13/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det eneste positive er, at nu skal vi på campen på søndag alene tage værdig afsked med Ini. Og ikke andet. Ikke fokus på om vi går ubesejrede igennem sæsonen. Ikke fokus på om Messi er med eller ej. Ini fortjener, at al opmærksomhed går til ham. Det bliver en kæmpe fest. Men en sørgmodig dag.

Puol, Xavi, Ini er umulige at erstatte. Men Cou viste storspil i dag, så Barca skal bare op på hesten igen - og så bliver det spændende at se til sommer, hvem vi henter ind.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:Det har intet med Valverde at gøre det her. Det handler meget simpelt bare om motivation og sult hos spillerne. De er skide ligeglade med en rekord. Det løber de ikke nogle ekstra meter for. Ligaen er vundet og de kan ikke sætte sig mentalt op til det niveau de skal være på. Længere er den ikke.
Lol ... "det har intet med cheftræneren, manden med det overordnede ansvar og alle beslutningskompetencerne, at gøre." Sikke en omgang vrøvl af værste skuffe. Vi solgte på det nærmeste vores chancer i Champions League, for at holde liv i den ubesejrede stime, og så vælger Valverde at det er nu at Messi skal have 90 minutters hvile? Efter langt over 4.000 minutter og over 50 optrædener, hvorfor så nu? Valverde skulle have besluttet sig: Enten går vi benhårdt efter rekorden, eller også vælger vi at leve uden den. Nu har han valgt at sætte sig lige direkte mellem to stole.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Mina skal i øvrigt bare ud til sommer. Han er langt dårligere end Chygrynskiy eller Cáceres nogensinde var. Simpelthen en joke, at vi har betalt penge for sådan en Segunda-spiller. Giv mig Bartra tilbage, din røv.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er ikke Arsenal fan, men husker stadig tydeligt da de gik ubesejrede gennem PL. Det er så stort set det eneste, som jeg husker om Arsenal.

For ikke Barca fans er LA Liga titlen i år bare endnu én i rækken. Hvem husker den om nogle år? Havde Barca gået ubesejret igennem sæsonen havde det været en historisk præstation, som alle ville kunne huske. Og det ville være endnu et bevis på Messi's fantastiske betydning for Barca. Nu er vores comeback mod Sevilla (med to mål på 1 minut), uafgjorte mod Real Madrid, hvor vi spillede med 10 mand osv. fuldstændig ligegyldige resultater. Havde det ikke været for Inis afskedskamp kunne jeg lige så godt have sparet billetten til kampen mod Real Sociedad, for så var det blevet en stemningsforladt forestilling (forstå mig ret, jeg elsker at komme på Camp Nou).

Kortsagt: Jeg er dybt, dybt, dybt skuffet over at vi ikke gik ubesejrede igennem sæsonen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
whidgee skrev:Det har intet med Valverde at gøre det her. Det handler meget simpelt bare om motivation og sult hos spillerne. De er skide ligeglade med en rekord. Det løber de ikke nogle ekstra meter for. Ligaen er vundet og de kan ikke sætte sig mentalt op til det niveau de skal være på. Længere er den ikke.
Lol ... "det har intet med cheftræneren, manden med det overordnede ansvar og alle beslutningskompetencerne, at gøre." Sikke en omgang vrøvl af værste skuffe. Vi solgte på det nærmeste vores chancer i Champions League, for at holde liv i den ubesejrede stime, og så vælger Valverde at det er nu at Messi skal have 90 minutters hvile? Efter langt over 4.000 minutter og over 50 optrædener, hvorfor så nu? Valverde skulle have besluttet sig: Enten går vi benhårdt efter rekorden, eller også vælger vi at leve uden den. Nu har han valgt at sætte sig lige direkte mellem to stole.
TAK!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Denis burde i øvrigt bare skride. Han er alt for god til at rådne op på den bænk sammen med Gomes og Mina. Denis i City? Shit. Han kunne være direkte erstatning for Silva om et års tid eller to. Og med vores ledelse kan han sikkert købes for 10 mill.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Denis burde i øvrigt bare skride. Han er alt for god til at rådne op på den bænk sammen med Gomes og Mina. Denis i City? Shit. Han kunne være direkte erstatning for Silva om et års tid eller to. Og med vores ledelse kan han sikkert købes for 10 mill.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Helt sikkert. Denis er en af holdets største kreative kapaciteter. Hans mangel på spilletid er absurd, for han skaber altid positive og farlige situationer, når han endelig får chancen. Han har både overblikket til at se mulighederne og evnerne til ofte at udføre dem med succes.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Altså de indkøb a la Douglas, Mina og Matthieu. Jeg kunne blive ved. Seriøst. Det er jo ikke Barca-spillere i stil og teknik. Det er hovedrystende.

Jeg er godt knotten på Suarez. Middelmådig spiller, og så er jeg flink. Skaber sig, smider sig, og er intet uden Leo.

Jeg håber at D. Suarez kommer ind i varmen efter sommeren, men han bliver vel andet-valg efter Pau.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Så er der sovet på det. Jeg er stadig rasende over den måde holdet og Valverde forpasser muligheden for at gøre noget historisk. Tror ikke at Barca får chancen for det igen. Skal dog nok spare jer for mere brok.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:Denis burde i øvrigt bare skride. Han er alt for god til at rådne op på den bænk sammen med Gomes og Mina. Denis i City? Shit. Han kunne være direkte erstatning for Silva om et års tid eller to. Og med vores ledelse kan han sikkert købes for 10 mill.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Helt sikkert. Denis er en af holdets største kreative kapaciteter. Hans mangel på spilletid er absurd, for han skaber altid positive og farlige situationer, når han endelig får chancen. Han har både overblikket til at se mulighederne og evnerne til ofte at udføre dem med succes.
Men alligevel rådner han op pga. Valverde. Nogle kampe hvor vi har været håbløse, og der står 0-0, 1-1, 2-2 eller hvordan det så er, så kunne man sætte Denis ind og faktisk have en bedre chance for faktisk at vinde kampen. Denis får én chance, også er han ude i en måned. Mener faktisk det var dig, Blau, der nævnte, at Valverde spiller for ikke at tabe, i stedet for at spille for at vinde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kawhi »

Forfærdeligt indsats i går - man mangler ord...

Hvorfor er der ingen der, som for en uge siden, nævner noget om hvor udslagsgivende Sergis udvisning mod RM har vist sig at være? Er overbevist om at en bagkæde med MAtS, Pique, Mina, Alba og Roberto ikke havde lukket 3 mål ind de sidste 60 minutter af kampen.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Kawhi skrev:Forfærdeligt indsats i går - man mangler ord...

Hvorfor er der ingen der, som for en uge siden, nævner noget om hvor udslagsgivende Sergis udvisning mod RM har vist sig at være? Er overbevist om at en bagkæde med MAtS, Pique, Mina, Alba og Roberto ikke havde lukket 3 mål ind de sidste 60 minutter af kampen.
Jeg tænkte over det samme hele aftenen igår. Kæmpe fjols. Det sagt, så skal man simpelthen kunne holde Levante fra at score 5 mål uanset hvad. Derfor er jeg mere træt af dem der var på banen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Altså de indkøb a la Douglas, Mina og Matthieu. Jeg kunne blive ved. Seriøst. Det er jo ikke Barca-spillere i stil og teknik. Det er hovedrystende.

Jeg er godt knotten på Suarez. Middelmådig spiller, og så er jeg flink. Skaber sig, smider sig, og er intet uden Leo.

Jeg håber at D. Suarez kommer ind i varmen efter sommeren, men han bliver vel andet-valg efter Pau.
Douglas, Mina, Mathieu, Gomes, Arda, Paulinho, Song osv.

Digne er en ok backup, Paco burde have fået et hav af kampe sådan som Suarez spiller på egen hånd. Lewan, Immobile, Ronaldo osv. havde nok scoret 50 mål hver sæson hvis de havde Messi, Ini, Coutinho, Alba osv. til at fodre dem. Suarez er pisse fucking elendig på egen hånd. Coutinho - og Denis, selvom han fik hvad, 20 minutter, viste mere vilje og hjerte end Suarez.

Han er håbløs alene, men nogle gange scorer han et drømmemål også glemmer vi hans uduelighed i en periode.

Semedo bliver pisset op og ned af ryggen. Det er trænerens job at få Semedo til at blive bedre til at arbejde defensivt, det er den fysiske stabs arbejde at gøre ham mere robust, og det er trænerens job at få ham bedre inkluderet - hvis vi altså havde et reelt system.

Denis bliver skidt på, ganske enkelt.

Og fuck ledelsen. Man kunne have haft Kroos, Isco, Asensio, Thiago, beholdt Alves osv. Kæft, en omgang hjernedøde idioter.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Altså de indkøb a la Douglas, Mina og Matthieu. Jeg kunne blive ved. Seriøst. Det er jo ikke Barca-spillere i stil og teknik. Det er hovedrystende.

Jeg er godt knotten på Suarez. Middelmådig spiller, og så er jeg flink. Skaber sig, smider sig, og er intet uden Leo.

Jeg håber at D. Suarez kommer ind i varmen efter sommeren, men han bliver vel andet-valg efter Pau.
Skal vi ikke lige vente med at bedømme Mina ude? Han har knapt nok spillet, selv i de nemme kampe, har han ikke fået spilletid. Måske er han ikke god nok, men vi har knapt nok noget belæg for, at han ikke kan være god nok. Lad ham få en lidt ærlig chance, men det er jo svært, når Valverde knapt nok kender ordet rotation, eller gør brug af breddespillere. Han er jo ikke vant til at deltage i flere turneringer på samme gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Forfærdeligt indsats i går - man mangler ord...

Hvorfor er der ingen der, som for en uge siden, nævner noget om hvor udslagsgivende Sergis udvisning mod RM har vist sig at være? Er overbevist om at en bagkæde med MAtS, Pique, Mina, Alba og Roberto ikke havde lukket 3 mål ind de sidste 60 minutter af kampen.
Men omvendt gav Semedo da os en del løb op ad banen. Hans offensive bidrag er godt nok, men akkurat som Mina, så er det svært at kunne præstere, når du knapt nok spiller. Valverde har ikke været god til at implementere de nye spillere på holdet. Dembele og Semedo er slet ikke integreret nok f.eks..
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster