6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Penaldo: "Hej Leo, hvordan vokser man skæg?"

Billede
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Der blev fightet til den helt heroiske medalje, men selv da vi var 11 mod 11 var jeg vitterlig ikke fan af vores spil.

Jeg er virkelig på ingen måder hooked på det her Valverde-fodbold, der virker noget tamt, og ofte uden en reel plan andet end at håbe at Messi redder vores røv igen. Defensivt ser vi endnu engng, hvor nemme vi er at få ude af balance.

Som nævnt, fantastisk fight, når Robertos idiotiske kort fuckede kampen op for os, men jeg er simpelthen ikke tilfreds med spillet.

Og endnu engang. Coutinho skal ikke spille højre kant. Det falder ikke naturligt i hans spil.

Faktisk forstår jeg ikke, at vi ikke spillede Messi i højre, Suarez midt og COu som venstre, når vi havde bolden. Selvom Messi i skrivende stund er allerbedst som falsk 9'er, så kan han sagtens misbruge modstanderne fra højre kanten.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

En virkelig tør og kedelig El Clasico. Jeg kedede mig enormt. Begge hold var rimelig elendige.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Bales hjerneblødning mod Umtiti bliver mere og mere sindssyg for hver gang, jeg ser den.

Hvad fanden forsøger han på, hvis ikke at skade Umtiti? Idiot.
qepd

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:En virkelig tør og kedelig El Clasico. Jeg kedede mig enormt. Begge hold var rimelig elendige.
Virkelig? Synes kampen var mange ting, men langt fra kedelig

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Bales hjerneblødning mod Umtiti bliver mere og mere sindssyg for hver gang, jeg ser den.

Hvad fanden forsøger han på, hvis ikke at skade Umtiti? Idiot.
Hvor er det dog bare noget svineri.
Ren Mourinho-Madrid. Skrækkelig fodboldkamp.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Who's your Daddy?

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Skyde@


Som om Pau nød den stilling lidt for længe:)

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:Der blev fightet til den helt heroiske medalje, men selv da vi var 11 mod 11 var jeg vitterlig ikke fan af vores spil.

Jeg er virkelig på ingen måder hooked på det her Valverde-fodbold, der virker noget tamt, og ofte uden en reel plan andet end at håbe at Messi redder vores røv igen. Defensivt ser vi endnu engng, hvor nemme vi er at få ude af balance.

Som nævnt, fantastisk fight, når Robertos idiotiske kort fuckede kampen op for os, men jeg er simpelthen ikke tilfreds med spillet.

Og endnu engang. Coutinho skal ikke spille højre kant. Det falder ikke naturligt i hans spil.

Faktisk forstår jeg ikke, at vi ikke spillede Messi i højre, Suarez midt og COu som venstre, når vi havde bolden. Selvom Messi i skrivende stund er allerbedst som falsk 9'er, så kan han sagtens misbruge modstanderne fra højre kanten.
Synes at Coutinho var godt med i første halvdel af første halvleg - men led selvfølgelig af at resten af holder overmod initiativ til Madrid.
Og synes faktisk at tiki-takaen vokser mere og mere hos os. Det er ihvertfald vores udtryk fra start af, hvor vi er super gode. Men vi falder ud i kampen, og overlader initiativ til Madrid - og her ser vi modsat andre år ok solide ud.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ift næste sæson.

Hvis Griez kommer, bliver det vel ala:

Stegen
Sergi Umt Piq Alba
Griez raki busq cou
Mess sua

Er det ikke for offensivt?? Hvis man sammenligner med Reals CL hold, har de gerne følgende på midten: casem, modric, kroos, isco. Nu er det ikke fordi balancen behøver at ligne Reals, men alligevel!
Rak og busq går vel ud for casem og kroos. Bidrager cou og griez med lige så meget defensivt som modric og isco..? Jeg tænker umiddelbart nej.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Det var en vanvittig kamp. Har godt nok savnet den her intensitet i El Clasicos, det her hvor man virkelig kan mærke, at de to hold hader hinanden. Messi tackling på Ramos var et godt bevis på dette.

Alt i alt et perfekt resultat - helt vildt, at Madrid ikke kan vinde over os, når vi spiller 10 v 11 i 50 minutter, de kan selvfølgelig brokke sig over dommeren, men de glemmer allesammen, at Bale burde ha' fået rødt.

Nogen som har læst nogle kommentarer fra Roberto efter kampen?

PS: Ubesejret er så vanvittigt vildt!
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Tello skrev:
Jeg er stort set enig i alt det han skriver. Uff. Jeg var mere lettet end glad efter kampen, Barcelona er ikke Barcelona længere. Messi er vanvittigt god. Valverde og ledelsen der styrer indkøb af spillere er klubbens største problem PT. Der skal ske noget drastisk.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Jamial@

Men hvad er det du mener der skal ske? Taktisk samt ift indkøb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster