13/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Levante - FC Barcelona
La Liga
13. Maj - kl. 20.45
TV: TV3 Max
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Ingen Messi!!!

Trods alt temmelig overraskende, hvis ikke han er skadet!

Guldstøvlen er selvfølgelig 90% sikker allerede, men den ubesejrede stime syntes jeg dog stadig også betyder en del.

Vel VM der er forklaringen, hvilket selvfølgelig er naturligt nok.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:Ingen Messi!!!

Trods alt temmelig overraskende, hvis ikke han er skadet!

Guldstøvlen er selvfølgelig 90% sikker allerede, men den ubesejrede stime syntes jeg dog stadig også betyder en del.

Vel VM der er forklaringen, hvilket selvfølgelig er naturligt nok.
Guldstøvlen er langt fra sikker. Salah kan lave om på det i morgen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Valverde ... så træls. Hvad fanden sker der... ha ham dog på bænken!!
Forumlegende

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Jeg tænker, at Messi bliver sparet, da han muligvis skal spille i Sydafrika i den kommende uge :)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

SIOUX skrev:Jeg tænker, at Messi bliver sparet, da han muligvis skal spille i Sydafrika i den kommende uge :)
Syd-afri-what-the-hell now? Hvorfor der? Vel ikke en ligegyldig velgørenhedskamp, vel?

Det er sjældent, jeg har været så fikseret på en spillers lykke til en VM-slutrunde, som jeg er med Messi til sommer. Men med båtnakker som chokmeisteren Higuain og klovnen Sampaoli, er jeg bange for, at jeg får et sammenbrud til sommer, når Argentina bliver gjort til grin foran hele verden, og det vil være en stor plet på Messis renomme og en skydeskive for hans slemme haters.

Kan Pep ikke lige sommervikarere for Sampaoli?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

Messi kan sagtens selv afgøre VM. Han har før ført Argentina til en VM finale(kåret til bedste spiller), og denne gang fik han dem egenhændigt med til VM.

Messis eneste problem/svaghed, er at han ofte falder mentalt sammen når det går lidt skidt i en kamp. Jeg får ihvertfald en fornemmelse af at, når alt i en kamp virker håbløst, så giver han lidt op og mister troen på egne evner, lidt ligesom i Roma kampen, hvilket er ærgerligt, for han er den eneste spiller i verden der på et splitsekund kan vende en kamp.

Hvis han kan holde modet hele vejen igennem, selv når det går skidt, og de andre spillere rundt omkring ham som minimum kan spille en anelse disciplineret - f.eks. aflevere en bold til en medspiller - så har han en chance for at rive alt rundt til VM, så meget bedre er de andre landshold nu heller ikke.

Portugal vandt EM, og mange af favoritterne som Tyskland, Spanien og Frankrig var også med i den turnering.

(beklager off topic).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg synes det er det helt rigtige at spare Messi.
VM kommer snart og der har lige vaeret 2 kampe mod real og Villarreal.

Desuden , hvis Barca ikke kan vinde mod levante/ uafgjort bare fordi messi ikke er med - saa fortjener barca heller ikke status som ubesejret . Levante ligger nr 16 og heller ikke noget at spille for andet en aere- ligesom Barca .

Angaaende guldbolden saa ser det nu stadig godt ud.
Cavani , lewandowski , Icardi gik ikke maal amok I deres weekend kamp og er dermed uden chancer.
Tilbage er der kun salah og immomobile som kan hente Messi. Salah har kun en kamp tilbage og skal vel reelt score 4 maal for at fjerne Messi . Slet ikke sikkert Messi faar mere spilletid I denne saeson!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ba sai luo na skrev: Tilbage er der kun salah og immomobile som kan hente Messi. Salah har kun en kamp tilbage og skal vel reelt score 4 maal for at fjerne Messi . Slet ikke sikkert Messi faar mere spilletid I denne saeson!
Messi er med i sidste kamp hvis Salah ligger nummer 1 på scoringslisten efter dagens kamp
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Messi kan sagtens selv afgøre VM. Han har før ført Argentina til en VM finale(kåret til bedste spiller), og denne gang fik han dem egenhændigt med til VM.

Messis eneste problem/svaghed, er at han ofte falder mentalt sammen når det går lidt skidt i en kamp. Jeg får ihvertfald en fornemmelse af at, når alt i en kamp virker håbløst, så giver han lidt op og mister troen på egne evner, lidt ligesom i Roma kampen, hvilket er ærgerligt, for han er den eneste spiller i verden der på et splitsekund kan vende en kamp.

Hvis han kan holde modet hele vejen igennem, selv når det går skidt, og de andre spillere rundt omkring ham som minimum kan spille en anelse disciplineret - f.eks. aflevere en bold til en medspiller - så har han en chance for at rive alt rundt til VM, så meget bedre er de andre landshold nu heller ikke.

Portugal vandt EM, og mange af favoritterne som Tyskland, Spanien og Frankrig var også med i den turnering.

(beklager off topic).
Messi kom i finalen, fordi han udover hans egen fantastiske kunnen, havde Mascherano, der støvsugede alt på midten, og så havde han en fantastisk storspillende makker i di Maria, der supplerede ham, så han kunne give Messi bare lidt hjælp. Læg dertil, at træneren ikke virker så afstumpet som Sampaoli, der er på sin jagt efter at opfinde den dybe tallerknen med tågehorn som Benedetto på bekostning af et verdensklassetalent som Dybala eller en formidabel angriber i Icardi. Den tidligere træner under VM havde skabt en stærk organisation og synergi, som fik en del godt ud af Argentinas ufattelige talentmasse.

I dag kan Aguero knapt nok sammenstrikke en aflevering på to meter i Argentinas trøje, Higuain er choke meister numero uno, di Maria kan vairere mellem verdensklasse og Peter Ankersen, Mascherano har knapt nok spillet denne sæson og er 35 år, og spiller pt. i Kina, hvorfor han nok ikke er i topform. Derudover er deres bedste midteforsvar i Rojo stadigvæk ikke i omdrejninger. Forhåbentligt kan Bialia og Banega måske hjælpe Messi, men sådan som Sampoli har styret Argentina, er jeg vitterlig bange for, at en katastrofe for Messi og Argentina lurer om hjørnet.

Nok er Messi ustoppelig til tider, men han kan da ikke spille for 11 spillere. Argentina under Sampaoli har været en katastrofe, og spiller onget af det mest intetsigende fodbold, jeg har set de sidste mange år. Det er til tider ligeså ideløst og håbløst som Moyes' Manchester United.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af LeoMessi »

@MessiPogba

Det er svært at være uenig med dig. Med det hold og den træner de har, skal der intet mindre end et mirakel til.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Så er Golden shoe vel hjemme? Nu skal Barca simpelthen vinde de 2 sidste kampe. Hvis man smider 2 (CHL og ubesejret sæson) så store muligheder for at gøre noget spektakulært sidst på sæsonen så vil det, double til trods, være en total fiasko sæson for mig.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Argh, det er altså aldrig en fiasko at vinde liga og cuppen. Ubesejret vil være fantastisk og man skal gå efter det, men ikke en fiasko jo.
Goaaal skrev:Så er Golden shoe vel hjemme? Nu skal Barca simpelthen vinde de 2 sidste kampe. Hvis man smider 2 (CHL og ubesejret sæson) så store muligheder for at gøre noget spektakulært sidst på sæsonen så vil det, double til trods, være en total fiasko sæson for mig.
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

PuyolErGud skrev:Argh, det er altså aldrig en fiasko at vinde liga og cuppen. Ubesejret vil være fantastisk og man skal gå efter det, men ikke en fiasko jo.
Goaaal skrev:Så er Golden shoe vel hjemme? Nu skal Barca simpelthen vinde de 2 sidste kampe. Hvis man smider 2 (CHL og ubesejret sæson) så store muligheder for at gøre noget spektakulært sidst på sæsonen så vil det, double til trods, være en total fiasko sæson for mig.
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jamen jeg er ikke uenig og jeg ved godt at det derfor er irrationelt. Men stadig synes jeg bare at det ville ødelægge sæsonen hvis det bliver sæsonen hvor man kun næsten gjorde noget historisk. Med 2 så lette kampe, på papiret, så er det simpelthen utilgiveligt ikke at lykkes med det. Hvor mange sæsoner er det realistisk at komme igennem 2x Real og 2x Atletico + nogle svære udekampe uden nederlag? Næsten umuligt. Med de hold de mangler at slå/spille uafgjort mod nu skal det bare lykkes.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

At tabe 2 ud af 38 kampe i ligaen er fucking vildt plus at vi vandt ligaen og copa. Det sker ikke tit.
Og nu har Messi vundet Pichichi og Guldstøvlen (hvis Imobile ikke scorer 6 kasser i sidste kamp).
Denne sæson er Barcas sæson og jeg er sååå glad :cool:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster