13/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hele fejlen ligger hos Valverde. Hele fejlen. Levante kommer med fire sejre, ja, fire, i træk og har bevist de kan spille offensivt, men alligevel starter han med Mina, som han stort set ellers aldrig spiller. Det er ikke Minas skyld. Tænk at lade en bil rådne op i en lade, også klage over at den ikke kan starte. Kæmpe fejl. Semedo er klasse, men hvad tænker Valverde? Semedo er ikke ordentligt inde i systemet pga. Valverde, han får sjældent spilletid når Sergi er klar, og når han så endelig skaber noget godt, så lad os tage ham ud i en måned. Vermaelen er god, men den sammensætning i dag var ikke god. Helt forkert, nu hvor Piqué var klar.

Dembélé.. Knægten spiller et brag af en kamp i sidste runde, kan selv, er lynhurtig og kreativ, men alligevel beholder man gordo på banen i stedet. Det der med at hylde Iniesta kunne Valverde også have ventet med til kampen var vendt - kunne have været i 88', hvor han så sendte en ekstra forsvarer ind for at lukke kampen. Imo havde kampen endt anderledes med Denis ind for gordo, og Ini ud for eksempelvis Digne i 88' minut el. lignende.

Suarez får for lang snor. Simpelthen. Ja, han scorer, men enhver angriber burde score 20-30 mål for Messi, Ini, Alba, Coutinho osv. fodrer dem. Ellers er han pivhamrende elendig. Pisse fucking elendig. Tror vitterligt Valverde frygter at gøre ham sur.

Og tror nu ikke Messi blev sparet pga. VM. Tror snarere han blev sparet pga. en eller anden lorte aftale om at Messi skal være med i kampen i Sydafrika. Dybt seriøst, hva fuck rager Mandelas 100 års dag os? Vil gerne se Perez og Zidane tage til Sydafrika ugen inden CHL. finalen. Om ikke Perez bare sender en fax afsted med ordet: no.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Ba sai luo na skrev:Det er pivringe men der ikke tabt noget ved det.
Spillet har vaeret kedeligt og ikke saadan som man gerne vil huske Barca. Derfor ogsaa fint nok de ikke ender som ubesejret. Men dog er det dog pinligt det skal ske paa saadan en maade.

Valverde og defensiven fungere ikke mere . Spillerene er umotiveret .

Messi vinder guldbolden dog og alle VM spillerene kan sendes paa ferie nu. Den sidste kamp er nu total ligegyldig
Ja, det gode er, at sidste kamp må kunne give nogle minutter fra start til rotationsspillerne. Som det altid plejer at være, når pladseringerne er afgjort. Og derved undgår vi også skader.

Var Vermaelen udtaget til VM egentlig?
Du mener placeringerne og ikke pladseringerne?
:roll:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hold kæft jeg er vred.

Nærmest mere end efter Roma kampene. Havde ingen forventninger om CL sejr.

2 fucking kampe skulle de koncentrere sig, så kunne de tælle euro hele sommeren. 2 kampe fra noget ganske unikt og noget der kunne pynte pænt ift Reals forventede historie skrivning.

Fatter ikke at det ikke betød mere for dem...

Nu skal jeg godt nok ha' Barca ferie i rigtig lang tid. Øv.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

whidgee skrev:Det har intet med Valverde at gøre det her. Det handler meget simpelt bare om motivation og sult hos spillerne. De er skide ligeglade med en rekord. Det løber de ikke nogle ekstra meter for. Ligaen er vundet og de kan ikke sætte sig mentalt op til det niveau de skal være på. Længere er den ikke.
Slutningen af kampen viste ellers ret godt, hvor meget de ville det. Motivationen var der, bare lidt svært at gøre noget, når vores forsvar sejler som det gør
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tager det stille og roligt. At går ubesejret gennem hele sæson har ingen betydning. Det der er vigtig er at vinde ligaen og det har vi klaret.
Spillerne kan umuligt tage denne kamp seriøst. Det her er bare en træningskamp så STOP NU med at sælge hele holdet og træneren pga at vi tabte til Levante.
Levante har kæmpet godt og de skal have stor ros. Endeligt vandt de over Barcelona så tillykke til dem. Lad os nu ikke male fanden på væggen og fat det, vi er ikke uovervindelige. Det er også helt vildt utrolig at vi holdt stime i 36 kampe uden at tabe :eek: Ingen har forventet det
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Starnils skrev:
whidgee skrev:Det har intet med Valverde at gøre det her. Det handler meget simpelt bare om motivation og sult hos spillerne. De er skide ligeglade med en rekord. Det løber de ikke nogle ekstra meter for. Ligaen er vundet og de kan ikke sætte sig mentalt op til det niveau de skal være på. Længere er den ikke.
Slutningen af kampen viste ellers ret godt, hvor meget de ville det. Motivationen var der, bare lidt svært at gøre noget, når vores forsvar sejler som det gør
Enig i begge dele faktisk. Det var som om, de var gået på ferie-mode i starten af kampen - og dertil sejlede vores forsvar. Egentlig ret imponerende at hente fra 5-1 til 5-4. Men at bringe sig selv på bagud på den måde, er alt for ringe. For mig en kombination af ringe forsvarspil og ringe indstilling i starten af kampen. Nu kan fokus forhåbentlig fjernes fra stimen til næste sæson.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Jeg forstår ikke at folk ikke er mere rasende. Vi skal høre på Reals lorte rekord med 3 Chl hele næste år. Det eneste unikke vi havde i år at få anerkendelse på var den invinxibles titel. Fint vi vinder ligaen 7/10 gange de sidste 10 år men det andet havde sgu været unikt.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Nu hvor Umtiti er skadet, så stillede vi jo op med stærkeste holdopstilling ud over Messi. Vi burde kunne vinde over Levante uden Messi. Er nok en af de få, som ikke ser det som Valverdes skyld, men mere spillerne der glemmer, hvordan man spiller fodbold og forsvarer.

Madrid vandt 6-0 over Celta vigo uden Ronaldo..
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Goaaal skrev:Jeg forstår ikke at folk ikke er mere rasende. Vi skal høre på Reals lorte rekord med 3 Chl hele næste år. Det eneste unikke vi havde i år at få anerkendelse på var den invinxibles titel. Fint vi vinder ligaen 7/10 gange de sidste 10 år men det andet havde sgu været unikt.
Mester jeg synes at du overdriver lidt. Lyt til lopezzz, tag dyb indånding og tæl til 10 så bliver alt godt igen :cool:
Visca Barca ♡
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Goaaal skrev:Jeg forstår ikke at folk ikke er mere rasende. Vi skal høre på Reals lorte rekord med 3 Chl hele næste år. Det eneste unikke vi havde i år at få anerkendelse på var den invinxibles titel. Fint vi vinder ligaen 7/10 gange de sidste 10 år men det andet havde sgu været unikt.
Jeg kan sådan set godt forstå dig. Men... vi har taget en double, det er super flot. Distanceret al modstand i La Liga. Har ikke tabt i ligaen i over 1 år - det blev til, hvad, 43 ubesejrede kampe alt i alt? Synes simpelthen vi er blevet primadonnaer som fans, undskyld udtrykket og er ikke rettet mod dig Goaaal. Messi kan ikke spille alle kampe, resten af livet, og vi kan ikke vinde alle kampe fra nu og til evighed.

Det sagt - elendig måde, vi taber på i dag.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Lopezzz skrev:
Goaaal skrev:Jeg forstår ikke at folk ikke er mere rasende. Vi skal høre på Reals lorte rekord med 3 Chl hele næste år. Det eneste unikke vi havde i år at få anerkendelse på var den invinxibles titel. Fint vi vinder ligaen 7/10 gange de sidste 10 år men det andet havde sgu været unikt.
Mester jeg synes at du overdriver lidt. Lyt til lopezzz, tag dyb indånding og tæl til 10 så bliver alt godt igen :cool:
Visca Barca ♡
Hahaha jeg skriver til dig når Ronaldo vinder næste b’dor fordi han vandt 3. Chl titel i træk mens Messi fejlede mod Roma og fejlede i at få den ubesejrede titel i hus (mediernes udlægning).


Men point taken. Kan godt se der er smæk på indlæggene... havde virkelig håbet på den “titel”. Jeg går i seng.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Er helt uenig i, at nederlaget til Levante er ligegyldigt. Efter at vi har vundet La Liga er alle kampe i princippet ligegyldige. MEN:

1.Barca havde chancen for at gå ubesejret igennem en hel sæson. Noget der måske aldrig kommer til at ske, slet ikke når Messi engang er stoppet.
2. Forsvaret sejlede - synes ikke at vores “bænk” har den fornødne styrke, det er bekymrende

Jeg var lige ved at synes, at den manglende CL titel blev opvejet af det helt unikke - ubesejret i en hel sæson. Sådan skulle det ikke gå.

Vi vandt the double. Det er naturligvis imponerende. Men spillet har ikke været så flot, som jeg kunne tænke mig. Det kunne jeg til dels leve med, hvis vores forsvar var blevet styrket. Her sidst på sæsonen synes jeg desværre, at det modsatte er sket. Vores forsvar er ikke eksisterende.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Min teori. Ingen havde alligevel husket rekorden. Måske os Barca fans, men ikke rigtigt andre, eller særlig mange.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Guardiola skrev:
Goaaal skrev:Jeg forstår ikke at folk ikke er mere rasende. Vi skal høre på Reals lorte rekord med 3 Chl hele næste år. Det eneste unikke vi havde i år at få anerkendelse på var den invinxibles titel. Fint vi vinder ligaen 7/10 gange de sidste 10 år men det andet havde sgu været unikt.
Jeg kan sådan set godt forstå dig. Men... vi har taget en double, det er super flot. Distanceret al modstand i La Liga. Har ikke tabt i ligaen i over 1 år - det blev til, hvad, 43 ubesejrede kampe alt i alt? Synes simpelthen vi er blevet primadonnaer som fans, undskyld udtrykket og er ikke rettet mod dig Goaaal. Messi kan ikke spille alle kampe, resten af livet, og vi kan ikke vinde alle kampe fra nu og til evighed.

Det sagt - elendig måde, vi taber på i dag.
Jamen jeg er jo sådan set enig. Det er bare måden vi smider det på der er “uacceptabel” for mig. Havde vi fejlet tidligere i sæsonen eller mod hold som Real så fair nok. Men at lukke 5 ind mod Levante. Det forstår jeg bare ikke.



Jeg må sove på det.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Barca kunne have skrevet historie ved at være ubesejret i en hel sæson, i stedet skrev de historie ved at lukke fem mål ind mod Levante.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster