13/5 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Semedos elendigheder kan ikke kun tilskrives Valverde. Manden har spillet 2030 minutter den her sæson. Defensivt har han været en katastrofe i stort set samtlige kampe. Måske ikke gennem hele kampen, men utilgivelige udfald næsten hver gang. Ville han være bedre hvis han spillede hver gang? Sikkert, men hvor mange point vil I være villige til at smide på det eksperiment? Real, Barca, City osv. bør kun eje spillere der ikke spiller som en pose nødder blot fordi de ikke starter inde i alle kampe.

Det offensive folk roser ham for. Hvad mener I med det? Jeg kan simpelthen ikke se det. Er det fordi manden kan løbe hurtigt ligeud med en bold? Han kan ikke drible, kan ikke "spille bande" og kan ikke ramme en medspiller i feltet om det galt hans liv. Han har 0 assist og 0 mål.

Daniel Carvajal har på 2740 minutter 5 assist. Vores egen Vermaelen har på 1108 minutter 1 assist.


I forhold til minutter:
Kovacic (midtbane - ved det) spiller med 1230 minutter langt bedre end Semedo. Vermaelen ligeså med kun 1108 minutter. Der er flere eksempler som jeg ikke gider til at poste da det blot er en yderligere understregning af pointen over.


Det ville være fedt hvis han var god nok fordi han har farten og virker sympatisk. Jeg synes dog at niveauet er for langt fra Barca, men jeg er måske også skadet af alle årene med Alves på pladsen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

MessiPogba skrev:
Skydefinten skrev:Altså de indkøb a la Douglas, Mina og Matthieu. Jeg kunne blive ved. Seriøst. Det er jo ikke Barca-spillere i stil og teknik. Det er hovedrystende.

Jeg er godt knotten på Suarez. Middelmådig spiller, og så er jeg flink. Skaber sig, smider sig, og er intet uden Leo.

Jeg håber at D. Suarez kommer ind i varmen efter sommeren, men han bliver vel andet-valg efter Pau.
Skal vi ikke lige vente med at bedømme Mina ude? Han har knapt nok spillet, selv i de nemme kampe, har han ikke fået spilletid. Måske er han ikke god nok, men vi har knapt nok noget belæg for, at han ikke kan være god nok. Lad ham få en lidt ærlig chance, men det er jo svært, når Valverde knapt nok kender ordet rotation, eller gør brug af breddespillere. Han er jo ikke vant til at deltage i flere turneringer på samme gang.
Jeg ved godt at det er et meget tideligt kald. Men jeg er sikker på, at han ikke er god nok til en stamplads. Jeg tror, at Valverde lejer ham ud i næste sæson, og så ser vi ham ikke foreløbigt. Han har brug for fast spilletid i en anden klub.

Endnu et mystisk køb.
Du må hellere gemme min post :cool:

Ps. Det var første gang siden 14. april 2001, vi scorede 4 kasser og ikke vandt.
Barcelona without Lionel Messi is like Man City without Arab Money or Chelsea without Russian Money.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Semedo er for mig at se ikke god nok. Han skal virkelig vende det hele på hovedet i næste sæson, før jeg tror på, at han kan være god nok til Barca. Mina var et sats. Minas profil passede vel heller ikke Barca? Der er vel en grund til, hvorfor Valverde ikke har benyttet sig af ham? Og de rygter der går omkring ham til sommer; at han enten udlejes eller sælges? Det må vel være en indikation?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/5 Levante - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Mina er bare endnu en Marlon. Eller vent, Marlon er trods alt bedre end ham. Det giver sgu ikke nogen mening... Og kommer han tilbage til sommer?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster