18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Daluigi »

Kawhi skrev:
Piquénbauer skrev:
First time in 58 years FC Barcelona starts a season with 6 wins in a row.
Havde man valgt at oddse på 6 sejre i de første 6 kampe inde på Bet365, så havde man kun ramt odds 2.65. Det er lækkert ikke at have smidt points endnu, men chancen for 18 points i 6 kampe var trods alt hele 38 %. Det må trods alt også fortælle lidt om hvor store favoritter vi har været i de 6 opgør.

Det overrasker mig meget, at det er 58 år siden vi startede sæsonen så godt ud points-mæssigt. Vi må bare ikke læne os tilbage på noget tidspunkt. Et eller andet sted ville jeg være mere tryg ved at ligge 2-3 points efter i ligaen frem for at være 1'er og "have råd til" at smide points, hvis man ikke lige rammer dagen.
.... Jeg tror, at jeg ved hvad du forsøger at understrege. Men det giver bare ingen mening alligvel det der :roll:
Forumlegende

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Kawhi »

Forstå mig ret, selvfølgelig skal vi gå efter at ligge 1'er hele sæsonen. Jeg synes bare ofte at man kan få fornemmelsen af, at hold med et større forspring ikke har samme fokus og motivation, som holdene der jagter dem.

Ligesom med Roma-kampen sidste sæson, hvor det virkede som om at holdet forventede at de "bare lige" skulle til Rom og trille bolden rundt i 90 min.
Uanset hvor professionelle fodboldspillere bør være, så kan de ikke sætte sig selv op til alle sæsonens kampe på samme måde.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2812
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Norbit »

Vel derfor man skal have gode breddespillere, de skal netop spille de "nemme og kedelige" kampe og samtidig vise at kan bide sig til fast plads på holdet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fra en anden vinkel
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster