal derfor selvfølgelig have mere spilletid, så han kommer i højeste gear. Ville være hovedløst at bænke Suárez nu, når han netop har forbedret sig betydeligt i de seneste kampe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster