18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse om hvad man skal forvente af dagens kamp. Jeg ved dog hvordan vi stiller op:

MAtS
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Bussi
Rak - Cou
Messi - Suarez - Dembele
Er du, i så fald, glad for den opstilling?
Tja hvis det stod til mig så spillede Arthur alle kampe fra start til slut ;-) Men ja ellers ser det fint ud!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Drake »

Jeg håber vi spare spillere, og det burde vi også kunne i mod PSV.

Men det kommer nok ikke til at ske, med Valverde som træner
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Det håber jeg godt nok ikke. Det ville imo være ret dumt. Især fordi vi har Girona hjemme i weekenden hvilket burde være en bedre mulighed for at spare spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Rb88 »

Jeg gad godt se Arthur idag. Det bliver ikke en fysisk kamp, men en bold spillende kamp.

Det kunne være frisk at give ham debut i sådan en kamp ved siden af rakitic og Busquets men det sker nok desværre ikke.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Tello »

Rb88 skrev:Jeg gad godt se Arthur idag. Det bliver ikke en fysisk kamp, men en bold spillende kamp.

Det kunne være frisk at give ham debut i sådan en kamp ved siden af rakitic og Busquets men det sker nok desværre ikke.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Det er på hjemmebane, så der er en chance. På udebane havde han stillet med Vidal, Busquets og Rakitic.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Goaaal »

Med den gruppe Barca er i, skal der stilles i stærkeste opstilling hver gang, indtil 1. pladsen er sikret. Spar i Copa og i ligaens "lette" kampe. Nu skal Europa domineres igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Kæmpe overraskelser i starteren! Ingen havde set den opstilling ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Goaaal »

FC Barcelonas startopstilling
Ter Stegen, Roberto, Piqué, Umtiti, Alba, Rakitic, Busquets, Coutinho, Messi, Suárez og Dembélé

Hvad tænker I?

Jeg er glad for:
Semedo ikke spiller.
Cou starter inde

Utilfreds med:
Egentligt ikke noget. Ville gerne se Arthur blive en stjerne, men kan ikke bebrejde, at han ikke spiller idag.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:FC Barcelonas startopstilling
Ter Stegen, Roberto, Piqué, Umtiti, Alba, Rakitic, Busquets, Coutinho, Messi, Suárez og Dembélé

Hvad tænker I?

Jeg er glad for:
Semedo ikke spiller.
Cou starter inde

Utilfreds med:
Egentligt ikke noget. Ville gerne se Arthur blive en stjerne, men kan ikke bebrejde, at han ikke spiller idag.
Vil hellere have Semedo inde end Roberto. Roberto vil få det svært i dag er jeg sikker på af Lozano, hvis PSV kommer for at spille fodbold og ikke låner Mourinhos bus. Roberto er nemt at sætte under pres, synes jeg, når han er back.

Jeg bliver aldrig fan af Cou som CM, men håber, at han får styret løjerne.

Meget utilfreds med Suarez kan starte inde på trods af hans elendigheder og give andre chancen, men det tør Valverde ikke.

Håber ikke vi endnu engang skal starte dårligt, men er på dupperne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Cou skal ikke styre noget som helst. Han skal støtte offensiven. Rak og bussi skal styre holdet.

Og suarez har været rigtigt godt spillende set over de sidste 3 kampe.

Det er den helt rigtige starter og på nuværende tidspunkt vores klart stærkeste hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:FC Barcelonas startopstilling
Ter Stegen, Roberto, Piqué, Umtiti, Alba, Rakitic, Busquets, Coutinho, Messi, Suárez og Dembélé

Hvad tænker I?

Jeg er glad for:
Semedo ikke spiller.
Cou starter inde

Utilfreds med:
Egentligt ikke noget. Ville gerne se Arthur blive en stjerne, men kan ikke bebrejde, at han ikke spiller idag.
Vil hellere have Semedo inde end Roberto. Roberto vil få det svært i dag er jeg sikker på af Lozano, hvis PSV kommer for at spille fodbold og ikke låner Mourinhos bus. Roberto er nemt at sætte under pres, synes jeg, når han er back.

Jeg bliver aldrig fan af Cou som CM, men håber, at han får styret løjerne.

Meget utilfreds med Suarez kan starte inde på trods af hans elendigheder og give andre chancen, men det tør Valverde ikke.

Håber ikke vi endnu engang skal starte dårligt, men er på dupperne.
Hmm, ved ikke hvem jeg ser stærkest defensivt af Roberto eller Semedo. Er dog mildest talt uimponeret af Semedo offensivt.

Ift. Suarez kan jeg ikke være utilfreds med, at han starter inde. Når han derimod bliver inde i en kamp, hvor han er dårlig, på bekostning af Dembele, synes jeg, det er et problem.

Er altid glad, bare Cou starter inde hehe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Vil hellere have Semedo inde end Roberto. Roberto vil få det svært i dag er jeg sikker på af Lozano, hvis PSV kommer for at spille fodbold og ikke låner Mourinhos bus. Roberto er nemt at sætte under pres, synes jeg, når han er back.
Det her er desuden noget som mou ville sige. Vi skal ikke tænke i en mod en situationer men derimod på at presse PSV ned så de ikke kommer med noget som helst offensivt.

Og Roberto er meget bedre end semedo i det opbyggende spil samt markant klogere med sine løb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Vil hellere have Semedo inde end Roberto. Roberto vil få det svært i dag er jeg sikker på af Lozano, hvis PSV kommer for at spille fodbold og ikke låner Mourinhos bus. Roberto er nemt at sætte under pres, synes jeg, når han er back.
Det her er desuden noget som mou ville sige. Vi skal ikke tænke i en mod en situationer men derimod på at presse PSV ned så de ikke kommer med noget som helst offensivt.

Og Roberto er meget bedre end semedo i det opbyggende spil samt markant klogere med sine løb.
Du skal stadigvæk have en vis form for gardering, så du ikke lukker mål ind.

Roberto er måske bedre i boldcirkulationen end Semedo grundet hans fortid som CM, men Semedo har langt mere at byde på offensivt, når han er i hopla, og i Holland er man ikke særlig god itl at forsvare, hvorfor jeg forventer langt mere rum at løbe i dybden i, som Semedo vil være god i.

Men Valverde er ikke den største fan af Semedo, så den løsning må jeg kigge langt efter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af Piquénbauer »

Hvornår pokker har semedo været i hopla offensivt? I sin tid i klubben har Roberto været minimum et niveau over semedo offensivt. Og Roberto er ikke engang noget specielt. Semedo er bare så hamrende bange ligeså snart han kommer over midten.

Hvis holdet spiller som det skal så er det ikke nødvendigt med en gardering. Jeg vil dog give dig at vi godt kunne bruge lidt mere fart i defensiven nu hvor vi spiller med 4 så offensive spillere i Messi, suarez, demb og cou. De er ikke så gode defensivt og som vi har set så skaber det ubalance i det defensive. Når det bliver kombineret med en langsom midt (bussi og rak) så giver det problemer.

Vi må se hvad der sker men imo gav opstillingen sig selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - PSV Eindhoven

Indlæg af MessiPogba »

Kæft, det er lækkert med Michael Laudrup i studiet og ikke hør på de skide amøber, Viasat ofte stiller op med. Han må gerne sætte El Prebski og Fede Mølby på plads.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster